1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] Klaagbaak voor modereer-actie's!

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Fardo, 13 mrt 2003.

1. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    Ombouwen/Modden maakt de gamingindustrie kapot. Dit forum borduurt voort op de ontwikkelingen in de gamingindustrie. Als ze praat over modden toestaan zal het waarschijnlijk weinig gevolgen hebben voor de gamingindustrie. Maar het gaat om het principe. Lijkt met niet geheel onlogisch?

En omdat het bij gamer.nl mag is nog geen argument dat het hier wel zou mogen. Trouwens, maar een klein deel van de xbox-consoles is omgebouwd naar mijn ervaring hoor, zeker niet het grootste deel. Dat is echt onzin. Alleen een klein groepje bouwt hun console om. Ik ken trouwens niemand in mijn omgeving met een omgebouwde xbox.

2. E-lite Victoria

E-lite Victoria Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gezegd moet worden dat hij het wel keurig netjes aanpakt. Netjes en beleefd enzo maar om de reden van "Danger" mag hier niet over gepraat worden. Dit zal hier denk ik ook niet veranderen.

Nog ff over Mathic: Vind het toch wel jammer dat hij een ban aan zijn broek heeft hangen. Oke hij draafde beetje door op een bepaald moment, maar er is altijd een oorzaak-gevolg situatie lijkt me!

3. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Dat klopt. Hij was de oorzaak en de ban (van 2 weken btw) was het gevolg.

4. E-lite Victoria

Leuk Bevonden:
    0
    Dat bedoelde ik eik niet :+ bedoelde meer van dat hij door de oorzaak: zijn slecht slechte post met (geef gewoon toe) een lompe reactie. Toen hij zei dat hij dislectisch was nog een (lompe reactie) al was zijn reactie ook niet heel netjes maar toch... zo bleef het doorgaan en ging hij dat in het vK topic zetten(wat overigens wel fout is). Toch vind ik wel dat het van 2 partijen kwam; waar 2 bekvechten hebben 2 schuld zeg ik altijd maar! :thumbs::):

5. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    Bekvechten hoeft niet gepaard te gaan met schelden/beledigen. Als hij dat niet had gedaan weet ik zeker dat hij ook geen ban had gekregen.

6. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    En wat doet die ban er nou toe? Over 2 weken is hij terug en is hopelijk het gezever over. :)

7. E-lite Victoria

Leuk Bevonden:
    0
    Dat zeg ik ook Danger! Alleen was er wel enige aanleiding voor vind ik... mja that's just my opinion!

Edit: Idd Willem!

8. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    Er was inderdaad een aanleiding voor. Daarover klagen is dan ook tot zijn goed recht. Maar dat hoeft niet gepaard te gaan met schelden en beledigen. Dat weet ik, dat weet jij en dat weet automatic. Ik vind de ban dan ook terecht. Ik kom hier al 4 jaar en schelden en beledigen word hier al sinds begins af aan niet getolereerd, dus ook in dit geval niet, dyslectie is in dit geval geen excuus. Ik vind dat GoiZ keurig heeft gehandeld en niks fout gedaan heeft. Snap de commotie op Goiz zijn optreden dan ook niet.

9. E-lite Victoria

Leuk Bevonden:
    0
    Helemaal waar Danger maar al wat ik probeer duidelijk te maken is dat Goiz in het begin een "beetje lomp" reageerde.

10. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Dat ligt aan de policy van gamer.nl. Ik vind dat persoonlijk een slecht besluit

Wie heeft jou die onzin verteld? Laat me maar eens een wettelijke uitspraak zien. Dat het gedoogd wordt betekend niet dat het niet verboden is.

Ik ken meer mensen zonder modded xbox dan met. Dus lulkoek

Je mag hem hier niet meer te koop aanbieden

We zijn Den Haag niet waar het door de PvdA verzuurde water met de Klare <kuch>Wijn<kuch> van de Christenen vermengd wordt en er brak ontstaat.

Het beleid is helder: geen gemodde/ firmware gehackte troep hier.

11. Magneto 360

Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    wederom mooi gesproken Fardo.

Die Wii wil ik inderdaad niet meer zien op Xbazar.

12. falcon NL

falcon NL Creatief mens

Leuk Bevonden:
    53
    * Herinnerd zich hoeveel leden van crew ''vroeger'' omgebouwde xboxen hadden 8)

Nee maar als je zo goedkoop bent om je xbox om te bouwen en geen echte spellen te kopen, moet je er ook maar voor zorgen dat ding zelf kwijt raakt.

13. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Het gaat ons er niet om of je thuis wel of geen omgebouwde Xbox/Wii/PSP/PS3/etc. als je er maar niet mee te koop loopt. Daarom hameren we er altijd op als een spel gelekt wordt dat men pas mag posten na de release van de game (tenzij je hem origineel hebt). Respect voor de makers van het spel en voor de mensen die op het spel wachten.

14. Goiz

Leuk Bevonden:
    38
    Ik wil hier even duidelijk maken dat schelden niet eens tot de ban heeft geleid mensen. Hier de discussie aangaan is prima. Het beledigen van anderen kan inderdaad aanleiding zijn tot een ban, maar dat was in dit geval niet zo. Wat jullie niet kunnen zien zijn de verwijderde posts (alleen mods kunnen die nog zien); hij ging maar achter elkaar door met posten in de verschillende threads waarvoor hij al meerdere waarschuwingen heeft gehad. Toen ging hij nog door, waarna hij een OW kreeg. Daarna vond hij het nodig om achter elkaar, in nieuwe posts, in verschillende threads, te gaan schreeuwen dat hij het maar lomp vond. Voor elke post die ik van hem verwijderde kwamen er 2 terug. Toen was ik het inderdaad zat ja, dus was het gevolg dat hij even 2 weken kon gaan afkoelen.

DAT was dus de reden voor de ban ;)

15. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Wanneer is de ban van Head Ninja eigenlijk afgelopen?

16. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Ik hoop nooit! :D
    En sinds wanneer is ie trouwens weer geband? \o/
    Nu je 't zegt, ik miste 'm eigenlijk al. :+

17. Goiz

Leuk Bevonden:
    38
    Ban Head Ninja:

94 Dagen, 4 Hours.

Nog even geduld dus. ;)

18. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Aight! Hoe lang is ie wel niet geband dan? :eek: In totaal? En wat hebt ie gedaan?

19. Farmir

Farmir VIP User

Leuk Bevonden:
    0
    Het perfecte voorbeeld op juist taalgebruik van lees tekens e.d.

20. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    En die zit in de ziektewet, vraag me af hoe oud je dan bent?

Deel Deze Pagina