1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] Klaagbaak voor modereer-actie's!

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Fardo, 13 mrt 2003.

1. Robie

Robie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    mja, oke tis goed :)

2. Alien

Alien FreAkeD

Leuk Bevonden:
    1
    Ik wil graag de "Het totaal nutteloze reacties draadje!" thread heropend hebben.
    Ik vond dit een veschrikkelijk leuk topic om eindelijk eens lekker te kunnen blaten zonder tussen de schapen te moeten gaan staan!

:+

3. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Dit meen je toch niet serieus he.

Je reinste forumvervuiling, de threadstarter zou er een schop onder z'n hol voor moeten krijgen. Bah.

4. Alien

Alien FreAkeD

Leuk Bevonden:
    1
    Nou, eiglijk vondik het wel een droge thread.. voor een seconde of 2 :)

Maargoed, er staat ook een :+ onder mijn post, daaraan kan je denkik wel afleiden dat het niet serieus is ;):p

5. mvdstam

mvdstam Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Je hebt gelijk, sorry daarvoor nog :)

Laatst bewerkt: 14 mrt 2004
  6. Biscuitje

Biscuitje Chili Peppers!

Leuk Bevonden:
    5
    Ik kwam vanmiddag een heel interessant threadje tegen. Namelijk; Wat is er mis met mm3?.
    Ik zit het lekker te lezen, en dan wordt de thread abrupt onderbroken door DesertFox met de volgende opmerking:
    Waarom wordt deze gesloten? Ik vond het juist zo interessant waarom mensen het na +-3 maanden intensief spelen (velen iig) het ineens aan de kant gooien en ineens als waardeloze rommel beschouwen. Ik heb dat namelijk ook gedaan...
    Het is toch een beetje raar dat een thread meteen gesloten wordt als de topicstarter weet wat hij wilt weten :confused: Er kan toch nog lekker verder gediscussieerd worden?

7. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Reeds intern besproken, misverstandje in wat we met slotjes doen.

8. Biscuitje

Biscuitje Chili Peppers!

Leuk Bevonden:
    5
    Wordt deze dan nog geopend?

9. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
  10. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Dat had hij dan ook in zijn openingspost kunnen zetten. Nu gebruikt hij die post alleen maar om vroegtijdig te kicken, maar dat leek me toch wel duidelijk dacht ik zo. :)

11. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    niet kinderachtig, slechts uitvoering van het beleid. Hij had ook z'n vorige of eerste post kunnen editen en daar het laaste bod kunnen vermelden. Dit soort verhulde kicks zijn evenmin toegestaan. Slotje is terecht, is niets triests aan.

/edit wat Gothic zegt dus :)

12. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    Ik vind 't nog steeds flauw, maar vooruit dan maar....;)

13. DMX

DMX X gonna give it 2 ya

Leuk Bevonden:
    0
    waarom is de wouter en mike thread dicht?

14. Blaauw

Blaauw Nobody likes us.....

Leuk Bevonden:
    1
    Omdat alles gezegd was en o.a. mensen zoals jij continu over hetzelfde doorbleven zeiken. In plaats van gewoon Mike en Wouter te bedanken.

15. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Argumentatie, netheid en tact ontbraken in de sluitingspost maar dát een slotje op zijn plaats was kan ik wel enigszins begrijpen. Ik weet niet of het waar is dat er het een en ander is verwijderd, maar het was toch wel duidelijk dat er een aantal mensen aan het stoken waren (1 persoon eigenlijk) en dat terwijl het door iedereen binnen XBW werd ontkracht, ook door Mike en ik.

Triest dat het zo kan lopen, in een topic dat bedoeld is om afscheid te nemen. Dankjewel DMX.

16. Marius

Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    11
    Juist, precies wat ik al eerder tegen je zei. Waarom nou die stemmingmakerij? Je hebt je doel bereikt; het werd een flame-topic. Respect is iets wat hopelijk ooit nog waarde zal krijgen in jouw leven. Respect om bijvoorbeeld een topic niet te misbruiken, maar te gebruiken om 2 mensen een waardig afscheid te gunnen.

17. Joeri71

Joeri71 Keep an open mind...

Leuk Bevonden:
    1
    Dan zou ik hem op zijn minst uit respect heropenen, en degenen die het topic misbruiken daar op gepaste manier voor straffen, maar niet het afscheid (sorry)verzieken(sorry) voor Mike en WouteR...

18. DMX

DMX X gonna give it 2 ya

Leuk Bevonden:
    0
    tis altijd hetzelfde liedje. Wordt het te warm onder de voeten, Dan komt er altijd een slotje op! Maarja mij boeit het allemaal niet meer, als mensen niet de waarheid willen vertellen dan moeten ze dat zelf weten.

Laatst bewerkt: 20 feb 2004
  19. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Ik hoorde dat elke avond om 8 uur s'avonds altijd een show genaamd 'Goede tijden Slechte tijden' word uitgezonden. Dat gaat over precies die dingen die jij wil zien/horen denk ik ;). Laten we het xbox forum vooral gebruiken om over de xbox te lullen :)

20. Dodgie

Dodgie Beat me up Scotty

Leuk Bevonden:
    10
    Mee eens. Filter gewoon de 'slechte' posts eruit, en heropen 'm dan :)

Deel Deze Pagina