1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] Klaagbaak voor modereer-actie's!

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Fardo, 13 mrt 2003.

1. mr. E

mr. E Giraffe XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    Een topic aanmaken met 1 zinnetje in de beginpost is meestal al geen slechte zet. Je hebt geen draad gekopiëerd, aangezien je de andere niet kent, maar het was nou niet bepaald een juweeltje waar je dagen over na hebt zitten denken..
    Ik noem mezelf geen moddereter, ik ben een gewone user die door de leiding iets meer rechten heeft.
    Deze rechten tracht ik te gebruiken om het forum in goede banen te leiden, helaas zien sommige mensen niet dat je ook moet nadenken voordat je post of een topic aanmaakt.
    Heeft het wel zin? Is het nuttig? Staat er duidelijk wat de bedoeling is?

Ik dwaalde niet af, het was slechts een antwoord op jouw vraag. Helaas merk ik wel in de manier waarop jij post, dat je vrij denigrerend bezig bent.
    Daarom vraag ik je de FAQ te lezen, met name het stukje over respect, en de stukjes over het posten.

2. Eckie

Eckie Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Okee tot zo ver de nutteloze discussie.
    Voor algemene vragen is er het Vraag het oma-topic.
    Voor superhelden is er het Superhelden-topic.

Een thread als deze past niet in ASEL.
    Case closed. :)

3. DesertFox

DesertFox XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Agrees to Eckie :)

En B4TMAN kan zich uitleven in het Superhelden topic !
    ciao

edit by eckie:
    Zodra hij met deze account 90 dagen lid is.

Laatst bewerkt door een moderator: 18 sep 2005
  4. de bengel

de bengel Holy Fuck-nuts!

Leuk Bevonden:
    0
  5. tha messenger

tha messenger limited

Leuk Bevonden:
    2
    Het heeft weinig nut de bengel en je kan dit toch ook gewoon in een willekeurige rpg-thread vragen. Om hier nou helemaal een poll voor te willen.

6. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Ik zie er zelf toch wel een discussie in. Het zou me eigenlijk wel verbazen als hierover nog geen thread was.

7. Cygnum

Cygnum XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    Op zich is het wel een mooi discussiepunt, maar de startpost was nou niet echt om over naar huis te schrijven. Als het een goede startpost is, kan hij best wel heropend worden.

8. de bengel

de bengel Holy Fuck-nuts!

Leuk Bevonden:
    0
    zou ik dan de kans mogen krijgen om de starterspost te herschrijven? *)

9. Cygnum

Cygnum XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    Natuurlijk, be my guest.

10. Daanos

Daanos Achievementhoer

Leuk Bevonden:
    0
    Cygnum, hoe oud ben je nou? 12 ofzo? Ik kick na 23 uur ipv 24 uur. Godallemachtig. Beetje gefrustreerd?

:{

Mensen als jij hebben dit forum wel verpest zeg.

11. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Na 1 uur en 39 minuten om precies te zijn. ;)
    Anyway, regels zijn er om je aan te houden.
    De een is soepeler dan de ander. Maar als je straks 1 uur toestaat, kickt iedereen na 23 uur, omdat het mag, en gaat men eisen dat je na 22 uur mag kicken en gaat het dezelfde kant op als voor het kicken. Dat men steeds sneller weer wilt kicken.

12. Lucca

Lucca Bored

Leuk Bevonden:
    0
    Wha, vindt het nogal heel kort door de bocht. Als hij het driemaal op rij doet ofzoiets kun je hem wel sluiten, maar hij wacht keurig bijna een hele dag, waarom sluiten, krijg je alleen weer een nieuwe topic en boze members. Natuurlijk moet het niet uit de hand lopen, maar bij de één kun je meer toelaten dan de ander?

Moet er dan onderscheid gemaakt tussen members? Ja, vind ik wel. Als iemand meer dan 1000 posts heeft en dus erg actief is (geweest), dan kun je best het één en het ander lichtjes door de vingers zien...

13. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Join the club :cool:

14. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Maar dat is aan diegene die hem sluit en de een is er soepeler in dan de ander. Tuurlijk zal je ervaren mensen minder snel hard straffen wanneer ze een keer klein foutje maken.
    PS: Wanneer je draadje gesloten wordt wegens kicken binnen 24u mag ie pas weer na 24 het draadje openen. ;)

15. Freeloader

Freeloader Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nou dat wordt spammen Luc. :cool:

16. Lucca

Lucca Bored

Leuk Bevonden:
    0
    Wijsneus, ik bedoelde hele lichte vergrijpen, zoals bij Daanos :+

*Ik hap toch 8)

17. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Ook weer zo'n regel die alleen maar irritatie opwekt en die volledig uit de lucht gegrepen lijkt. Nu was het beleid hier altijd al wat bureaucratisch, het lijkt nu behoorlijk ver door te slaan, en ook niet bepaald consequent te worden uitgevoerd.

18. Drone

Drone Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Tuurlijk niet. Doorgaans zullen de members zich heus wel houden aan de 24-uur regel. En ze snappen ook wel dat er ERGENS een grens getrokken moet worden. Maar om nou een topic te sluiten omdat er 1½ uur te vroeg gekickt wordt. Pfff... :{

19. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Dus jij wilt dat iedereen (of juist alleen jij) voortaan 1,5 uur te vroeg mag kicken en het een 22,5uurs regels wordt, (waarna men willen dat je nog wel een half uurtje eerder mag kicken) ?

Dat is net zoiets als, dat iedereen die 130 rijdt ipv 120 door de vingers zien, omdat het maar 10km/u te hard is. :{

Zelf had ik dat wanneer een draadje gesloten was wegens kickgedrag (in overleg) uitgebreid met het feit dat men pas na 24 uur een nieuwe draadje mocht starten, omdat het sluiten anders geen nut heeft (aangezien men 5min later een nieuw draadje aanmaakte en alsnog bovenaan stond). Later is dat veranderd dat de gebruiker hem zelf weer mag openen, waar meer mensen voor dan tegen waren.

Laatst bewerkt: 1 okt 2005
  20. Henrive

Henrive zuur

Leuk Bevonden:
    10
    Natuurlijk moet je niet de regel naar 23 uur verplaatsen, je kunt ook wel 24 stellen, en na 23 uur kicken toelaten.. Het principe van een vroegere tijd noemen dat je moet komen, zodat je nooit te laat ben. (net zoals met voetbal 8) )

Deel Deze Pagina