1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] Klaagbaak voor modereer-actie's!

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Fardo, 13 mrt 2003.

1. Renegades NL

Renegades NL Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Have fun :{

JIJ sluit hem toch zonder reden? Maak maar JIJ maar een centrale thread aan. Zoals ik je in een PM al gestuurd (waar ik geen reply op kreeg) komen er antwoorden uit het onderzoek waar vrijwel iedereen nieuwsgierig naar is. Ik heb dankzij de hulp van een hoop xbwérs mijn opdracht al ingeleverd (opdrachtje stelde niks voor hoor) dus voor school hoef ik het niet meer te doen.

Echter wil ik best zoals al aangegeven de resultaten over een langere periode doorgeven. Lijkt mij best handig voor de meeste om te weten. Echter gaat dat niet zo makkelijk als je denkt. De gemiddeldes berekenen is lang kutwerk.

Daarnaast zie ik het nut niet in van een centrale thread als men 5 keer per jaar hier een onderzoekje doet voor school.

Conclusie, het lijkt me leuk dat nog honderden hem invullen op xbw als ze daar zin in hebben, je kunt het slotje er af halen......als het dood bloed en er reageert geen kip maar sluit je hem als nog. Ik zal de firstpost dan wel aanpassen aangezien het niet meer om een school opdrachtje gaat.

Tip van de week: Eerst nadenken voor je iets doet ;)

2. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    mjah ik moet volkoren eigenlijk wel gelijk geven ... Binnen 2 weken zijn er meerdere vragen geweest. Een enquette thread kan dan wat overzichterlijker zijn

3. Wessiej

Wessiej A.F.C.A.

Leuk Bevonden:
    0
    Maar het kan ook onoverzichtelijk zijn.
    Als er ong. tegelijk 2 enquetes zijn lijkt me het redelijk lastig :{ .

4. balleknieper

balleknieper .

Leuk Bevonden:
    4
    Maar je kunt er niet omheen dat een onderzoek toch écht géén spam is.

5. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Misschien. Maar zo'n enquete staat een week ofzo ergens bovenaan en dan zakt hij vanzelf af naar onder. Dus zo onoverzichtelijk wordt het er niet door.

6. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3

Jouw houding valt me echt tegen. Ik moet hier niks, als jij je niet aan de regels houd ben ik er om het in goede banen te leiden.
    Je kan zelf een nieuwe thread aanmaken, is dat nou zoveel werk? Het is erg dubbelop als je twee enquetes van dezeflde site krijgt. Wat als nou 5 mensen een enquete hebben en daar 5 threads over openen? Dan is het einde zoek.
    en over de PM. Ik heb hier antwoord gegeven en ik heb het momenteel erg druk. Ik kan niet iedereen dubbelop antwoord geven.

Tip van de week: Niet de schuld in iemand anders schoenen schuiven. :{

7. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Maar het zijn wél links die puur en alleen bedoeld zijn om er zelf beter van te worden. En dat kun je ook als spam opvatten, hoewel het een wat minder hinderlijke en soms zelfs nuttige vorm van spam is. Daarom vind ik een centrale onderzoeksthread een aardig compromis. Maar of het echt gaat werken betwijfel ik....

8. balleknieper

balleknieper .

Leuk Bevonden:
    4
    Maar het is een onderzoek waar niet 1 persoon beter van wordt. De mensen die het invullen zijn er zelf namelijk ook in geinteresseerd. Als het nou over zijn bedrijf ging had je wel gelijk ja.

9. Renegades NL

Renegades NL Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Welke regels hou ik mij niet aan? Jij beschuldigd mij van adverteren zonder fatsoenlijke reden. Ga geen nieuwe aanmaken omdat ik tegen het feit was dat hij gesloten werd zonder dat iemand even kijkt wat er percies gaande is.

Mijn houding, bevalt jouw niet? Ik vond jouw actie om de thread te sluiten anders geweldig :{ .

BTW: Die tip van mij slaat ergens op, je komt terug op je besluit nadat je er beter over nagedacht had. Het was trouwens meer als geintje bedoelt, vandaar de ;) smiley.

Maar ja, je hebt het druk.......dus ik zal er verder maar geen woorden aan vuil maken. Mocht iemand anders nog een enquete willen opstellen en daar de onderzoeken van willen posten wens ik hem veel succes. Ik heb op een of andere manier mijn interesse een beetje verloren.

Tip van de week: laten we maar weer nutteloos gaan posten over bullshit, dan heeft iedereen weer zijn zin.

10. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Ik snap dit nou weer niet. De reden voor het sluiten van de thread was duidelijk, en na overleg is er een alternatief geboden omdat we uiteindelijk toch enigzins van mening zijn veranderd dat deze enquetes opzich wel gepost mogen worden. En nu struikelt men over een keurige oplossing.. Zal wel de Nederlandse mentaliteit zijn.

