1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] Klaagbaak voor modereer-actie's!

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Fardo, 13 mrt 2003.

1. mr. E

mr. E Giraffe XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    maar die thread die dan "dubbel" zou zijn is al heel oud, daar wordt niet meer op gereageerd..

en kan jij ook "creatief" mijn thread ietsjes ombuigen dan? zodat hij wel door kan gaan.. :9

en als jullie mijn posts ook lezen, dan staat daar heel duidelijk dat ik al aan het editen was..

Laatst bewerkt: 12 jul 2004
  2. Cole Trickle

Cole Trickle Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Het enige wat vereist is om een oudere thread te kicken is een fatsoenlijk, ontopic antwoord in de desbetreffende thread. Wordt er dan nog steeds niet gereageerd? Jammer, discussie over.

3. mr. E

mr. E Giraffe XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    maar jij start niet erg veel topics meer op... maar sluit er wel veel af |:- omgekeerd evenredig?

4. Cole Trickle

Cole Trickle Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Ik heb hier nooit veel topics gestart. Dat ik ze sluit, ligt mijnsinziens aan degene die het topic gestart heeft. Maar we dwalen af mr. E. Mocht je inhoudelijk nog willen reageren (hoewel ik dat betwijfel omdat je jezelf realiseert dat je wel degelijk een opsomtopic startte), ga je gang. Offtopic wordt niet gewaardeerd.

5. mr. E

mr. E Giraffe XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb gewoon weer in de thread van dioga gereplied, ik dacht echt dat die van mij origineel was, of dat de andere thread gedelete was

6. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Zoekfunctie gebruikt?

Nee, dat dacht ik al :cool:

7. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    Sorry hoor maar Xiroke dat kan je gewoon niet maken (Hiphop Topic)
    Ik begrijp dat je nieuw bent en nog een beetje tactisch moet leren omgaan met probleempjes maar om de Hiphop topic nou te sluiten..dat ken gewoon niet
    Is een van de grootste topics op Xbw
    Als er mensen zijn die illegale links plaatsen dan begrijp ik dat er daar wat van gezegd wordt omdat dit simpelweg niet mag. Maar is het niet in je(jullie) opgekomen om gewoon de persoon(personen) in kwestie bijvoorbeeld een OW te geven ipv de topic te sluiten. Echt jammer dat het zo moet gaan.
    En wat ik helemaal vreemd vind
    dit zegt orcrist (mod) in de topic

waarop dit wordt geantwoord
    dan sluit Xiroke de topic omdat dat de druppel is die de emmer doet overlopen?
    er wordt toch gevraagd om het via pm of msn af te handelen :confused:

Laatst bewerkt: 14 jul 2004
  8. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Kom op man, in die thread is al meerdere malen gewaarschuwd door verschillende mods dat men geen illegale mp3-links moet plaatsen. Als er dan nog steeds niet geluisterd wordt is het terecht dat ie gesloten wordt. Die thread was gewoon één groot broeinest van illegale mp3 uitwisseling. Slotje is meer dan terecht.

9. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    waarom niet gewoon degene die illegale links neerzetten een officiele waarschuwing geven. doen ze het weer geef je ze ban
    iedereen blij

10. Ik zei juist PM om illegale links te voorkomen op het forum. Ik probeerde juist netjes te doen..!

11. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Omdat de member gemeenschap zichzelf ook in toom moet kunnen houden.
    Kennelijk kunnen ze dit niet.

12. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    Maak je je maar geen zorgen hoor DiaLogical, moderaten gaat me prima af. Dit was naar mijn mening een goede beslissing, overigens heb ik hem niet in m'n uppie genomen, mocht je je dat afvragen.

13. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    Ik ben niet zo heel slim. Kan je me uitleggen wat je hiermee bedoelt. Bedoel je dat ik het dupe moet zijn van een fout die een ander in de gemeenschap maakt? En zoja waarom is dit dan beter dan gewoon de personen in kwestie straffen? Ik krijg sterk het gevoel dat deze topic sneller wordt gesloten omdat het toch maar een hiphop topic is en bepaalde mensen weinig met hiphop hebben. dit was de ultieme kans om er een eind aan te maken. maar wie ben ik. nu gaan jullie zeggen dat ik paranoia ben.

en wie zijn die "ze" waarover je het hebt. die paar mensen die die links neerzetten zijn niet de gemeenschap.

Laatst bewerkt: 14 jul 2004
  14. Goed gezegd, de reden slaat ook nergens op. Ik zei alleen maar, PM me voor mijn e-mail, zo kan ik je mp3's sturen (van mixtapes etc.).

15. Graveheart

Leuk Bevonden:
    1.548
    Je bent para.
    De topic is gesloten, omdat de mensen die daar posten (en hier bedoel ik degene die links gaf naar illegale MP3's) zichzelf niet aan banden konden leggen.

16. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    Worden er tegenwoordig geen OWs meer gegeven ?

17. Fearless[NL]

Fearless[NL] Ik zit niet op deze

Leuk Bevonden:
    0

Blijkbaar niet *)

18. Graveheart

Leuk Bevonden:
    1.548
    Oh jawel hoor.
    Maar dat heeft niets met een gesloten topic te maken.

19. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Voor diegene die zich daar gedroegen is het vervelend dat het gesloten is, maar aangezien de sfeer in de topic sterk daalde en het merendeel zich enkel bezig ging houden met off-topic reacties, mp3 links et cetera zat er niets anders op dan een slotje.

20. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    jawel want zo kan je voorkomen dat een topic gesloten hoeft te worden. en het was imo niet zomaar een topic (144 paginas)

Deel Deze Pagina