1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] Klaagbaak voor modereer-actie's!

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Fardo, 13 mrt 2003.

1. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    ik kan je verzekeren dat die thread niet gesloten is uit balorigheid. Ik heb al veel langer het idee: wat doet die thread hier?

Maargoed, we zijn nu achter de schermen aan het discussiëren over het lot van deze thread, wie weet wat daar uit voortkomt :)

2. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Ik heb een goed idee: heropen de thread en je hebt weer 8000 blije members :)

3. Q-Dancer

Q-Dancer Guest

eh..7998, Luuk en ik zijn nl totaal niet blij met deze thread :cool:

4. Wendy

Wendy Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    Hm dat kan dan nog eens anders uitpakken voor je, want ik hoor meerdere mensen die hier tegen zijn. :) Ik ben benieuwd en we zien wel waar het schip strandt

5. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Jaaa, er werd echt veel geouwehoert over muziek in die draad :confused:
    Kom op, iedereen spamde nummers en afentoe een reactie van "wow, jij luistert goeie muziek!", noem je dat discussieren? Ik ben het met het slotje eens. Als je echt over muziek en nummers wil praten bekijk dan 1 van de verschillende muziek threads in ASEL, daar wordt veel inhoudelijker gediscussieert over muziek.
    Hier werd voor 99% alleen maar nummers opgesomt en zeg mij eens eerlijk, wat heb je daar nou aan?

6. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Wat heb je dan aan de hele Green Mile.....?:{

Laatst bewerkt: 13 nov 2003
  7. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Wat heb je dan een een forum :{
    The Green Mile is echt geen opsomforum waar je nutteloos kan posten. Het verschil tussen de Mijl & ASEL zit 'm in dat je in ASEL over de wat serieuzere onderwerpen goed inhoudelijk discussieert en dat je in de Mijl gezellig wat bijkletst over de alledaagse dingen e.d.. Dat houd dus niet in dat het een opsomforum is.

8. Wendy

Wendy Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    Maar om nou voor elk topic een discussie aan te maken :)

We verzinnen wel wat, don't worry ;)

9. Jeruzame

Jeruzame www.JeroenWesten.nl

Leuk Bevonden:
    4
    Ik vind/vond het "waar luister je nu naar" thread wel een nuttige thread; ik kijk/keek er regelmatig in om wat inspiratie op te doen voor nieuwe songs. Het is inderdaad één groot opsom topic, maar wel een nuttige. En wat da -Z- terecht opmerkt; dan moet je de "show hier je laatste aankoop" en het "Lekkere Wijven Topic" thread ook sluiten. En dan ook The Green Mile Game, want feitelijk zijn dat alleen posts met plaatjes, niets meer en niets minder. Ik hoop echter dat deze nu ook niet allemaal gesloten worden.

Ik begrijp de mods echter ook wel weer. Er zijn duidelijke regels en hoewel deze op The Green Mile wat soepeler gehanteerd worden, zijn er grenzen. En volgens Eckie waren die bereikt voor het "waar luister je nu naar" thread...

Ik ben erg benieuwd of de thread nog wordt heropend. Ik hoop van wel, want niemand (of nou, weinigen) ergerde zich eraan. Ik laat de discussie echter aan de mods over en wacht rustig af. Er zijn ergere dingen in de wereld dan een gesloten thread... :)

10. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    je mist mijn punt. Wat ik hier keer op keer probeer aan te geven is dat 'wat luister je nu draadje' minder nutteloos is dat de 1000 andere loze threads in the Green Mile. Deze thread was gewoon gezellig waar er meer werd gekletst dan in andere Green Mile threads. Als je deze thread sluit, dan zijn IMO de andere Green Mile threads ook niet gerechtigd open te blijven. Zal ik eens een paar opsomtopics noemen:

- [patsen] Show hier je nieuwste aankoop
    - Meest pijnlijke momenten
    - Het Lekkere Wijven Topic
    - Het 'Raad de Screen' spel
    - Show Je Avatar Hier
    - Funny Pics, coole foto´s of gifjes!

