1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] Klaagbaak voor modereer-actie's!

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Fardo, 13 mrt 2003.

1. Pejannl

Pejannl Lan Guru

Leuk Bevonden:
    14
    Als ik een post edit zet ik er mijn initialen bij (PJ). Zie de post van Biscuitje op de vorige pagina...

2. Clawviper

Clawviper New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Sorry, maar dit vind ik wel heel overdreven. :eek:

3. Pejannl

Pejannl Lan Guru

Leuk Bevonden:
    14
    Daarom stond er ook een smiley. Ik vond de suggestie wel grappig en wilde reageren met:

Ja, goed plan. En eigenlijk moeten we een methode vinden om de verkoper uit de Xbazar 10% van de opbrengst aan xboxworld.nl te laten afdragen. :+ 8)

Wat denk je? Word ik populair van zo'n kwinkslag? <grinnik> ;)

4. Clawviper

Clawviper New Member

Leuk Bevonden:
    0
    LoL. Moet je is kijken hoe overzichtelijk het dan in Xbazar wordt. ;)

5. RuffRyder

RuffRyder 360º

Leuk Bevonden:
    2
    Beter :). Maar degene die mijn post had geweizigd kon dat toch tenminste ff melden :confused:.

6. DutchBastard

DutchBastard 360 addict

Leuk Bevonden:
    2
    Vreemd!!!

Gisteren was een een threat van iemand die zich moest verdedigen tegenover collegae dat zijn xbox niet is omgebouwd. Hierop ontstond een leuke discussie over het wel of niet modden van je doos...

Kan het kloppen dat de threat is verwijdert? Ik kan hem niet meer terugvinden als ik naar mijn eigen posts kijk en ook met de zoekfunctie kan ik hem niet meer terug vinden...

Wie helpt mij en geeft duidelijkheid...

7. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Ik kwam erachter dat de thread door een van de moderators was verplaatst naar het besloten moderator forum, omdat hij niet wist wat er met deze thread moest gebeuren. De thread druisde namelijk flink in tegen ons anti-modchip beleid. Hoewel het op zich een leuke discussie was, heb ik toch besloten hem te moeten sluiten. De thread zelf heb ik weer teruggezet naar het Discussieforum, om onduidelijkheid te voorkomen. Meer info vind je in de post die ik in de betreffende thread geplaatst heb: http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?s=&postid=634712#post634712

8. DutchBastard

DutchBastard 360 addict

Leuk Bevonden:
    2
    Jammer maar begrijpelijk...

Bedankt voor de uitleg!

9. Dodgie

Dodgie Beat me up Scotty

Leuk Bevonden:
    10
    Uhhmm.. Eckie, waarom heb je Het grote: "Wat luister je nu?" draadje gesloten ?:{ Deze thread is überhaupt zelfs gestart door een mod. Ik had zo'n gedachte dat dit een (leuke) thread was om anderen te informeren over mooie/nieuwe/leuke liedjes. Als de thread goed aanslaat, waarom zou je hem dan sluiten ?:{ Trouwens, The green mile is toch voor zulke soort dingen, of zie ik dat verkeerd ?:{

10. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Ben het compleet eens met Dodgie. Er werd niet alleen gespamt, maar vaak genoeg kwam er discussie los over een nieuwe plaat die net uit was, of discussies over een stijl muziek waarbij mensen tips aan elkaar konden geven. Ik krijg het idee dat deze site meer uit balorigheid is gesloten dan om de reden die Eckie opgeeft:
    COME ON, deze thread staat al 7 maanden lang bovenaan de Green Mile en word nu pas gesloten...? Ik vind het maar raar:{

Laatst bewerkt: 12 nov 2003
  11. Wendy

Wendy Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    Ik vond het zelf ook raar en er zal (hopelijk) in het modhok nog over gediscussieerd worden. Jammer inderdaad, want mij boeide het wel wat iedereen zoal beluisterde :)

12. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Ik sta volledig achter Eckie. Sterker nog, ik heb Eckie zelfs voorgesteld om die thread te sluiten.

Waar het op neer kwam is dat die thread tot de grootste opsomthread behoorde van heel xbw. Het idee erachter "anderen informeren over nieuwe liedjes" is leuk bedacht, maar slaat natuurlijk nergens op. Het enige wat in die thread gedaan werd is je playlist spammen, en daarom vind ik het absoluut niet erg dat die thread gesloten is.

