1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] Klaagbaak voor modereer-actie's!

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Fardo, 13 mrt 2003.

1. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    nee dat heeft te maken met het beleid.. De normen en waarde van dit forum ... lees de Faq eens ;)

2. Egamer

Egamer Je weet waarom

Leuk Bevonden:
    1
    Ombouwen is juist illegaal in Nederland, downloaden van PC games juist niet.

3. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Tuurlijk is het legaal, NOT!!
    Als hier mensen spreken over: "waar kan ik spellen downloaden?". Hoe legaal is dat dan? En jij weet net zo goed, als je back-ups kan maken, dan ruikt dat naar illegaliteit, omdat men dat gewoon spellen gaat kopen, vervolgens op de hdd zet en op internet aanbied om te downloaden.
    Waarom is het legaal als je nergens in de winkel ff een mod-chip kan kopen, die reactie van jou slaat dus nergens op...
    Microsoft is tegen mod-chips. Dat is toch zeker niet omdat het legaal is :confused:.
    En als je het niet eens bent met het beleid, tja dat is dan jouw probleem.

4. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Whahaha, goeie grap. Als jij een spel downloadt van het internet zonder dat de rechten daarvoor zijn vrijgegeven, schendt jij de auteursrechten die op dat spel rusten. Dat is dus illegaal, zowel in Nederland als in Amerika.

Buiten het punt of het illegaal is of niet, is ons beleid dat wij threads over p2p-netwerken en illegaal downloaden niet willen stimuleren op xboxworld. Die thread had in beginsel misschien gekund, al was het een grijs gebied, het topic verzandde al heel snel in een uitwisselpunt van bittorrent-sites en dat staan we niet toe.

Nogmaals: als iets legaal is betekent niet altijd dat wij het in ons beleid accepteren. Met modchips is dat precies hetzelfde verhaal.

De thread blijft dus dicht.

5. Michael_T

Michael_T XLink KaI: Michael_T

Leuk Bevonden:
    0
    /Mod Ik loop te blaten.
    Als je niks fatsoenlijks te melden hebt, post dan gewoon niet :{
    Darkwing

Laatst bewerkt: 3 jan 2005
  6. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Tekst aangepast, omdat deze ook overbodig is geworden

Laatst bewerkt: 3 jan 2005
  7. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Michael_T, van dit soort valse beschuldigingen houd ik absoluut niet. Deze discussie is dan ook ten einde.

8. Cygnum

Cygnum XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    Darkwing, Ekamentus heeft (voorlopig) gelijk. Er staat niks in de wet over dat het downloaden van spelletjes, liedjes etc. illegaal is. Ook de rechter heeft iemand vrijgesproken die hiervoor was aangeklaagd. Het verspreiden van spellen, liedjes etc. is echter wel illegaal geacht door de rechtbank. Men wil hier nog steeds verandering in brengen, maar tot die tijd is het downloaden van spelletjes, liedjes etc. niet strafbaar, en dus niet illegaal. Of het legaal is, dat weet iedereen wel...

9. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Dat doet niets af aan het feit dat wij de discussie hierover in ons beleid verbieden. Of het nu legaal is of niet, op xbw mag er niet over gesproken worden. Wij respecteren namelijk de game-industrie.

Ik neem aan dat het duidelijk is zo, de bewuste thread blijft dan ook dicht, verdere discussie hierover is onnodig.

10. Cole Trickle

Cole Trickle Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Boeit dit in het geheel? Nee, dit is geen discussie over modschips, maar een discussie of een draad die gesloten was geopend moet worden.

Ga dan aub geen discussie aan over zaken die niets met het onderwerp te maken hebben. GEEN post over modchips of ons beleid in deze aub. Ook het onderwerp bitorent is behandeld, dus deze draad gebruiken bij een eventuele volgende draad die gesloten wordt.

11. Michael_T

Michael_T XLink KaI: Michael_T

Leuk Bevonden:
    0
    Hey Fardo , sorry dan bij deze .
    Maar ik dacht toch echt dat jij een modded xbox had , want je had het toen over een bepaald spel wat hier nog niet te koop was . :confused:

12. Maqua

Maqua Groen

Leuk Bevonden:
    0
    ehm, je moet toch kunnen discussieren over de reden van het sluiten van draadjes ?!

(niet dat ik t niet eens ben met jullie over deze sluiting, dat het legaal is heeft er niet veel mee te maken, zoals jullie al zeiden)

13. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Klopt, je mag best discussiëren over het sluiten van een topic, maar deze discussie ging over of het wel of niet legaal is en over het uitvoeren van het beleid, en daar is deze thread niet voor bedoeld.

14. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Sowieso is het een discussie die hier al zóóóó vaak gevoerd is en waarvan iedereen nu toch langzamerhand wel het antwoord van weet

15. Cygnum

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom beginnen we er dan opnieuw mee? Nokken dus met deze onzin!

16. DWD,

Ik kom een klacht indienen. Het vrouwentopic is heel goed voor de members, wij geven goeie tips en krijgen die natuurlijk. Het staat ook niet voor niets in de GM, daar hoeft het toch niet al te serieus genomen te worden. Namens alle members (jullie staan achter me he :cool:) wil ik dat ie weer opengaat

Vriendelijke groeten,

De Chemische Kip

PS. Wij beloven het serieus aan te pakken en mensen te helpen :cool:.

Laatst bewerkt door een moderator: 7 jan 2005
  17. simmertje

simmertje Noessoes

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben het helemaal met Chemische Kip eens!

18. Cygnum

Leuk Bevonden:
    0
    Dito hier, maar het moet wel wat meer ontopic blijven dan.

19. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Ik weet het niet hoor, we hebben jullie een tweede kans geven, met dank aan Graveheart, maar dan verpesten jullie het weer, het houd een keer op.

20. Was het zo erg dan?! :eek:, we gaven tips.

Deel Deze Pagina