Laag IQ zeker? Sado massorchitisch hoeft niet altijd met sex te maken hebben. De term is overdreven maar wel geplaatst om de ziekheid en grootheidswaan te omschrijven...
ma·so·chis·me (het ~) 1 psychische gesteldheid waarbij het ondergaan van vernedering en pijn een belangrijk middel is tot seksuele bevrediging sa·dis·me (het ~) 1 het genoegen beleven aan en bevrediging vinden in het pijnigen en kwellen van anderen kom niet praten met je zogenaamd hoge IQ, ik dacht trouwens dat je niet meer zou posten?? trouwens....lol je kunt het niet eens spellen.....whahaha
Ghehe imperialistisch Wij nemen de wereld over en als je je niet aan onze regels houdt zal je een eeuwige dood lijden! Tevens mag je, vanzelfsprekend, nooit meer op XBW komen *) Neej, misschien is het ten eerst handig om de link naar de thread te geven die je bedoelt. Daarnaast moet je weten dat wij van XBW, als een vrij grote NL Gamesite, niet achter illegale praktijken staan. Dit verziekt de industry en uiteindelijk heb je alleen jezelf ermee. In dit geval gaat het om CD'tjes en in principe zou ik dat ook tot het zelfde rekenen. We hebben nou eenmaal dit beleid en daar horen in dit geval ook CD'tjes bij. Als je wil weten welke CD's wel pakken, daar zijn in den beginne lijstjes van gemaakt, zoek maar eens op de site of in het forum.
ma·so·chis·me (het ~) 1 psychische gesteldheid waarbij het ondergaan van vernedering en pijn een belangrijk middel is tot seksuele bevrediging Ik weet niet hoe het met jou zit, maar ik heb xbw nooit gezien als een middel tot seksuele bevrediging Je loopt nou wel met moeilijke woorden te strooien, maar heb je zelf wel enig idee waar je het over hebt? Leg uit in welk opzicht xbw kapitalistisch te noemen is, want dat slaat echt werkelijk nergens op. Oh, daarom is dat imperialistisch.... jaja, wij willen het hele internet domineren en Microsoft overnemen Dat is je goed recht, ook al betreur ik het ten zeerste dat je niet meer deel wil uitmaken van onze community. Ik mag je post nu misschien een beetje sarcastisch behandeld hebben, maar sorry hoor, daar heb je het zelf ook een beetje naar gemaakt zoals je jezelf nu profileert. Ik zal toch proberen een serieus antwoord te geven. Natuurlijk mag je gebrande cd's gebruiken voor je eigen gebruik. Hetzelfde geldt voor dvd's. Games is echter een grijs gebied - niet voor niets worden games voorzien van een kopieerbeveiliging. Of het nou illegaal is of niet, en dat jij mij met een wetboek in je hand mij met de neus op de feiten kan weten te drukken of niet, dat maakt mij niet uit. We hebben een beleid dat wij "illegale" zaken als mod-chips en warez en dergelijke niet hier op het forum bespreken. Dat heeft meerdere redenen, die ik je hopelijk niet allemaal hoef uit te leggen. Aan dat beleid heeft iedereen zich te houden. Nou lijkt het me sterk dat jij een OW hebt gekregen door te vragen of je illegale cd's kunt afspelen op je Xbox, misschien dat je mij de desbetreffende thread kunt laten zien... Ik hoop dat ik het je duidelijk genoeg hebt uitgelegd, zo niet dan sta ik je graag nogmaals te woord, en misschien dat we je dan toch weer terug zien hier op xbw.
*valt van stoel van 't lachen* Meer van dat soort mensen op dit forum please! Maakt 't een stuk leuker!
hmmm... ik vind het zo sneu voor deze jongen http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?s=&threadid=32416 de reacties en dan nog heeft hij geen mail vriend/vriendin..... ik heb gewoon medelijden met deze gast maarja, van de andere kant, het is niet mijn en niet jullie problem... (en ik heb ook geen zin om met dit figuur te mailen...) achja... misschien is het gewoon een trieste jongen, maar toch voel ik medelijden...
Ik weet niet of je dit echt nog enig sinds serieus bedoelt, maar in dat geval: Deze jongen mag nog blij zijn dat het zo lang aangekeken is
ach ja, laat maar zitten... ik was ff beetje sentimenteel... in dit forum hoort het natuurlijk niet thuis, maar het blijft sneu... maar dat is zijn eigen probleem. Laat maar zitten, ik heb soms zo mijn emotionele momenten
dat is een compleet forum, geen thread... en dat is nou juist verbeterd, onderverdeeld in ASEL en Green Mile dat bij elkaar is off-topic
Hey, er is een thread genaamd: Wat als je ogen in je achterhoofd hebt ?? Deze wordt gesloten want "Nutteloos gebrabbel als je het mij vraagt", aldus [Munch] Maarre TGM is toch een beetje bedoeld om nutteloos te brabbelen? En daarnaast kan de topic nog serieus genomen worden ook, want stel dat er nou 's iemand geboren word die ogen in z'n achterhoofd heeft zitten ... Het is mijn thread niet eens dus waar bemoei ik me mee, maarre ik vond het wel leuk om dit even te vragen...
