gamertac mijn gamertag = helldevil666 games: call of duty 2 voor de xbox 360 quake 4 voor de 360 condemned voor de 360 fifa 06 voor de 360 en nog wat spellen voor de gewone xbox voeg mij maar toe gr Stanley uit den haag
FreakyOliver BE mijn games voor op de 360. perfect dark zero kameo project gotham racing 3 call of duty 2 need for speed most wanted quake 4 madden nfl 06 fifa rtwc 06 condemmed
Tag: TextRsea (voeg gerust toe ) Live Games: Halo 2, Unreal Championship, Amped 2, Mech Assault, Project Gotham 2
Ik heb ergens al de volgende vraag gesteld maar kon dat topic nergens meer vinden:{ Als ik in mijn gamertag (zie links gamertag) kijk zie ik "United Kingdom" i.p.v "The Netherlands" Mijn vraag is hoe kan ik dat veranderen???
Breng 'em maar weer eens naar voren Dat is je motto, ga naar "Edit Gamer Profile", scroll naar beneden, en verander je motto..
Als ik een motto invuld komt het gewoon onder United Kingdome te staan..... Even goed bedankt voor je antwoord
Forum Naam: Michael_T Games: Perfect Dark Zero , Call of Duty 2 , Quake 4 , NFS Most Wanted , Condemned , Dead or Alive 4 , PGR 3 , Final Fantasy XI Beta , Quake 2. Gamertag: II M1cHa3L T II Provincie: Noord-Holland Woonplaats: H'lem Leeftijd: 31
Waarom is dit geen sticky?_0/ Gamertag: Avioto Games: Halo 2, G.R.A.W.,Call of Duty 2 Voeg me gerust toe! ^^