13. Wendy

Wendy Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    Toch hebben veel mensen hier enige waarde aan gehecht en vind ik het alsnog jammer. Het komt mij te streng over. :{

14. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Laten we deze discussie verder voortzetten in het mod-hok :)

15. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Eeeeh, ben ik toch niet met je eens. Tuurlijk werd je playlist er neergezet, maar is dat zoveel erger dan [patsen] Show hier je nieuwste aankoop of het lekkere wijven topic. Sorry hoor, maar daar gaat het niet verder dan "zooooo dat is gaaf" of "zooooo die is lekker".

Ik snap dat er streng gemodereerd moet worden, maar dit is echte onzin. De sfeer is (was?) altijd goed en gezellig en je kon altijd nieuwe muzieksoorten ontdekken op een aparte manier. En je text van
    vind ik maar raar. Dit gebeurde gewoon namelijk! :mad:

16. Wendy

Wendy Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    Ik sluit me aan bij Da-Z-....

Je kan net zo goed de hele Mile sluiten wil je alleen maar discussie onderwerpen zien en niet loze posts |:-

17. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Precies, was dat niet de gedachte achter de Mile?
    Het Forum voor de zaken die alles behalve met de Xbox te maken hebben?

En nogmaals, deze thread was echt niet de meest loze van de 100.000 loze threads die erin staan.

18. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Ik blijf bij mijn besluit. Een of meerdere threads over muziek is best mogelijk, maar dan niet op deze manier. Beter is het om in ASEL per muziekgenre threads op te starten (voor het geval ze er nog niet zijn) met muziekaanraders in die stijl. Dán pas heeft zoiets nut, ik zie namelijk nog steeds het nut niet in van het kijken naar andermans playlist.

Opsomtopics zijn niet toegestaan op xbw, natuurlijk zijn we in de Green Mile minder streng hierin, maar dit ging echt te ver. Die thread had al veel eerder gesloten moeten worden imo.

19. Joeri71

Joeri71 Keep an open mind...

Leuk Bevonden:
    1
    Het is niet echt een opsom topic hoor, zo kan je alles wel een opsom topci gaan noemen. Het lekkere wijven topic is ook een opsom topic, omdat er steeds lekerre wijven worden opgesomd. En zo kan je bij elke thread wel wat bedenken.

Als je het een lose thread vond had je dat in het begin moeten aangeven, en niet zomaar na zoveel maanden zeggen van 'hij gaat dicht wat het is onzin'. Zo werkt het nu eenmaal niet, zoalng er geen echte aanleiding voor is iig (zoals hier het geval).
    Nooit heeft er iemand last gehad van de thread en is het alleen maar voor goede doeleinden gebruikt (namelijk het doel waarvoor ie bedoelt was, het laten zien waar je naar luistert om andere ideeen aan te dragen).
    Ik weet dat ik nooit of misschien 1 keer erin heb gepost, maar ik heb er wel regelmatig in gekeken om te kijken waar men nu naar luitstert....

Zo ik heb mijn zegje gedaan ik hoop dat jullie er iets mee doen, niet perse voor mij maar wel voor diegene die vaak posten in deze thread...

/edit Wat een prachtige zin is dit :namelijk het doel waarvoor ie bedoelt was :D

Laatst bewerkt: 13 nov 2003
  20. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Leg dan eens uit waarom er in de Green Mile zo verschrikkelijk veel loze opsomtopics staan die NIET gesloten worden terwijl je er echt nik swijzer van wordt, terwijl een vriendelijke thread als 'luisterdraad' wel gesloten wordt???

En wat betreft muziek, moeten we nu veel elk genre een topic gaan openen? Krijgen we dan de grunge-draad, de alternatieve muziekdraad, de alto-draad, de harde muziek draad, noemmaarop-draad waardoor ik niet meer weet waar ik mijn gitaarmuziek moet posten?

Maar goed, ik vond de charme van de 'wat luiste rje nu draad' juist precies de reden waarom die gesloten is: de diversheid! Het ene moment klets ik over de nieuwe Madrugada, daarna Ministry om daarna nog de Black Eyed Peas mee te nemen.

Ik blijf erbij dat het sluiten van deze draad uit pure balorigheid is voortgekomen :mad:

Deel Deze Pagina