1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] Klaagbaak voor modereer-actie's!

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Fardo, 13 mrt 2003.

1. BUZZA

BUZZA dit is mijn internet

Leuk Bevonden:
    0
    Mag de Hip-Hop thread weer open?

2. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Nee.

3. BUZZA

BUZZA dit is mijn internet

Leuk Bevonden:
    0
    Oké,

Wel jammer maar ik neem aan dat het niet verboden is om in andere (hip-hop gerelateerde) threads over Hip-Hop te discusiëren?

Laatst bewerkt: 15 jul 2004
  4. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Dat lijkt me duidelijk.

5. Cadillac

Cadillac Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Deze topic: De "Feliciteer degene die vandaag jarig is" thread , hoezo is ie eigenlijk dichtgegooit? Ik bedoel, als je jarig bent en iemand feliciteert je daarin, is toch wel even fijn. Opsomtopic? Misschien, maar dan mag de help de gast boven je ook dicht. Wat ik hiermee wil bereiken (natuurlijk de heropening van De "Feliciteer degene die vandaag jarig is" thread :cool:). Mensen vinden het gewoon fijn om te weten dat vreemdelingen (misschien ook een paar bekenden) ook je feliciteren. Hoe zou jij (met name op Rinus gericht nu) het vinden als niemand je feliciteert op je verjaardag? Dat zou niemand leuk vinden. Nu eens de reactie's van jullie (mods/Admins) afwachten...

6. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Wat is het nut van je thread? Elke dag het lijstje jarige members onderaan de forum index te spammen? Daar zie ik echt het nut niet van in, dat verzandt in een grote opsomtopic. Volgens mij is dit ook geen oprechte manier van feliciteren (correct me if I'm wrong), maar meer een uitgelezen spam-mogelijkheid. Als je écht iemand een plezier wilt doen op z'n verjaardag, stuur diegene dan een pm, zoals Rinus al zei.
    Je thread is dus terecht gesloten.

Trouwens, nog gefeliciteerd :)

//edit: daarnaast is er ook nog de Wat te vieren? thread, daar kun je van de daken schreeuwen dat je jarig bent :)

Laatst bewerkt: 31 aug 2004
  7. Ravage

Ravage Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    @DUDE_DUDE: je had het misschien ook in Deze thread kunnen zetten

btw: nog gefeliciteerd

/edit: Noooooo, Darkwing was net eerder

8. Cadillac

Cadillac Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kijk, dit is een goede reden, Rinus sloot de topic, en zei alleen dat als je iemand wil feliciteren een PM te sturen, niet dat het een opsomtopic na een tijd wordt en de rest wat je zegt.

Trouwens: Bedankt :)

9. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Is er eindelijk weer eens een leuke thread in de Green Mile, word 'ie gesloten!! http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=61143

Ik vind het idee wel geinig van een dude die problemen moet oplossen, een soort maria weet raad, vind ik een typische GM draad! Van mij mag 'ie weer snel open, want ik heb nog wel een paar vragen :)

10. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Idd helemaal met da -Z- eens. heropenen die draad _O_ Omdat ie zo loos is moet ie juist open blijven.

11. VySio

VySio DJ Bowie!!!

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij is er in dit topic sprake van een misverstand.

ER word hier gepraat over een cd die je Bios zou kunnen kapot maken. met behulp van wat codes op de cd (neem ik aan). ik weet uberhaupt niet of dit mogelijk is, maar stel dat het wel kan. deze cd is vermomd als een gewone XBox cd. Dus als iemand bijvoorbeeld hier op XBazar het leuk vind om zulke cd'tjes te verkopen aan onwetende mensen zijn er misschien een aantal xboxen van members kapot.

het klinkt als een ernstige zaak. Want dit zal vast ook niet onder garantie van MS vallen. omdat het hier hier dan wél te maken heeft met illegeale cd'tjes, maar de gebruiker het niet door heeft totdat degene het cd'tje gebruikt heeft.

Lijkt me wel handig om er meer over te weten. vooral voor de échte fanatieke XBazar gebruikers. Zou zonde zijn als het te laat is.

Laatst bewerkt: 16 okt 2004
  12. Slurpgeit

Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    7
    hoeft niet open, is gelul, bios is standaard tegen schrijven beveiligd, en zelfs MS kan daar voor de rest niks aan veranderen op afstand.

13. VySio

VySio DJ Bowie!!!

Leuk Bevonden:
    0
    Een beveiliging is er voor sommige mensen om gekraakt te worden. Misschien zou je er niets tegen kunnen doen. Maar krassen op je dvd's kan MS opzich ook niets tegen doen. en dat word ook bespreekbaar gemaakt.

Alhoewel dit natuurlijk wel een illegaal tintje heeft.

Maar het lijkt me dan goed (mocht het waar zijn) om er meer informatie over uit te wisselen.

14. Slurpgeit

Leuk Bevonden:
    7
    naja, tenzij microsoft op afstand 2 punten op het moederbord met elkaar kan verbinden, gaat het ze niet lukken.

15. Biscuitje

Biscuitje Chili Peppers!

Leuk Bevonden:
    5
    Of het waar is of niet, laat ik in het midden. Maar het is wel dat een orginele Xbox die gebrande DVD's niet eens kan lezen.
    Ik denk dat dat ding dan over internet verspreid wordt onder de naam van een of ander spel. Dat bestand downloaden en branden mensen die een gemodde Xbox hebben. En als ze dat 'spel' dan willen gaan spelen crashed hun Xbox. Dat is het idee nietwaar?

Dat 'vermommen' heeft dus geen betrekking op esthetica van de DVD. Maar op hoe je het bestand ziet op je PC.

Dit heeft dus helemaal niks te maken met Xbazar (maar die fout maakte je met het verkeerd opvatten van 'vermommen'), en hoort al helemaal niet thuis op Xboxworld.

16. Jingles

Jingles -

Leuk Bevonden:
    0
    Mag deze thread heropend worden zodat ik me kan verdedigen, ik word nou afgeschilderd als de ene of andere cheater terwijl ik gewoon bijdroeg aan de thread, namelijk een filmpje/flashje posten.
    Hoe iemand dat spam kan noemen verbaasd me?

17. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Hij is al open in de green mile ... hoorde alleen daar thuis :)

dus je moet nog even wachten (90 dagen :eek:)

18. Slurpgeit

Leuk Bevonden:
    7
    ehm, je postte een link naar een cheatsite, noem jij dat een filmpje?

19. Jingles

Jingles -

Leuk Bevonden:
    0
    www.multiplayercheats.net , die site postte ik, leek me nogal onschuldig maar blijkbaar voelde een moderator zich aangesproken :)

20. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Ik heb hem gesloten en nee, niet omdat je een cheater bent of iets dergelijks, maar vanwege het feit dat er al een thread is over grappige filmpjes/flashanimaties/plaatjes et cetera.
    Door de manier van reageren en de bijbehorende link, leek het erop alsof je echte cheatsite gaf (waardoor ik de link verwijderd heb). Achteraf is het een onschuldige link (ik kijk nu pas op de link). Maar dan nog blijft het een gesloten draadje, omdat er al een grote thread over is in de groene mijl (waar je dus nog niet inkomt).
    Ik voel me niet aangesproken door je link, ben niet boos op je en zie je niet als een cheater.

Deel Deze Pagina