1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] Klaagbaak voor modereer-actie's!

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Fardo, 13 mrt 2003.

1. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    DW; Hij heeft de vraag hier herhaald. Dus als je hem kan/wil helpen, dan kan het daar alsnog. Toch prima?

Andere kant van je verhaal is dat elke keer als iemand wat zoekt een nieuwe thread gaat openen, het ook een zooitje wordt (imo)..

//Edit;

Ligt eraan hoe je zoekt. Als je op datum zoekt niet nee, maar als je op relevantie zoekt weer wel.

Laatst bewerkt: 23 nov 2005
  2. automathic

automathic uL I SadiStiK

Leuk Bevonden:
    0
    Ok ikw il dus eveen klagen over 1 moderater genaamt Goiz.

Hij wijst mij er Netjes op dat ik 1 fout bega zo als 1 moderater dat hoordt te doen .

En dan leg ik uit dat ik dislecties ben en taalblindtheid heb ,waar door ik sommig letters en woorden dus niet kan herken . Werken met word is voor ook vrij onmogelijk omdat ik als ik iets aan wil passen dat ik dan de letters niet meer kan herkennen , Ik heb namelijk 1 special toetsen boordt dat gebruik maakt van kleurtjes om de letter,s te herkennen .

En BAM !!! geleik 1 laatse waarshuwing ,omdat ik zeg waarom ik dus niet goed kan typen en wel gewoon me best hier op doe . Vervolges haalt hij allen post weg

ik vindt dit egt niet kunnen

groeten vK Mathic NL

3. Goiz

Leuk Bevonden:
    38
    Oke, dacht ik al. Mijn reactie hierop is de volgende (met de quotes):

Vandaar dus de laatste waarschuwing. Verder was er op dit moment geen sprake van een OW of iets dergelijks. En ik zei laatste waarschuwing, omdat ik zo'n antwoord van jou kreeg.

Dus als je nog door zou gaan met posten zou je een OW kunnen verwachten. That's all.

4. automathic

automathic uL I SadiStiK

Leuk Bevonden:
    0
    Ach man ga toch met je groote teen spelen man .

Ik voeg sarcasme toe aan me bericht om het duidelijk te maken en dan ga je dit en dat doen egt waar kerel je bent egt 1 ziele poot

5. automathic

automathic uL I SadiStiK

Leuk Bevonden:
    0
    Als ik jou was zou ik maar even het qG en eOs topic terug kijken daar kun je waar schuwingen uitdelen maar dat doe je niet omdat je dat de grootste ruzie krijgt met die 2 clans en zo is het gewoon daarmee uit

6. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    En met mensen beledigen kom je inderdaad verder. :{

7. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    Ja, want wij zijn zo bang voor deze grote gemene clans. Of wacht, volgens mij zijn daar ook mensen gebanned. Voornamelijk door het beledigen van andere members.

8. Goiz

Leuk Bevonden:
    38
    @ automathic;

Ten eerste maak je hier een belachelijke dubbelpost.

Ten tweede zit je nu weer op mij te schelden omdat ik je alleen maar waarschuw (jammer hoor).

En ten derde maakt het me geen moer uit in welke clanthread ik zit te moderaten, ik kijk namelijk in elk van die threads. Niet dat ik je een uitleg verschuldigd ben, maar vooruit.. Het kan me echt geen moer schelen wat een of andere clan van mij zou denken hoor. :) Volgens mij hebben die gasten van qG de meeste bans op hun naam staan.

Maar dat doet er hier niet toe. Jij vindt dat je onredelijk behandeld bent en daar heb ik nu wat mij betreft antwoord op gegeven.

Ik geef je nog even als tip dat je moet stoppen met flamen, want dat slaat gewoon nergens op. Dat doe ik ook niet naar jou.

//edit; Je trekt je er ook geen moer van aan he? Ik zit net nota bene wéér een dubbelpost + offtopic reactie van je te verwijderen in het Virtual Killers topic. Heb je eindelijk dit topic gevonden, ga je daar alsnog verder. =(

9. automathic

automathic uL I SadiStiK

Leuk Bevonden:
    0
    ik beledig helemaal niemand ik zeg alleen ga met je groote teen spelen .

dat is in nederlands gewoon een gezegde daar is niks mis mee

ik ben hier klaar mee dit is gewoon 1 groot larie koek gedoe en ik ga me energie niet aan versspillen

Laatst bewerkt: 19 nov 2007
  10. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Je bent per ongeluk 'vergeten' dat je Goiz in diezelfde post ook voor - en ik citeer - 'egt 1 ziele poot' uitmaakt?
    Gelukkig, veel plezier elders, kun je onze energie en geduld ook niet verspillen.
    Tabee! _0/

11. Kortestier

Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    121

Met je dislectie valt het volgens mij ook wel mee. Als ik de eerste en de tweede quote vergelijk iig.

sorry moest me er gewoon even in mengen. :x

12. E-lite Victoria

E-lite Victoria Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Tja k ken Mathic best goed en het is zo als hij zegt: Hij kan al die letters niet uit elkaar houden enzo dus ik vond Goiz's reactie een beetje lomp om zeg maar op die manier je punt duidelijk te maken. Mathic nou rustig doen kom zo maar op Cod!

13. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Kijk uit Mods dat jullie niet doordraaien met dit alles. Gaan we nu ook al op de puntjes en komma's letten. Ik vind xbw een leuk forum en het moet ook leuk blijven. Natuurlijk zijn regels nodig maar je kan toch niet van elke member verwachten dat hij perfect op de hoogte is van het feit wanneer hij een puntje of een komma'tje moet plaatsen. Heb je Fardo ooit wel eens een thread zien sluiten? De keren dat hij zonder spelfout de thread sluit zijn op één hand te tellen. Niks tegen Fardo want daar ken ik hem al te lang voor maar we gaan toch niet serieus lopen letten op de spelfouten van de members. Ik snap dat we hier niet met een zwaar dialect gaan lopen praten of met een msn taal maar verder mankeert er niks aan het schrijfgedrag van de members hier. Die thread die net is gesloten in het xbox1 gedeelte is een goed voorbeeld van een vage thread omdat daar geen touw aan vast is te breien. Het is misschien beter als jullie je eens gaan bezighouden met het eigen gedrag. Het belachelijk maken van de members waar al vaak over is gesproken en het continu happen op lompe posts van members. We zijn hier niet om het groot dictee der Nederlandse taal te halen maar we zijn hier om gewoon elkaars vragen te beantwoorden en over games te praten dus het is misschien beter als jullie je daarop richtten.

Het is al wat later dus kom niet geweldig uit mijn woorden. Verder zijn jullie aardige gasten hoor maar laat het niet te ver komen en hou het leuk :)

14. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben het er wel mee eens dat er veel onnozele of onoverzichtelijke posts zijn de laatste tijd. Ik zeg niet dat ik dat nooit doe! Maar ikzelf zie de laatste tijd wel erg veel posts met maar 1 woord erin. (dit komt voornamelijk voor in het live-gaming gedeelte). Daarnaast zijn er ook erg veel posts zonder enige inhoud. Dat zorgt ervoor dat het 3 keer zo snel gaat met de pagina`s en dat leest wel vervelend.

Ook vind ik posts als die boven die van cookie ook niet echt interessant. Maar dat zal wel een mening zijn. Iedereen post anders natuurlijk.

Ik heb in ieder geval niks tegen een bezem die zo nu en dan alles schoonveegt. Het is naar mijn mening nog steeds een topforum hier! :)

15. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Juist jah.

Die onnozele posts zijn er altijd en dat is idd vervelend. Bijvoorbeeld als een game bijna uitkomt dat mensen gaan posten: Nog 3 dagen!!. Of post die alleen bestaan uit: :lol:, \o/ of :):. Het ging mij meer om het feit dat ze nu ook nog gaan letten op die hele kleine dingetjes, althans zo komt het over.

Schaf dat clan forum af en dat scheelt ook al een hoop maar dat is gewoon mijn mening...(A)

16. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm ok.

Overigens om je vraag te beantwoorden uit een andere thread. Niemand heeft hier zo`n sig omdat die grootte ervoor zorgt dat het er onoverzichtelijk uit gaat zien. Staat in de rules. Banners van 320 bij 20 zijn wel toegestaan. :)
    Ze zullen jou heus niet bannen omdat je een . of , vergeet. (toch?) :)

Je hebt overal gelijkt cookie, maar over dat clanforum ben ik het niet helemaal eens. Ik vind ook dat het clangaming in nederland professioneler moet zijn. Dus ik ben van mening dat het forum moet blijven bestaan. Al klopt het wel dat daar het meeste gezeur vandaan komt. (ja ik kom er ook:)) Er zal beter moet worden gecontrolleerd, of er zullen apparte of duidelijkere regels moeten komen.

17. Mastat

Mastat Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Ik denk dat het aan de mods is om te bepalen wat wel en niet gepast is, als zij alles moeten verantwoorden is het voor hun niet meer te doen. Zij doen dit vrijwillig naast hun gewone baan en sociale leven.
    Als zij hier niet waren was het een grote zooi op het forum.
    Zij voeren de regels uit, dus als je het er niet mee eens bent en denkt dat je het beter kan, richt dan je eigen forum op.
    Waar ik het wel mee eens ben is dat er in het clan gedeelte veel word getollereerd, zoals slowchatten etc.

18. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Ik wil gewoon aangeven dat er IMO genoeg andere dingen zijn waar ze beter op kunnen letten dan een foute interpunctie.

@Mastat, hoe heet de thread titel? Juist. En wat is de bedoeling van deze thread? Ja dat dacht ik ook al.

19. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Ik vind het wel redelijk terecht wat de moderators zeggen als je kijkt naar reacties in het Assassin's Creed topic als 'bij de MM Leeuwarden is hij er nog niet' of dat soort dingen. Maar nu gaan jullie toch eigenlijk wel overdrijven. Ook die aankondiging van Orcrist vind ik echt niet kunnen. Het blijft wel een forum. Je durft onderhand niet meer te posten omdat je anders een OW + (permanente) ban aan je broek hebt hangen. Het lijkt wel alsof de moderators een bepaald aantal OW's per jaar moet uitdelen net als de politie een bepaald aantal bekeuringen moet uitschrijven. Overigens ben ik nog nooit een forum tegengekomen waar de moderatoren zo moeilijk doen.

Voor de rest ben ik het meet Cookie X eens. We moeten het gewoon leuk houden en in gedachten nemen dat dit een forum is en niet de Nederlandse les op de universiteit of iets dergelijks.

20. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Als het iets zou zijn tussen hem en de desbetreffende mod had hij het ook via PM kunnen doen. Hij kiest er echter voor om het openbaar te doen. In dat geval heb ik alle recht om mijn mening er over te geven, nietwaar? Dat is toch de definitie van een forum lijkt mij. Ik ben niet van mening dat mijn reactie lomper is dan die van automathic of van jou eerlijk gezegd. Als ik naar zijn postgeschiedenis kijk valt het me mee dat ie niet al lang geband is.

Mods mogen best streng optreden tegen compleet loze reacties die niks toevoegen, lompe respectloze posts, flames en beledigingen, extreem slechte spelling of andere uitwassen. Dat verhoogt tenminste de kwaliteit van dit forum.

Deel Deze Pagina