1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] Klaagbaak voor modereer-actie's!

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Fardo, 13 mrt 2003.

1. Drone

Drone Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Nee, ik vidn dat je dat door de vingers moet zien. En als iemand altijd structureel 2 uur te vroeg kickt even een PM ofzo.
    Met als verschil dat de moderators er hier zijn om het forum in toom te houden, en niet om politieagentje te spelen. Maar het feit dat deze vergelijking aangehaald wordt zegt al genoeg. :{

2. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Dat gedoe elke keer met de Xbazar... Beetje om moe van te worden hoor.

Dit is een xbox forum dudes! De X-bazar is gewoon een extra (zeer geslaagde) optie. Maar er zijn nou eenmaal regels voor gemaakt. Regels om de boel een beetje in toom te houden, om het overzichtelijk te houden, om iedereen een kans te geven zijn of haar spel/DVD/console onder de aandacht te brengen, etc.

Deze regels staan duidelijk aangegeven, dus iedereen weet het van te voren. Als deze regels je niet aanstaan kun je ook gaan kijken op andere ruil- en verkoopsites. Maar ik zie iemand op bijvoorbeeld marktplaats niet zijn of haar onderwerp elke 24 uur kicken. Dit om aan te geven dat mensen ook gewoon simpelweg blij kunnen zijn met wat hier op deze site aangeboden wordt.

Moest het ff kwijt ;).

Laatst bewerkt: 1 okt 2005
  3. Daanos

Daanos Achievementhoer

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad. 'Vroegah' hadden de mods nog wat inlevingsvermogen en werd er niet altijd zo nauw gekeken. Als ik nou drie keer achter elkaar steevast een uur te vroeg ga kicken, zeg er dan wat van, okay. Maar ik wacht netjes een dagje, en kick dan na 23 uur, jezus :{

4. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Een beter maatschappij begint bij jezelf?
    Vast nooit van gehoord want jij gaat er vanuit dat het geoordloofd is om de regels te overtreden en er op een gegeven moment nog alleen maar een waarschuwing voor te krijgen.
    Na 23 uur, was al bijna na 22 uur, maar goed.
    En een agent is niet om de burgers in toon te houden bedoel je?
    Ben iig geen Xbazar mod weer, scheelt me ook weer een hoop zielig gezijk.

5. Daanos

Daanos Achievementhoer

Leuk Bevonden:
    0
    Een agent is er om de burgers in toom te houden, maar de beste agenten zorgen ervoor dat mensen zich aan de regels houden zonder meteen te smijten met boetes en/of straffen.

Maargoed, dat snap je zo te zien niet. Ik had het ook niet van je verwacht _0/

6. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Tja, alsof ik van jou had verwacht dat je (jullie) niet zo triest zou(den) doen, omdat je gewoon terecht bestrafd werd voor je fout. |:-
    Maarja, gelukkig is niet iedereen zo.

7. Daanos

Daanos Achievementhoer

Leuk Bevonden:
    0
    Wat jij wil. Maar feit blijft dat het forum sterk achteruit gegaan is sinds er van die gastjes als jij moderator zijn. Alles is zo strikt en overdreven gecontroleerd. Dat was vroeger gewoon beter. Toen was het nog gezellig tenminste.

8. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    Toen waren er ook 13 members.

9. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Tja, kan best zijn dat je dat vind. Maar waarom kom je dan hier als je het je niet (meer) bevalt? :confused:
    Vast omdat er meer members zitten en je kansen op een deal vergroot worden. En zo heeft alles wel zijn voor- en nadelen.
    Met zoveel mensen is het soepel blijven niet altijd het beste.

10. Daanos

Daanos Achievementhoer

Leuk Bevonden:
    0
    Daar heb je wel helemaal gelijk in :)

Maar alsnog is het dan mogelijk om wat losser te modereren, zonder het in totale chaos te laten veranderen.

Nee, betere moderators.

11. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Soepeler kan best, maar dat is afhankelijk van de (Xbazar) mods. :)

12. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Waarom is deze thread gesloten?

