1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] Klaagbaak voor modereer-actie's!

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Fardo, 13 mrt 2003.

1. Blaauw

Blaauw Nobody likes us.....

Leuk Bevonden:
    1
    Ehmm rare vraag misschien maar als ik gelijk had waarom is ie dan niet heropend??

2. RuffRyder

RuffRyder 360º

Leuk Bevonden:
    2
    Ehm.. *klik*

Waarom is deze gesloten, maar is die andere met die eerdere dagaanbieding gewoon open :eek:?

Ging trouwens over de dagaanbieding van /Mod Spam.....

3. Blaauw

Leuk Bevonden:
    1
    Tja omdat je geen reclame mag maken hier he. Als een winkel dat wil kunnen ze adverteren.
    Wil je een koopje aangeven, dan kun je dat het beste doen in de koopjes thread in het Games forum.

4. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Nou moet je niet gelijk hetzelfde hier gaan spammen, Ruffryder, jij weet net zo goed als ik dat spam niet mag, en dit is teveel een pure reclameboodschap om zomaar te laten staan, we zijn immers geen gratis advertentieruimte.

Die vorige dagaanbieding, tsja, die is kennelijk over het hoofd gezien...

5. Biscuitje

Biscuitje Chili Peppers!

Leuk Bevonden:
    5
    Het grappige is nou dat in de vorige dagaanbieding thread 2 mods hebben gereageerd. Dan hebben ze inderdaad wel een heel klein hoofd willen ze het over het hoofd zien 8)

Anyway, dan zou deze dus ook gesloten moeten worden :confused:

6. RuffRyder

RuffRyder 360º

Leuk Bevonden:
    2
    Daar was hij al naartoe verplaatst door een mod.

Zoals Biscuitje al zei, daar hebben 2 mods gereageerd, dus hij is niet echt 'kennelijk' over het hoofd gezien..

Idd :confused:

Dus omdat meneer big boss toevallig in mijn thread langskomt waarin staat er ergens een dagaanbieding is wordt hij meteen geclosed :eek:?

Nu ik toch bezig ben, toen ik meldde dat de Xbox ook met een prijsverlaging kwam en dat postte, werd ook het bericht veranderd in dat van wat hier op XBW was gepost, ook de bron werd veranderd en gelinkt naar het bericht op XBW :{.

7. Pejannl

Pejannl Lan Guru

Leuk Bevonden:
    14
    Nou, neem me niet kwalijk, maar als 'meneer big boss' van jouw hoge toontje niet gediend zou zijn en je per onmiddellijk van een ban zou voorzien zou ik hem geen ongelijk geven, want je bent op deze manier gewoon aan het uitproberen hoe onfatsoenlijk je kunt worden voordat iemand je een binaire draai om je forumoren geeft.

Feit is dat we hier niet van commerciele activiteiten gediend zijn. Dat twee mods iets gezien hebben en dat toevallig niet als reclameboodschap hebben beoordeeld is geen reden om dan maar vanaf nu alle reclame uitingen toe te staan. En het is al helemaal geen reden om onfatsoenlijk te worden tegen een ander die er toevallig wél wat van zegschrijft.

Dus tel even tot tien voordat je reageert, en neem gerust van mij aan dat ík zo'n toontje niet van jou zou accepteren.

/edit: Overigens vond ik die eerste dagaanbieding nogal onschuldig en kan ik me best voorstellen dat de ene mod daar niet over valt en de ander wel. Beetje grijs gebied...

8. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    Dat twee mods er overheen hebben gekeken? Volgens mij bedoel je het accepteerde. :{

9. Pejannl

Pejannl Lan Guru

Leuk Bevonden:
    14
    Yeah. Ik was hem al aan het verbeteren. :)

10. Biscuitje

Biscuitje Chili Peppers!

Leuk Bevonden:
    5
    Nou, jullie hebben wel gelijk hoor. Het staat in de regels.

Maar het is allemaal wel een beetje flauw. We proberen elkaar gewoon goedkoop aan een leuke game te helpen. Verder is het niet echt reclame voor <piep> aangezien iedereen daar sowieso al koopt :D En het is gewoon een handig hulpmiddeltje aangezien niet iedereen om het uur op de site kijkt. Anders zouden veel mensen die dagaanbieding (die maar tot 15:30 duurde!) nooit hebben gezien.