11. Da Ni-LXL

Da Ni-LXL -xbw *****istrator-

Leuk Bevonden:
    0
    blablabla maak gewoon een nieuwe aan ouwe

12. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Ik had het al aan zien komen, maar desalniettemin: het Fashion topic in de Green Mile. Orcrist, als je even de thread doorleest zie je dat het een heel leuk en grappige topic is, die ook nog eens gigantisch storm liep, dus dat betekent dat het op z'n minst in de smaak valt. Het is totdat Lars er zich mee gaat bemoeien met een ware kruistocht tegen alles wat in die thread gepost wordt dat de sfeer verandert.

Je kunt het grappig vinden of niet, maar alleen al om het feit dat er 250 replies zijn in 1 avond zegt voor mij al genoeg: er zijn genoeg mensen die er wél lol aan beleven. Ik ben er stellig van overtuigd dat Lars in zijn eentje dit topic om zeep heeft weten te helpen, beginnende vanaf hier:

Een compleet belachelijke reactie als je de thread nog eens doorleest.

Serieus: dit is een grappig bedoelde thread waarbij men leuke kledingstukken moet zoeken en dat steeds uitgebreider werd tot compleet gephotoshopte creaties. Volledig GM-waardig, en een 'abominabel' niveau vind ik overdreven: ik ken veel lozere topics:
    Eckie gespot
    Spawn of heal/hurt members
    Ezeltje prik
    Forummers Rebus
    Om maar wat te noemen. Hell, als ik in de Green Mile kijk zie ik in meer dan de helft van de gevallen topics die stukken lozer zijn dat het Fashion Topic.

Dus daarom vraag ik of je reëel wilt zijn en de topic wilt heropenen. Verwijder desnoods de laatste pagina's en de stokende reacties van Lars, maar dit topic verdient zeker een doorstart.

13. Lucca

Lucca Bored

Leuk Bevonden:
    0
    Daarnaast was de gehele topic vol met briljante pics, ik heb hartelijk gelachen bij het doorlezen ervan :+

Dat is me alleen overkomen bij het fantastische eerste Paint topic _O_

14. balleknieper

balleknieper .

Leuk Bevonden:
    4
    Ik wist niet wat me overkwam toen ik het slotje erop zag staan. Zoals DW al zei, Lars was de boosdoener in mijn topic. Misschien kwam het door de vroege uurtjes dat de meesten hem zo hard de grond in boorden. Naar mijn mening ook terecht. Want hij hing ons echt de piemel uit.

Daarnaast vind ik de reacties in het Hoekje van Lars van Excess-Denied en die andere grasspriet ook wel leuk. E-D heeft zijn pm al. Maar voor die andere grasspriet:

Helaas,

- Stoer ben ik al.
    - Ik heb geen puistjes.
    - Ik ben vroeger nooit gepest.
    - Ik gooide zelf met proppen.

Dat jij een schatje wilt zijn kan ik ook niets aan doen. Ik maak gewoon een beetje lol. Daarvoor zijn we toch hier? Lekker leven zul je lijden. (Met lange ij ja). Tis zo saai hier tot gisteravond weer een bloemetje open ging. Dat ik de eerste stap zette kan ik ook niets aan doen. Zo ben ik nou eenmaal. (L)

En nu weer allemaal lachen en liefde stralen!

Laatst bewerkt: 26 jul 2005
  15. NL_Wouter

NL_Wouter The_Guardian

Leuk Bevonden:
    4
    ik vind ook dat t fashion topic open moet. in de tijd dat ik hier zit heb ik nog nooit zoveel lol gehad. Lars was inderdaad de boosdoener waardoor de sfeer anders werd. T was ook een geschikte thread voor de GM (*kijk maar naar het post aantal)

16. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Ik had alleen al lol met het lezen ervan. Het was eindelijk eens een keer weer een wat luchtiger topic tussen al die topics waarin een of ander spel staat.

17. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Wat leuk, die Darkwing komt met dezelfde argumenten die hij voorheen tegensprak :+
    Maar, ik zal met Orcrist ff overleggen. In mijn ogen mag de thread nog wel een kans krijgen, ben ook de kwaadste niet en heb best goeie zin vandaag.

18. Ruud

Ruud Guest

Alleen om het feit dat The_guarian, BK en ik samen zonder ruzie te maken met elkaar in één thread posten is al een heropening waard!

Misschien voelde Lars zich aangesproken door het Xbox-t-shirt-gebeuren, maar hij verziekte het topic weldegelijk.

19. balleknieper

balleknieper .

Leuk Bevonden:
    4
    Daar drinken we op! :)

20. NL_Wouter

NL_Wouter The_Guardian

Leuk Bevonden:
    4
    ik heb mn leven verbeterd ;)

Deel Deze Pagina