1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] Klaagbaak voor modereer-actie's!

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Fardo, 13 mrt 2003.

1. Cygnum

Cygnum XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    Dit is echt zo ontzettend vaak aan de orde: wanneer nou wel sluiten en wanneer niet? De regel is er niet voor niets. Je bevoordeelt jezelf er mee (of je benadeelt anderen, het is maar hoe je het ziet). Op een aantal minuten kijken we echt niet, maar er zijn grenzen. Als je twee uur te vroeg kickt ben je in ieder geval ruim over die grens heen.

2. NL_Wouter

NL_Wouter The_Guardian

Leuk Bevonden:
    4
    ja oke, maar hij had (bijna) bij alle vorige kicks zich netjes aan de regels gehouden..
    kan je dat niet door de vingers zien?

3. Cygnum

Cygnum XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    Nee. Dat zou betekenen dat je inconsequent zou handelen. Er zijn gewoon regels waar iedereen zich aan moet houden. Kijk, zoals ik al zei, een aantal minuten, daar kijken we niet naar. Maar we willen dat iedereen een gelijke kans krijgt. Het maakt dan niet uit of hij zich aan de regels heeft gehouden al die tijd. Je kan wel iets door de vingers zien, maar twee uur is te veel van het goede. Het moet wel leuk blijven.

4. NL_Wouter

NL_Wouter The_Guardian

Leuk Bevonden:
    4
    okidoki, ik snap m

5. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
  6. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Is toch vrij duidelijk dat vaste standaard titels niet echt nut hebben dus wat wil je dan nog idiscussieren?

7. mr. E

mr. E Giraffe XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    indien er een goede reden is, wordt er op verzoek gesloten. gebeurt achter de schermen trouwens wel vaker. Daar is die report knop immers voor. Om threads die geen nut meer hebben te reporten, en om mensen die zich misdragen te melden.

8. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Wie bepaalt wanneer een thread geen nut meer heeft? Als iemand nog iets zinnigs te melden heeft in die thread kan dat niet meer, omdat ie dicht zit.

Vreemde politiek die de laatste tijd gevoerd wordt hier...

9. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    Kan jij mij de goede reden dan vertellen waarom deze gesloten werd? En ik dacht dat de report knop alleen strict hier voor was, aangezien die duidelijke "Alleen".

Deze optie mag ALLEEN worden gebruikt voor het rapporteren van spam, commerciële reclame en problematische posts, zoals beledigingen, ruzie of onbeschoftheden.

10. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Ik snap zelf ook niet echt waarom die is gesloten. Ik ben het hier met je eens.

Om te zeggen dat er een vreemde politiek word gevoerd doe je alleen maar om weer stennis te trappen. Doe dat dan ook niet.

11. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Hahaha het blijft mooi. Zodra ik een punt van kritiek lever wordt dat gelijk gezien als stennis schoppen. Terwijl het gewoon zo is dat er de laatste tijd veel dubieuze slotjes worden geplaatst terwijl er andere threads open blijven die werkelijk nergens over gaan. Just stating the obvious.

12. Volkoren

Leuk Bevonden:
    3
    Er was een maand niet in deze thread gepost. Ik snap dan ook niet waar jij vandaan haalt dat er veel dubieuze slotjes worden gezet. Maar goed, als jij inhoudelijke voorbeelden heb en je ze dan ook bijvoorbeeld in deze thread post dan heb ik er geen problemen mee.

13. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    graag het geruchten feiten topic van de xbox 360!

14. Slurpgeit

Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    7
    Je mening geven is niet alleen stennis schoppen.

15. Volkoren

Leuk Bevonden:
    3

Die hebben we met een reden gesloten, het subforum is er voor een doel. Het is er niet gekomen om alles in 1 topic te houden. Nu is het al een stuk overzichtelijker :)

16. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Doe 'm open dan!

En vreemde politiek is het wèl.
    Er werd / word zeer zelden een draadje op verzoek gesloten als ie nog nuttig kan zijn.

Dus ja, ook in mijn ogen is dit vreemd.

17. mr. E

mr. E Giraffe XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    gebeurd:)

18. Graveheart

Leuk Bevonden:
    1.548
    (Y)

19. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had gezegd dat ie wel weer dicht kon.. Aangezien ik eruit was, en ik het topic ook had aangemaakt..

20. Graveheart

Leuk Bevonden:
    1.548
    Ga erover lopen huilen anders. Mijn god...

Deel Deze Pagina