De bedoeling van de thread is toch duidelijk! En het is toch veel makkelijker om één thread te maken voor alle games waarin de mogelijkheden zijn om je auto te tunen en vervolgens te showen in deze thread. Ook kunnen dan de games die later uitkomen er in meegenomen worden en hoeven er geen extra threads voor aangemaakt worden. Niet dat nieuwe thread erg zijn, maar dit is toch net zo makkelijk?

Heropen m'n thread alsjeblieft!

13. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Toch een duidelijke reden...

Daarnaast vind ik het een beetje onoverzichtelijk worden als alle verschillende racegame foto's in 1 thread worden gemikt.

Nu kan er nog wel eens discussie ontstaan over hoe een auto om is gebouwd, wat er allemaal aan gedaan moet worden, er kunnen tips gegeven worden, etc.. Als dan foto's van allemaal verschillende games door elkaar staan zal dat ook een lekker gesprek worden. ;)

Nu kan iedereen het ook gewoon lekker houden bij de game die voor hem/haar het meest interessant is en hoeven ze dus niet eerst een hele meuk aan foto's te skippen of gericht te gaan zoeken omdat de meeste foto's voor hun gewoon niet relevant zijn.

Even 2 redenen waarom ik het zoals het nu is beter vind..

Laatst bewerkt: 25 okt 2005
  14. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    //edit Ach laat ook maar...

15. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    even reageren op een oude post............

DW een beleid die jij nogal streng voerde en hoog in het vaandel had, dus ga nu niet zitten te zeiken dat het forum te streng of wat dan ook is geworden want jij bent 1 van die mensen die daarvoor gezorgt hebben...........als je nu vind dat de regels te streng zijn vond je dat vroeger ook als admin, en juist als admin had jij de mogelijkheid om daar iets aan te doen. Jij kon iets in de groep gooien van "jongens is het niet iets te streng?". Dat heb je niet gedaan dus kom nu niet zitten te zeiken dat regels te streng zijn of dat ze slecht worden uitgevoerd, nogmaals......dan had je maar niet weg moeten gaan want er werd (vroeger?) echt nog wel naar je geluisterd maar nu ben je in mijn ogen wel heel irritant aan het worden.

voel je vrij om hierop te reageren maar het zal allemaal op hetzelfde uitlopen: jij en ik denken allebei dat we de slimste zijn maar ik ken een aantal members die jou (gezeur?) niet uit kunnen staan

Laatst bewerkt: 25 okt 2005
  16. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    Hij heeft ze alleen maar strenger gemaakt.Maar he wie ben ik ? ik pak toch alles aan om hem zwart te maken etc etc

17. mr. E

mr. E Giraffe XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    gelieve dit niet hier te doen, maar over PM ofzo.
    in deze draad is het namelijk offtopic.

18. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Nou ja, ik geef toe dat ik het met Goiz eens ben. Jammer van die thread.

19. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Soms snap ik het niet meer hoor...

http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=77939

Waarom is deze nou weer dicht? Ik kan me niet herinneren dat er ooit iemand eerder naar zoiets heeft gevraagd. Dus de zoekfunctie heeft dan weinig nut. En waarom in godsnaam verwijzen naar het "grote-geweldige-ik-zoek-wat-maar-zal-het-nooit-vinden-in-dit-topic"??? Als je al je vragen daar moet gaan stellen omdat het anders gesloten wordt zou het een mooie boel worden.

Ik had die jongen een serieus antwoord kunnen geven op z'n vraag, maar in plaats van dat ie geholpen wordt, wordt ie verwezen naar een van de meest kansloze topics op xbw (afgezien van het maffe mansion game nummer 32). Toch jammer.

20. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Mee eens :). En het Het grote "Ik Zoek Wat" topic zit ook nog is de Green Mile. Ok hij is 90 dagen lid maar dan nog...

Edit: Owja en de zoekfunctie is ook niet wat het moet zijn. Typ maar is Project Gotham Racing 2 of PGR 2 dan kom je never nooit op een PGR2 thread uit...

Laatst bewerkt: 23 nov 2005

Deel Deze Pagina