Dit is zomaar een greep in de eerste 15 threads...

De 'wat luister je nu draad' bestond al lang, en is even gerechtigd open te blijven als deze ook open blijven. Er zijn veel mensen hier die van muziek houden en niet voor niets liep deze thread goed.

Daarom mijn vraag: waarom wordt deze wel gesloten en al die andere niet, terwijl de opzet precies hetzelfde is????

11. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Je hebt gelijk over die opsomthreads, die mogen van mijn part gesloten worden, allemaal behalve de pijnlijke momenten (misschien beetje opsom, maar heeft nog "iets" van niveau).
    Zelf zeg je dat je de gezelligheid mist in de luister draad, ik snap niet wat er gezellig kan zijn aan nummers opsommen :confused: Evenals dus die andere opsomtopics, ook daar proef ik nul-komma-nul sfeer. Maar ja, smaken verschillen :)

12. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Precies: smaken verschillen.

Maar waarom een thread sluiten als mensen aangeven dat ze het wel een leuke thread vinden??? Terwijl tig dezelfde spamthreads wél openblijven???

13. Perfect_Shit

Perfect_Shit Chimairist

Leuk Bevonden:
    2
    ik vind het ook best wel zonde dat het 'wat luister je nu'-draadje dicht bleek te zijn gegooid toen ik zoals altijd mn mp3-tje ff noem in die thread...

en het is waar wat da -Z- zegt: er zijn meerdere threads in de GM die net zo nutteloos, zoniet nuttelozer zijn dan 'wat luister je nu'... Ik keek altijd wat iedereen luistert, maarja, misschien ben ik dan een van de weinigen :D

ik zou hem graag heropend zien...

14. Jajojo

Jajojo ÜberCosy!

Leuk Bevonden:
    4
    Het aantal posts (1597) maakt volgens mij elke discussie over hoe nuttig die draad is onnodig. Er zijn zat mensen die het wel leuk vinden, laat ze.

15. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Het aantal replies heeft hier weinig mee te maken. De thread werd gedomineerd door een aantal die elk meer dan 100 replies in die thread op hun naam hadden staan. Tuurlijk, iedereen kan wel dom spammen, daarom dat die thread misschien wel zo goed liep, dat wil niet zeggen zo'n thread boeiend en dus nodig is. En Da-Z-, je gaat me niet vertellen dat die thread zo gezellig is. Ik heb de laatste 10 pagina's van die thread eens bekeken, en het enige wat ik tegenkwam waren éénregelige posts met $artiest - $nummer, en af en toe een post als: "ja dat is een vet nummer" of "oh dat nummer luister ik ook". Nou, als je dat ziet als interessante discussies dan breekt mijn klomp :)

Die andere - op zich ook wel opsomtopics - bieden tenminste nog íets van niveau of amusement. Dit topic had geen van beide.

16. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Tjongejonge zeg, mensen geven aan dat ze het een leuke thread vinden en ze geven aan dat zij er blijkbaar wél een leuke discussie aan over houden, waarom moet zo'n thread dan dicht... 8)

Noem me hardleers, maar ik vind het raar. Wat is dan zo leuk aan een 'show hier je avatar' thread dat deze wel open mag blijven???? Ik zie iedereen zijn avatar wel op het forum! En zo'n thread blijft wel open.

Ik kan me best neerleggen bij het feit dat de luisterdraad dicht gaat, maar wees dan consequent!

Laatst bewerkt: 13 nov 2003
  17. Wendy

Wendy Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    Mensen, mensen....Wees gerust...Ik heb al een nieuwe draad aangemaakt. Please houdt deze een beetje netjes en overzichtelijk...Zie de GM :)

18. Robie

Robie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dit word toch nog steeds een opsomtopic? Met alleen Meer info. En ik weet niet van elk liedje uit welk jaar hij komt ed.

19. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    [Munch] for president :)

20. Wendy

Wendy Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    Het jaar hoeft er niet persé bij. Maar ik neem aan dat je wel weet of het van deze tijd is of van de jaren '80 oid ;)

Deel Deze Pagina