1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] Klaagbaak voor modereer-actie's!

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Fardo, 13 mrt 2003.

1. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Doe asjeblieft normaal man, tering.

Die jongen start een topic dat daar hoort te staan!! Alleen maakte Eastmaster inderdaad een beoordelingsfout. Althans: Centrale threads worden in principe gestart door moderators - Ondanks dat er wél een Centraal GRIT topic moet komen vandaag in het Live Gaming Forum.

2. Biscuitje

Biscuitje Chili Peppers!

Leuk Bevonden:
    5
    Whatever...

Hij zit op mij te ******en waar ik het zwaar mee oneens ben. Maar ga maar lekker door zo, jezus :{

3. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    So? We geven toch toe dat dat anders had gekund? Alleen dat het principe gewoon klopte.

4. Silentdutchie

Silentdutchie Full time gamer

Leuk Bevonden:
    0
    ?% Games online multiplayer

Subject ?% Games online multiplayer

Op slot om niets. Darkwingduck; "dit is echt informatie waar echt niemand op zit te wachten", er was al een reply na 10 min.
    Als hieruit bleek dat het bv. vaak boven de 50% kwam, weet je dat er veel mensen games kopen voor XBOXLive. Het kon echter niet getest worden, bedankt ...|:-

Darkwingduck beslist blijkbaar voor velen8)

Laatst bewerkt: 11 sep 2003
  5. Blaauw

Blaauw Nobody likes us.....

Leuk Bevonden:
    1
    Re: ?% Games online multiplayer

Kun je misschien een link geven van de thread waar je het nu over hebt. Want zomaar in het wilde weg beginbnen te blaten daar heeft natuurlijk niemand iets aan.

6. Cole Trickle

Cole Trickle Active Member

Leuk Bevonden:
    6
  7. Blaauw

Leuk Bevonden:
    1
  8. Blaauw

Leuk Bevonden:
    1
    Waarom gaat deze thread dicht terwijl er geeneens een fatsoenlijk antwoord op zijn vraag is gekomen??

Ik dacht dat ze niet meer zouden doen?

9. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Ik denk dat KOTOR toch niet zo tijdverdrijvend is als verwacht...:D:D

10. Lucca

Lucca Bored

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is toch redelijk logisch? Het zijn ngc games dus staat er ngc achter, what's the point?

11. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Nee de bedoeling is dat topic niet meer op slot gaan als daad geen overduidelijke aanleiding voor is. Dáárom 'klaagt' Blaauw en hij doet dat terecht.

12. LadyBug

LadyBug Guest

DWD Smilie Thread.

Dit is inmiddels mijn 2de poging, hopelijk willen de mods mijn post nu wel laten staan |:-

Dit geeft Pejannl als reden aan dat het gesloten word:

Eerlijk gezegd ben ik het een beetje met Munsje eens. Toen ik je eerste post zag was het overduidelijk dat die als provocatie bedoeld was. Vooral je onderschrift "heb het lef eens om dit topic te sluiten" is daar een overduidelijk bewijs van. Je moet gewoon niet proberen goed tepraten wat krom is. Je mag best zeggen "Ik wilde hem gewoon eens provoceren want ik vind dat ie altijd rot tegen me doet." En ja, dan komt een van de andere moddertorren en die pleurt er een slotje op.

Wat mij betreft hulde aan DwD. Hij laat zich niet blikken om de doodeenvoudige reden dat hij mijlenver boven jouw doorzichtige provocatie staat. En we hebben m.i. nu lang genoeg gedraald over dit flauwe topic. De lol is er nu van af. De soep staat op tafel en we gaan eten. Dus pleur ik er een slot op. Als een van de XBW bazen het daar niet mee eens is mag hij/zij me overrulen

Vooral je onderschrift "heb het lef eens om dit topic te sluiten" is daar een overduidelijk bewijs van <<< Dit heb ik nooit als onderschrift gehad, en als je denkt dat mijn topic zo bedoeld was vat je het dus echt verkeerd op. We wouden gewoon onze leuke smilie showen.

Ik vind het zowiezo een laffe actie dat hij ook nog mijn vorige post (dezelfde als deze) verwijderde.

Dan ben je toch niet goed bezig als moderator

|:-

Dus bij deze: Mag hij weer open?

13. Pejannl

Pejannl Lan Guru

Leuk Bevonden:
    14
    Ik heb je per PM uitgelegd dat je een gesloten discussie niet in een andere topic hoeft te heropenen en dat ik daarom je bericht (waarin je *niet* vroeg om het topic te heropenen!) heb verwijderd.

Ik heb je ook per PM uitgelegd dat een herhaling van zo'n poging in een officiele waarschuwing zou uitlopen. Bij deze, dus.

14. LadyBug

LadyBug Guest

Ik vraag bij deze wel of hij open mag...
    Check mijn laatste zin!
    Daar is dit topic toch voor man.
    Ik vraag gewoon of mijn topic weer open mag.
    Dus doe niks wat niet mag :|

15. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Sorry hoor dat ik het zeg, maar wat loop je toch ongelooflijk te zeuren over die smiley van je. Aangezien deze geen enkele functie heeft op dit forum zal hij dus ook nooit worden gebruikt. Iedereen heeft hem onderhand wel gezien dus laat het hier nu maar bij en post eens wat nuttigers zeg. Op deze manier wordt je (terecht) niet erg populair onder de mods.

Laatst bewerkt: 13 sep 2003
  16. LadyBug

LadyBug Guest

Het gaat me niet om die smilie.
    Maar waarom krijg ik in godsnaam een waarschuwing als ik gewoon deze thread gebruik waar hij voor is :x

17. Pejannl

Pejannl Lan Guru

Leuk Bevonden:
    14
    Herhaling: Dat deed je niet, want in je eerste post vroeg je *niet* om het topic te heropenen.

Trouwens, waar maak je je druk om? Als jij zo onschuldig bent hoef je niet te schrikken van een waarschuwing. Gewoon geen nieuwe "How to piss at a moderator" topic beginnen en er gebeurt niets met je.

18. LadyBug

LadyBug Guest

Lijkt het je niet duidelijk als ik hier een post zet over een gesloten topic dat ik hem weer open wil hebben |:-

En ik vind die waarschuwing gewoon onterecht, ik maak me er zeker niet druk om. Er zijn zat andere fora's waar ik heen kan als jullie me bannen...
    Het gaat om het principe!

19. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Ladybug, ophouden met zeiken nu. Elke keer dat jij op dit forum verschijnt, kom je provoceren, lok je waarschuwingen uit, dit heeft in het verleden al eens geleidt tot een ban. Nu doe je precies hetzelfde, met je zogenaamd goedbedoelde smiley-thread. Bullshit als je het mij vraagt. Ik ben je zat, van mij part hoef je niet meer terug te komen.

Veel plezier op die zat andere fora's. :{

20. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224

*zucht weer een lost case*

Gelukkig zijn er nog genoeg andere leuke leden die de sfeer niet verpesten ... sorry dit moest er even uit

Hulde aan alle andere leden _O_ , want zonder leden is XBW nergens

Deel Deze Pagina