1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] Klaagbaak voor modereer-actie's!

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Fardo, 13 mrt 2003.

1. DMX

DMX X gonna give it 2 ya

Leuk Bevonden:
    0
    In dit forum heb je bepaalde afdelingen. Eentje voor xbox games (daar praten ze over xbox) maar je hebt er nog veel meer! En sommige zijn ervoor bedoeldm om juist niet over xbox te lullen. Wil je meer uitleg stuur een PM naar DMX!

2. Joeri71

Joeri71 Keep an open mind...

Leuk Bevonden:
    1
    DMX ik stel voor dat jij een PM stuurt naa iedereen waarmee je denkt een probleem te hebben, en je irritaties niet kenbaar maakt in een Topic waar het gaat om het vertrek van 2 gerespecteerde mensen, dan zijn we allemaal weer blij..

3. Blaauw

Blaauw Nobody likes us.....

Leuk Bevonden:
    1
    Maar voorlopig word ie toch niet heropend zo te zien.

4. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Goh, verrek je hebt gelijk, er zijn meerdere afdelingen waar je kunt kletsen :D

Maar ff serieus, dat hele gezever over het vertrek van Mike en Wouter werd op een gegeven moment het nivo van: 'maar zuster reini zei dit'. 'Ja, maar dokter Jan zei dat'.

Soap en spelen voor het volk :D

5. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Ik wil graag dat de Green Mile weer open gaat....Whaer bendt ghij henen geghaan? :'-(

[edit]oooops, ik zie ineens dat hij weer terug is! Hmmm, vaag, hij was daarnet toch echt weg :confused: [/edit]

Laatst bewerkt: 29 apr 2004
  6. Alien

Alien FreAkeD

Leuk Bevonden:
    1
    Ik wil graag de Soft & Harddrugs thread heropend hebben. Aangezien het ASEL topic over lifestyle gaat vind ik dat drugs daar ook in besproken moeten kunnen worden.
    Waarom hij is dichtgegaan begrijp ik niet helemaal, voor zover ik weet worden er geen 'promotie verhaaltjes' gepost. Alleen meningen en een aantal ervaringen. Dat die meningen en ervaringen positief zijn over drugs wil niet zeggen dat de posters mensen aan de drugs willen helpen.
    Er word ook meerdere malen gepost dat drugs slecht is, en dat je er maar af moet blijven.

Ik was eerst van plan dit via PM te doen naar Darkwing (hij heeft de thread gesloten), maar aangezien ik hem toch graag weer open wil toch maar in deze thread. ;)

7. balleknieper

balleknieper .

Leuk Bevonden:
    4
    Jij ziet spoken 8). Ofja eigenlijk zie je ze niet.. naja :+.

8. Cole Trickle

Cole Trickle Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Zie http://forum.xbw.nl/forum/showthread.php?t=50849

9. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Misschien komt het door al dat gepraat over die drugs-draad....heeeej man, ik zie allemaal dingen [niet meer] 8)

10. balleknieper

balleknieper .

Leuk Bevonden:
    4
    LOL :+ Ik wil dat spul wat jij hebt ook :eek:. Dingen niet zien pwntsj 8)

11. Renegades NL

Renegades NL Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Waarom is de thead met lamers in SCPT dicht?

Er zijn weet ik veel hoeveel bull-shit threads open maar een thread waarin mensen terecht worden aangepakt op hun asociale gedrag wordt gesloten omdat er geflambeerd ;) wordt.

Elke keer als er een verhitte discussie plaatsvind wordt er een thread gesloten heb ik soms het gevoel.

12. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Dat was geen discussie meer.. Al een week ofzo schelden mensen daar elkaar uit. Op een gegeven moment ging het weer een beetje rustig maar gister en vandaag was het weer net zo erg.

13. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    vraagje

Heb vraagje en dat is waarom deze thread gesloten is:
    http://archief.xboxworld.nl/forum/showthread.php?t=51269
    Tis eigenlijk precies hetzelfde als "geef de avater boven je een cijfer" en "geef de signature boven je een cijfer" Ook beide eigenlijk opsom topics. Van mij hoeft ie niet heropend te worden maar zou graag willen weten waarom die gesloten is en de andere 2 wel open mogen blijven :)

greetz geert

14. Renegades NL

Renegades NL Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Komop Dioga,

uitschelden vind ik wat anders dan iemand voor lamer uitmaken. De lijst heeft wel degelijk nut in tegenstelling tot een hoop andere threads. Als ik tegen iemand speel uit de lamer lijst ben ik gewaarschuwd.

15. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Geef de avatar boven je een cijfer

Zeg Darkwing, waarom heb jij deze draad gesloten? Het was misschien wel een opsomtopic, maar dat zijn zoveel topics in de Green Mile, zoals "Show je avatar hier" of "Patsen met je nieuwste aankoop". Dat topic was ook populair, want anders zijn er geen 100 pagina's en het is toch altijd leuk om te weten wat de anderen van je avatar vinden als je net een nieuwe hebt gemaakt. Het is voor mij een raadsel waarom deze dicht moest, want ik had niet het idee dat dat topic iemand in de weg stond :)

Edit: Mijn vraag is nu dus of je deze niet weer wilt heropenen? :)

Laatst bewerkt: 6 mei 2004
  16. jellejelle

jellejelle PSP Only

Leuk Bevonden:
    10
    _O_ _O_ en gooi dan meteen ook de geef de sig boven je een cijfer thread weer open. Volgens mij is The Green Mile nou niet echt een plek voor doodserieuze topics als je de rest bekijkt. En als je deze twee dicht gooit kan je net zo goed de halve Green Mile op slot doen met de reden 'opsomtopic'.

17. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Ik som ff wat scheldwoorden op:
    • stomme sukkel
    • LOZER
    • GA JE MOEDER BEVRUCHTEN...
    • ******leaver
    • JAAAAAAH, NEUK DIE SLUIPSCHUTTER13 VIEZE ******NAAIER
    De sfeer was ook echt top! in die draad [​IMG]

18. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    de beide 'geef de sig/avatar boven je een cijfer' threads zijn leuk!!! Maar ik moet er wel bij zeggen dat er een hoop onzin gepost werd. Een paar maanden terug werd de 'wat luister je nu draad' gesloten om dezelfde reden, namelijk teveel onzinposts. Deze thread kon toch terugkomen door een duidelijke richtlijn op te stellen zoals : naam nummer + cd en men aangeven waaróm men het nummer luisterde en wat men van het nummer vond. Dit is een leuke thread nu. Wellicht kan dit ook gedaan worden voor de 'geef de sig/avatar boven je een cijfer' threads?

Laatst bewerkt: 6 mei 2004
  19. Pejannl

Pejannl Lan Guru

Leuk Bevonden:
    14
    Hmm... Ik had eerlijk gezegd ook geen onheil in de beide threads gezien, maar vind wel dat je in zo'n thread een maximum van 1 post per xx (tijdseenheid) moet instellen zodat members niet onder elkaar gaan lopen chatten/discussieren/ruziemaken/enz.

20. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Uhuh, niet dat persoon 1 de avatar/sig van persoon 2 beoordeelt, persoon 2 boos is en daardoor de sig/avatar van eprsoon 1 beoordeelt waardoor persoon 1 weer boos word blablabla. Is zo'n tijdseenheid niet in te stellen met het nieuwe en hoog geavanceerde V3?

Deel Deze Pagina