1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] [Centraal] Katholieke universiteit nijmegen

Discussie in 'Games' gestart door jelle333, 15 aug 2003.

1. Pejannl

Pejannl Lan Guru

Leuk Bevonden:
    14
    |:-

Waarom vul je dan zo'n mallotig IP adres in op je Xbox? Je hebt toch een brief van de KUN gehad met je IP adres of zo?

Waarom gebruik je het ene IP adres op je PC en verzin je voor je Xbox nu ineens een ander IP adres?

Help!

Je moet gewoon de settings van je PC overnemen op je Xbox, snappie? En dan de stekkers omsteken, je modem effe uit en aan zetten en als ie weer aan staat effe een minuutje wachten of zo.

Dan zou ie het moeten doen.

Probeer opnieuw....

2. jelle333

jelle333 Guess de Groente!

Leuk Bevonden:
    0
    het probleem is dat op de pc bij de internetverbinding hele andere ip's staan dan die die ik krijg als ik cmd doe. Welke moet ik nu invoeren?

3. Pejannl

Pejannl Lan Guru

Leuk Bevonden:
    14
    Als je PC goed werkt met internet pak je dus die gegevens.

Start een cmd venster en tik 'ipconfig /all'. Dan krijg je een lijstje met je eigen IP adres en masker, je gateway, je DNS server, enz enz. Dat zijn precies de gegevens die je, samen met het eerdergenoemde MAC adres, in je Xbox moet invullen.

4. jelle333

jelle333 Guess de Groente!

Leuk Bevonden:
    0
    doet het niet. dan komt ie weer met ip not confirmed- could not reach gateway.

5. Pejannl

Pejannl Lan Guru

Leuk Bevonden:
    14
    Als je nou eens gewoon elke keer doorgeeft welke settings je gebruikt ipv "Hij doet ut niet wat moet ik doen?" dan komen we een eind verder. Als je vindt dat ik teveel vraag moet je het gewoon melden, dan laat ik je verder met rust.

Deel Deze Pagina