Maareh, waarom is die Aldi thread dan niet geclosed:confused:
    Zie je Ruff, nu hebben ze ook al wat tegen jou :p;)

/Mod firmanaam gecensureerd. PJ
    @Mod: Haha, dit is echt belachelijk. Typ maar eens bij zoeken in <die naam die ik niet mocht zeggen>, en je vind 10-tallen, wat zeg ik, 100den threads die die firmanaam bevatten. Een naam zeggen heeft toch niks direct te maken met reclame maken?

Laatst bewerkt: 21 okt 2003
  11. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Als een shop graag wil adverteren kunnen ze toch gewoon reclame space kopen? Zo bereikt de adverterende site meer mensen en kan deze community nog meer xbox events organiseren :) ... Voor de duidelijkheid zie de FAQ wat wel en niet mag.

Spam - Reclame etc.

Xboxworld.nl is geen uitzendbureau, bill-board of advertentie-rubriek. Het plaatsen van links naar commerciele en/of niet-commerciele websites is verboden, behalve als het zou gaan om bronvermelding. Het recruteren van mensen voor het maken van nieuwe websites is verboden. Voor meer informatie over het adverteren op XboxWorld.nl kunt u contact opnemen met adverteren@XboxWorld.nl.

12. Blaauw

Leuk Bevonden:
    1
    Dat vind ik dan inderdaad een goede vraag, ik licht hem er even uit omdat je er anders makkelijk overheen leest.

13. Clawviper

Clawviper New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat topic is inderdaad reclame, en ben het eens met Mirik's oordeel. Maar om nou posts van mensen te gaan cencureren omdat er een bron word genoemd vind ik een beetje ver gaan. Degene die in deze thread komen hebben voor 99% al van de 'winkel' gehoord. Dat is hetzelfde als het woord "Playstation" uit elke post cencureren omdat het een concurent is van de Xbox. "Dat is reclame voor Sony".

14. Blaauw

Leuk Bevonden:
    1
    Nee hoor want als je zegt ik scheit op Playstation dan is dat niet perse reclame voor Sony.

15. Clawviper

Clawviper New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ach.. you get the point. :+

16. Pejannl

Pejannl Lan Guru

Leuk Bevonden:
    14
    Nou, de thread gaat over de wenselijkheid danwel onwenselijkheid van het melden van speciale aanbieding van een bepaalde winkel. Dan is het een beetje onnozel om de naam van die winkel enkele posts verder nog eens te gaan noemen. Vandaar dat ik hem wiste.

Ik weet heel goed dat die winkel elders op het forum vaak genoeg genoemd is, dus je kunt het dan ook met me eens zijn dat forummembers voldoende geinformeerd zijn en dat die winkel zo langzamerhand wel een (financieel) bedankje naar Xboxworld.nl mag sturen. ;)

17. Blaauw

Leuk Bevonden:
    1
    Ik begrijpp sowieso niet waarom ze niet adverteren op jullie site. Hebben jullie ze uberhaupt weleens een mooie aanbieding gestuurd?? Zo ongeveer het meest bekeken game forum. Lijkt me dat ze daar wel oren naar hebben.

Zo niet dan gelijk alle threads waar hun naam in staat wissen :)

18. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Hmm een forum moet spam loos blijven ... maar een Banner lijkt me dan wel mogelijk

19. Pejannl

Pejannl Lan Guru

Leuk Bevonden:
    14
    "jullie site"... hmm...

Ik ga hier in een andere thread even op in, want er moet me even iets van het hart...

20. RuffRyder

RuffRyder 360º

Leuk Bevonden:
    2
    Omg, 't is echt geen reclame hoor :eek:. Ik stelde mensen die de (in mijn ogen goede) game nog niet hadden gewoon even op de hoogte, dat hij voor een bepaalde tijd daar zeer goedkoop verkrijgbaar was.

Ik zie 't ja :X.

Ja vast, maar nu mag niemand dus meer <naam van die shop> zeggen ofzo?

En <shop> adverteerd wel op XA (mag ik dat ook niet zeggen?) btw :).

Owja, nog iets :p, wie en waarom heeft die post en bron nou veranderd?

Deel Deze Pagina