1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] Klaagbaak voor modereer-actie's!

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Fardo, 13 mrt 2003.

1. ludo

ludo Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    jup, helemaal waar

2. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    Ik gaf hem die link, omdat we niet voor ieder product een nieuwe thread aan kunnen maken. Dan kun je net zo goed meteen een nieuw subforum openen; wat we dus niet doen.

Het is dus geen nieuwe thread waard, zoek maar eens op google voor schoenen.

3. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    De Green Mile is er niks voor niks, ik sta achter !SIC!. Het is heel jammer dat hij nog niet De Green Mile inkan, maar regels zijn regels en anders kunnen we alle threads uit de Green Mile wel ergens anders inzetten.

4. Jajojo

Jajojo ÜberCosy!

Leuk Bevonden:
    4
  5. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Persoonlijk vind ik het verlies van Rainier erger dan het verlies van de paus, maar aangezien ook maar weinig mensen enige band voelen met Monaco (en het daarbij behorende koningshuis) kan ik wel degelijk begrijpen dat deze man zijn eigen thread niet verdient hier op het forum. Simpelweg omdat er te weinig mensen zijn die ooit van hem gehoord hebben.

6. Roberto

Roberto ....

Leuk Bevonden:
    0
    Deze hiero.
    Gmail, Hotmail, alles heeft zijn eigen thread. Nu zoek ik naar een andere email en word deze gesloten. Als je het sluit vind ik 't prima, eige keuze, maar kan je wel eventjes aangeven waarom ?

7. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Edit : Ik zie net dat het niet over Gmail gaat...

www.gggmail.com is overgens te koop. De link die je plaatste is dus niet bepaald nuttig.
    Mocht je me via PM van meer info kunnen voorzien, gaat ie misschien weer open.

Laatst bewerkt: 18 apr 2005
  8. Roberto

Roberto ....

Leuk Bevonden:
    0
  9. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Hij's weer open. Mijn fout. :)

10. Ross

Ross The Father

Leuk Bevonden:
    0
    roberto is wel echt aan het zoeken naar theats die weer open kunnen he??

11. Slurpgeit

Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    7
    Niet dat ik hem open wil, maar waarom moet deze dicht? Zijn bittorrent client werkt niet, en hij gebrikt hem voor anime. BitTorrent wordt heel vaak gebruikt om anime gewoon legaal te verspreiden. Het is niet zo dat hij er kilo's warez mee download ofzo.

12. balleknieper

balleknieper .

Leuk Bevonden:
    4
    Wanneer ze 1 topic toelaten moeten ze alles toelaten..

13. Renegades NL

Renegades NL Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Beste mods, graag zou ik mijn thread heropent willen.

http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=73617&page=1&pp=15

Iedere kerel die een beetje fatsoenlijk nadenkt begrijpt dat dit geen spam is (kan deze site alleen als student gebruiken), vrijwel iedereen vult hem met plezier in en is nieuwsgierig naar de antwoorden. Hoewel ik al genoeg reply's heb om mijn opdracht te voltooien leek het me een leuk idee om na een ongeveer een maand de resultaten te posten. (die site houd mijn enquete 3 maanden gratis online)

Had dit ook wel in het huiswerk draadje kunnen posten, maar daar kijkt geen kip meer in. Iedereen mag deze resultaten gebruiken dus talloze mensen kunnen voortaan een enquete inleveren voor school zonder daar veel voor te hoeven doen :)

Volkoren wordt herboren....... en hopelijk mijn thread ook ;)

Alvast bedankt.

14. Cygnum

Cygnum XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben het er wel mee eens dat hij onterecht gesloten is. Andere onderzoeken zijn ook gewoon toegelaten, waarom deze dan niet? Niet echt consequent als je het aan mij vraagt.

15. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Het is gewoon imo hetzelfde als spam...

Je vraagt om even naar die site te gaan, voor iemand. Bij andere threads over een andere site of forum wordt er ook meteen een slot op gehangen.

16. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    jah, maar toch is het vaag.

Die enquete is IMO geen spam.. wat eerder onder spam valt, is dat je er lid van kan worden..

het zou leuk zijn, zoals Firstblitzer al zegt, om over een paar maanden de uitslag te horen..

(maar daar kan je tegen die tijd altijd nog een topic voor openen ;) :+ )

17. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    dat gepoep over consequent of niet...

Die gast vraagt gewoon of mensen willen meedoen aan zijn enquete voor school. Niemand boeit het wat, en mensen willen hem blijkbaar gewoon helpen.

Dus niemand ziet een probleem, en toch wordt er een slot op gemikt. Onzin imo.

Ben het dus met Firstblitzer eens.

18. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Het ging er meer over dat de threads heel erg veel op elkaar leken. Ik geef hierbij toestemming om een nieuwe -centrale- thread te openen voor zulke enquetes.

Have fun :)

19. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Oke, point taken. Nice. :)

Biertje maar weer dan? Doe maar wel he... :)

20. Cygnum

Cygnum XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    Proost! Goeie oplossing zo.

Deel Deze Pagina