Kijk uit Mods dat jullie niet doordraaien met dit alles. Gaan we nu ook al op de puntjes en komma's letten. Ik vind xbw een leuk forum en het moet ook leuk blijven. Natuurlijk zijn regels nodig maar je kan toch niet van elke member verwachten dat hij perfect op de hoogte is van het feit wanneer hij een puntje of een komma'tje moet plaatsen. Heb je Fardo ooit wel eens een thread zien sluiten? De keren dat hij zonder spelfout de thread sluit zijn op één hand te tellen. Niks tegen Fardo want daar ken ik hem al te lang voor maar we gaan toch niet serieus lopen letten op de spelfouten van de members. Ik snap dat we hier niet met een zwaar dialect gaan lopen praten of met een msn taal maar verder mankeert er niks aan het schrijfgedrag van de members hier. Die thread die net is gesloten in het xbox1 gedeelte is een goed voorbeeld van een vage thread omdat daar geen touw aan vast is te breien. Het is misschien beter als jullie je eens gaan bezighouden met het eigen gedrag. Het belachelijk maken van de members waar al vaak over is gesproken en het continu happen op lompe posts van members. We zijn hier niet om het groot dictee der Nederlandse taal te halen maar we zijn hier om gewoon elkaars vragen te beantwoorden en over games te praten dus het is misschien beter als jullie je daarop richtten.
Het is al wat later dus kom niet geweldig uit mijn woorden. Verder zijn jullie aardige gasten hoor maar laat het niet te ver komen en hou het leuk
Laatst bewerkt: 19 nov 2007