Loosheid is uiteraard toegestaan, maar tot een bepaalde hoogte, dat topic is meer off-topic voer, wat voor discussie of reactie kun je nou verwachten dan? Juist, nutteloos gebrabbel. Topic is dus terecht dicht, het slaat namelijk echt nergens op (topic dus).
Mja zo kun je wel meer threads maken: Stel dat er iemand ogen op z'n knieën heeft Stel dat iemand oren op z'n heupen heeft Stel dat iemand....Nee dat gaat te ver Het is gewoon zinloos, sorry
Hoi, ik heb even een vraagje betreffende deze threat. Ik schrijf daar het volgende: "Uhm, het is hier op het forum niet de bedoeling zelf centrale threats te openen, je kunt dit aanvragen bij mods maar volgensmij willen ze stoppen met centrale threats. En daarbij staat hij ook op de verkeerde plek, het zou bij het "Xbox Games Forum" moeten staan." Waarop Eastmaster reageert met dit: "klik de volgende keer maar gewoon op de meld bij moderator knop.... nu zet je je zelf een beetje voor lul.... GR Island Thunder is een Xbox live game..." Goed, ten eerste heb ik meteen nadat ik had gepost op 'Meld dit bericht bij een moderator.' gedrukt. Ik krijg dus een valse beschuldiging. Ten tweede, -waar het nou om gaat-, is dat hij mij ook al tegenspreekt op mijn opmerking over het verkeerde forum. Terwijl dat juist wél goed was! Uit de FAQ: "Vragen over games met Live functionaliteit behoren niet in dit forum, maar in Xbox Games Forum. - Dit forum is dus puur voor Live ervaringen of vragen over specifieke Live functionaliteit, ook niet over aankomende Live games. ". En nu staan alle Centrale Threats van Live games toch ook onder het 'Xbox Games Forum' (bijv. Ghost Recon, Midtown Madness 3, Moto GP 2, etc.). Ik voel mij hier zwaar beledigd. En dit terwijl ik naar mijn weten juist heb gehandeld. Ik wil graag een bevestiging dat ik juist zat. Ik heb ook nog een kleine discussie gehad per PM, en hij houdt vol dat het goed staat. Komop nou jongens.... Als jullie het nu eens zijn met Eastmaster dan zijn jullie zwaar corrupt!
1 - Met dit soort opmerkingen: "Als jullie het nu eens zijn met Eastmaster dan zijn jullie zwaar corrupt!" begin je geen normale discussie. Daar zet je jezelf alleen maar mee voor lul. 2 - Dit soort opmerkingen: "Uhm, het is hier op het forum niet de bedoeling zelf centrale threats te openen, je kunt dit aanvragen bij mods maar volgensmij willen ze stoppen met centrale threats. En daarbij staat hij ook op de verkeerde plek, het zou bij het "Xbox Games Forum" moeten staan." moet je gewoon achterwege laten. Er zijn hier genoeg mods en jij bent daar niet één van. Laat het modereren dan ook aan de mods. (Dat betekent dus wél melden, maar níét posten.) 3 - Wat het forum betrefd is het mijn inziens een twijfelgevalletje (daarvoor weet ik te weinig van de game), maar wat befrefd het reageren op jou niet. Sorrie dat je op je ziel getrapt bent, maar dit is je taak gewoon niet.
Spel is ondertussen uit in Nederland (4 september was de releasedatum) en een centraal GRIT topic in het Live forum zou niet misstaan. Alleen is Lambert wat te voorbarig door dat zelf te doen, en imho lijkt het dan meestal op een domme open deur die zo snel mogelijk gesloten moet worden.
Daar gaat het me helemaal niet om. Het gaat er gewoon om dat het in het verkeerde gedeelte staat! Als je de FAQ leest kun je er duidelijk uit afleiden dat het niet de bedoeling is! Jullie gaan ineens andere dingen beweren omdat de mods altijd verdedigd moeten worden. Komop, doe je ogen open. Er staan nog helemaal GEEN Centrale Threats over games in het Live Gaming gedeelte, maar wel in het Games Forum (ook alle live games)!