1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] Klaagbaak voor modereer-actie's!

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Fardo, 13 mrt 2003.

1. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Als ik nog een toevoeging mag maken aan de heldere uitleg van mijn waarde collega Dioga :)

Het is wel zo dat de tijdsduur van bans verschillend kunnen zijn. Het klopt, na een waarschuwing volgt een ban, maar hoelang die ban duurt stellen we ter plekke vast. Dat kan liggen aan de aard van de "overtreding", maar soms speelt ook het overige gedrag op de fora mee. Als je ooit een keer een missertje hebt gemaakt, en je gedraagt je verder goed, dan zijn we stukken soepeler als wanneer je een ettertje bent dat zich nooit aan de regels houdt. Hetzelfde geldt wanneer je je waarschuwing al tijden geleden gekregen hebt.
    Duidelijk zo? Mooi, dan kunnen we de thread weer gaan gebruiken waarvoor ie bedoeld is :)

2. the man

the man Space ninja's 4 ever

Leuk Bevonden:
    0
    yo kan iemand dan de clan threat omhoog kicken??

dan is een clan forum waar julie tegen zijn niet meer nodig , iedereen blij :D

3. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Waarom zonder reden een thread omhoog schoppen? :confused:

Als je een goeie reden hebt om in die thread te posten, dan post je erin, en anders niet.

4. mischa

mischa Guest

ik vind dat de thread over liefdesverdriet in the greeen mile weer open moet...
    ten eerste omdat dat goed is voor mijn Ego als iedereen mij aanbid 8)
    ik zei ik ben even weg, doen ze hem snel op slot, jullie wisten dat ik iedereen in mijn macht had als ik daar aanwezig was, damn jullie zijn slim

ook vind ik dat ze met zwaar slappe argementen kwamen zoals:

de ubergrote morrowind helptopic mag dan ook wel weg, deze vat ik al niet...

dit is gewoon discriminatie, en nog door een meisje ook :p

hee kom nou, ik ben niet zomaar een persoon, ik ben DE persoon...
    Michael Jackson en Eminem hebben hier btw ook een eigen thread :r

Laatst bewerkt door een moderator: 3 jul 2003
  5. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Dat is dus slowchat, en daar doen we niet aan. Case closed.

6. mischa

mischa Guest

ahhh, ik word nu heel verdrietig, weet je dat :'-(

7. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Het spijt me maar daar heb ik geen boodschap aan :)

8. Mike

Mike Curaçao

Leuk Bevonden:
    3
    Zoals ik al zei, de grap was even leuk, maar het is nu wel weer mooi geweest.

9. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    laat dit niet naar je hoofd stijgen, leer eens begrijpen wanneer iets sarcastisch bedoeld is, en wanneer iets serieus opgevat moet worden. In jouw geval was het allerminst serieus.

Zo geweldig ben je niet :{

10. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    "This is not a democracy, and you don’t have a right to free speech. This is Edge’s house, and if you come in and you’re abusive and annoying, you get kicked out."

11. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    w00t waren dat ff 3 simultane reacties :cool:

12. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Helaas wel 10 minuten te laat ;)

13. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    :'-( zo komt het veel minder goed over :'-(

14. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    *kijkt nogmaals de andere kant op

15. mischa

mischa Guest

oohoh laat ik nu maar oppassen
    *trekt blik met goulash-soep open*

16. Vivi Ornitier

Vivi Ornitier Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    die is ooud,die gebruiken ze tegenwoordig op elk forum,allemaal van edge gepikt :eek: het bleeft een vette quote nat.

17. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Tssk wij waren de eerste jatters!

18. Borix

Borix Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    hier moest ik wel om lachen, wie had er ook alweer 5 topic´s in het off-topic forum :D ook al had ze die niet zelf geopend

19. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Uhu, en waarom hadden we het off-topic forum ook alw eer gesloten?

20. Serial

Serial AK-47 Serial

Leuk Bevonden:
    0
    Waar kan ik mijn lidmaatschap aan dit gebeuren cancellen?Ik doe niet langer mee aan deze sado-massorchistische praktijken.....In het begin was het hier nog een gezellige communitie, en nu zie je al tekenen van kapitalisme en imperialisme. Waarom kan ik niet iets simpels vragen over mijn xbox of ik illegale cd's kan spelen?Ik kan wel dvd's illegaal spelen,maar nee hoor, dit moest gelijk worden gesloten, omdat XBW niet mee deed aan illegale praktijken. ER IS NIETS ILLEGAALS AAN ALS HET VOOR JEZELF IS! RAAD HET WETBOEK EROVER NA! En als er zulke problemen over worden gemaakt..... Heb ik er trouwens om gevraagd dat mijn box wel gekopieerde cd's kan spelen? NEE! Ik vroeg alleen of er meer mensen die wisten hoe dit zat. En daarom is dit imperialistisch. Je krijgt een waarschuwing en dan denken jullie dat je dan schrikt want :eek:h dadelijk mag je niet meer op het XBW Forum komen!!!?!!! Nou dat hele XBW Forum kan mij geen FUCK meer schelen! Dit is het laatste berichtje dat ik hier plaats, en ik verleg mijn activiteit wel naar een andere site die meer hart en meer gevoel heeft om te luisteren naar een gamer.

Deel Deze Pagina