1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] Klaagbaak voor modereer-actie's!

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Fardo, 13 mrt 2003.

1. JKI

JKI Ik wil bolletje

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom is de thread die ik over lan-party's heb geopend weer gesloten?
    SIC zei dat er niet veel lanparty's worden georganiseerd en dat de thread daarom overbodig was. Misschien is dat systeem wat ik wou gebruiken ook wel een beetje onhandig, maar de thread kan toch als thread gebruikt worden waar mensen informatie vragen om een lanparty te organiseren?
    Ik heb een redelijk uitgebreide starterspost gemaakt over wat er allemaal nodig is voor een lanparty, daar kunnen members toch vragen over stellen? Of in die thread om advies vragen? Dan edit ik m'n eerste post wel ff en haal dat idee dat alle lanparty's in de eerste post gezet worden er wel ff uit.

Sorry hoor maar ik snap niet waarom die thread gesloten is...

deze thread

Laatst bewerkt: 12 mrt 2005
  2. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    ehm... omdat er enklele threads over lan parties lopen in live en networking ... en dat het niet handig is om een algemene thread te starten, omdat elke lan party verschillend is ...

dus elke lan party heeft een andere behoefte ... je zou voor lan parties ook in de centrale system link thread kunnen kijken ...

wat heb je nodig voor een lan party

1. UTP Kabels
    2. TV's
    3. Xbox
    4. Zelfde Games
    5. Switches

meer info heb je eigenlijk niet meer nodig ... in de system link thread staat al de info ... dus ik denk dat inderdaad de overige info overbodig was :9

3. JKI

JKI Ik wil bolletje

Leuk Bevonden:
    0
    Maar als mensen met problemen komen is zo'n thread niet overbodig...

4. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Kunnen ze vragen stellen in de system link thread.. in live en networking (daar horen lan questions imho ook thuis) en de problemen die kunnen voorkomen zijn daar ook besproken

(de een heeft wel Live en de andere niet) dus updates wissen ... of downloaden

5. JKI

JKI Ik wil bolletje

Leuk Bevonden:
    0
    Ok, je hebt me (zo ongeveer) overtuigd. Ik trek m'n aanklacht in:).

6. carlito

carlito Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik kan er niet meer tegen! zodra iemand een interessant topic opent wordt hij meestal al na een paar reacties gesloten...... waarom?? ja jullie vinden dat het dan om illegale handelingen gaat zoals woolyonline die net nog vroeg waarom hij een file niet kon branden..

wie zegt dat die files van dragonball Z illegaal zijn? je kan tegenwoordig ook op genoeg site's legale afleveringen van programma's downloaden! misschien zijn het previews, weten jullie veel..

vorige keer vroeg iemand of wij een goed download programma wisten, ja ik kan er wel een paar opnoemen hoor...maar voor ik kon reageren werd hij alweer gesloten! Het is niet illegaal om zo'n programma te gebruiken!

mijn vorige "altijd weer die slotjes" tread werd gesloten door Volkoren om de volgende reden: "Ik gooi deze maar slot, feedback is ok, maar niet op zo'n manier" mag ik misschien weten wat ik nu weer verkeerd heb gedaan???

7. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Dit heb je nu al 3x gezegd ... wat is je punt? om welke thread gaat het?

8. nanne.tolsma

nanne.tolsma Guest

9. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    1: Er was al een topic over, hier dus.
    2: De regels hier zijn de regels, Demon en andere Image-software zijn verboden om over te praten op dit forum, sim-pel.
    3: In dat topic werd alleen maar over andere onderwerpen gepraat en erg gespamd.

10. carlito

carlito Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hoezo andere onderwerpen? ik vraag me gewoon af waarom dat jullie dat soort threads zo snel sluiten? jullie gaan er altijd vanuit dat het illegaal is dus gooi je het maar dicht.... ik vind dat gewoon erg jammer...

Laatst bewerkt: 22 mrt 2005
  11. Volkoren

Leuk Bevonden:
    3
    Ik ben het er tenminste mee eens, Darkwing heeft de thread gesloten dus als je de thread weer open wilt moet je bij hem zijn.

/edit: Dit had alle schijn op dat het illegaal was we weten het bijna nooit 100% zeker, maar we moeten ergens de grens trekken. En dit is de grens op XBW.

12. Rinus

Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Ik denk dat ik namens de mods spreek als ik zeg:

"Ik vind het jammer dat we elke keer in herhaling moeten vallen"

Regels zijn regels.

13. carlito

carlito Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ok dat is tenminste een antwoord. de thread hoeft niet opnieuw open maar ik wilde alleen maar even kwijt dat niet alles illegaal is en dat jullie sommige threads open hadden kunnen houden of in ieder geval even doorvragen tot dat echt blijkt dat het om een illegaal onderwerp gaat.

14. Volkoren

Leuk Bevonden:
    3
    Je had gelijk naar deze thread moeten gaan, ik ben blij dat het nu duidelijk is.

15. carlito

carlito Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja daar had ik even niet over na gedacht. ben af en toe te lui om te zoeken..

16. Ross

Ross The Father

Leuk Bevonden:
    0
    ik weet dat het niet echt de goeie topic er voor is maar ik kon geen betere vinden:
    Het valt mij op dat er de laatste tijd heel veel word gezeikt over de mods. Was het altijd al zo?? of is er een soort anti-mod beweging gekomen? Ik denk dat als je het niet eens bent met de mods dat je gewoon rustig moet vragen waarom enzo en niet als carlito als een gek overal gaan schrewen dat je het niet met ze eens bent. maar goed hij is nu weer rustig en daar gaat het om.

17. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    nee hetis altijd zo geweest .. maar altijd in stromingen ... ik weet nog dat er anti wouter threads waren toen wouter admin was ... en ook anti fardo threads toe in mod was (tja...) ... maar er zijn altijd anti DW threads geweest, omdat DW pwned ... om een lang verhaal kort te maken ... we zijn mensen en we zijn het vaak niet eens met andere .... "gelukkig zijn er ook regels dus er is geen anarchy ... alleen een DW die waakt over de nacht"

18. mutantemile

mutantemile The Pub's Barman

Leuk Bevonden:
    44
    iedereen die zijkt dat ze te vroeg slotjes derop gooien, moet is denken wat er gebeurt als ze het helemaal niet deden, dan zou het zo onoverzichtelijk worden als de verspreiding van aids onder homo's... dus :) later

19. Nosh

Nosh innit?

Leuk Bevonden:
    9
    Ach ja, je komt uit Zeeland. Daar is slap ouwehoeren zo'n beetje tot kunst verheven.

20. Roberto

Roberto ....

Leuk Bevonden:
    0

Deel Deze Pagina