1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] Klaagbaak voor modereer-actie's!

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Fardo, 13 mrt 2003.

1. Hip Hop Thread, een van de succesvolste threads ooit, wordt zomaar gesloten door een klein misverstand.

2. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Wij, als moderators en admins, hebben al zo vaak links moeten verwijderen, en posts moeten deleten dat wij er gewoon een beetje simpel van werden.

Wie niet horen wil, moet maar voelen.
    Op het sluiten van het topic mag je overgens de personen die links plaatsten aanspreken, zij zijn de oorzaak.

Een klein misverstand?
    Ik zie niet echt in wat er klein is aan het illigaal downloaden van MP3's?
    Dat is de reden van het sluiten.

3. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Klein misverstand :confused:
    Afgezien dan van de vele links naar MP3's waren er wat misverstandjes die al genoeg reden waren om de thread te sluiten :+

4. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    Als ik in de fotos van members thread een paar links had geplaatst naar illegale fotobewerkings programma's dan weet ik zeker dat jullie hem niet hadden gesloten, maar of de link gewist of me een waarschuwing hadden gegeven.

5. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Ook al hebben ze een OW (zoals Repelsteeltje), dan nog gaan ze door. En het is dan een flinke hoeveelheid pagina's die de thread bevat, maar als er in de laatste paar pagina's maar een minuscuul aantal posts geplaatst worden die tot echte hip-hop post genoemd mag worden en geen off-topic/mp3 gedoe maakt de grootte van de totale thread ook niets meer uit.

En als je een link plaats naar een illegaal te downloaden bestand, dan wordt daar overal wat gezegd, of dat nou muziek in de hip-hop thread is of ergens anders.

Laatst bewerkt: 14 jul 2004
  6. Volgens mij is elke post in die thread hip hop related hoor.

Laatst bewerkt door een moderator: 14 jul 2004
  7. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    Van een misverstand is geen sprake, dat topic ging de slechte kant op (nou ja, hij was er al en geen steeds verder) en dan gaat hij dicht. Zo simpel is het. Bovendien zijn er WEL waarschuwingen geweest, maar niet voor individuele personen, maar voor de gehele thread.

8. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Een paar weken geleden heb ik nog een uur gespendeerd aan het opschonen van de thread, veel links verwijderd en een algemene waarschuwing geplaatst. Eens loopt de emmer over :)

9. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Wat is er related aan hip-hop onder de volgende posts?

en ga zo nog maar even door, niets related!

(nu wel op de juiste knop drukken [2k] :+)

Laatst bewerkt: 14 jul 2004
  10. tha messenger

tha messenger limited

Leuk Bevonden:
    2
    repelsteeltje toch maar gebannt?

11. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    In bijna elke topic die over een breed onderwerp gaat, staan veel offtopic reacties. En dat was het laatste dat ik hierover wilde zeggen.

12. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    We zullen ook proberen alles in de gaten te houden, maar wanneer een thread dusdanig de verkeerde kant opgaat zal daar uitgebreid naar gekeken worden, waarbij bij de hip-hop thread een slotje uitkwam.

13. Fearless[NL]

Fearless[NL] Ik zit niet op deze

Leuk Bevonden:
    0

Ja ?
    Hij had eens een thread geopend waar in stond dat het XBW team hem moest nemen als moderator :+

14. Fearless[NL]

Fearless[NL] Ik zit niet op deze

Leuk Bevonden:
    0

Hij gaat toch wel weer open ?
    Hoop ik. :{

15. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    Nee. Hebben wij reden om te geloven dat het nu opeens allemaal goed gaat?

16. tha messenger

tha messenger limited

Leuk Bevonden:
    2
    repel is er nu niet meer }:]

17. Snake330

Snake330 SnakeStyle NL

Leuk Bevonden:
    0
    Sjonge jonge....... ONGELOOFLIJK zeg wat een stelletje zeikerds zijn jullie zeg!!!!! Gooi die afthermath thread ook dicht dan zijn jullie van alle rapzooi af!! Trieste gasten!!

18. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Omg. :{ Zeikerds? Het is heel simpel, er zijn regels. Houden de members zich niet aan deze regels dan loopt Xboxworld grote kans daar last van te zullen krijgen door derden die het niet pikken dat er zich hier illegale activiteiten afspelen. Nou is er meerdere keren gewaarschuwd in de Hip Hop thread, en als je het dan nog niet begrijpt en gewoon simpelweg door gaan met dat irritante illegale gedoe, dan verpesten jullie het voor jezelf.

19. Snake330

Snake330 SnakeStyle NL

Leuk Bevonden:
    0
    Ik begrijp het allemaal prima hoor!!!!! Dus ik hoop dat je niet mij bedoelt met "je"!! Ik heb me altijd netjes aan al jullie (kut)regeltjes gehouden!! En verder als iemand hier iets doet wat je niet zint geef hem dan een waarschuwing of kick hem van het forum af want wat jullie nou doen gaat nergens over, dan kun je het overgrote gedeelte van de threads op jullie forum dicht gooien!!

20. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Die regels zijn er omdat anders dit forum binnen de korste keren offline zou zijn. De personen in de Hip Hop thread hebben allemaal een waarschuwing gehad, in de thread zelf zijn er waarschuwingen gegeven. Heeft niet geholpen. Vervolgens is er een laatste waarschuwing gegeven, en is er een persoon gebant. De thread is nu dicht, en er lopen nu 2 andere threads die betrekking hebben op Hip Hop, gaat het daar weer fout, dan zullen we het anders gaan proberen.

Deel Deze Pagina