1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] Klaagbaak voor modereer-actie's!

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Fardo, 13 mrt 2003.

1. Michael_T

Michael_T XLink KaI: Michael_T

Leuk Bevonden:
    0
    http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=106685

Waarom is deze topic gesloten ?

XBW wil altijd alles overzichtelijk houden . En dat was dan ook mijn bedoeling van deze Topic .
    Op het PS3 Forum word deze ook gebruikt om het overzichtelijk te houden .

Wat ik uit deze topic trouwens kan opmaken is dat Fardo een slot kick heeft .
    Maakt niet uit , maar ik had als voorbeeld een andere topic die deleted kon worden , en daar is gewoon een slot op gedaan :confused:

Mvg , Michael .

2. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    omdat er al een topic voor bestaad .. anders wordt het een opsom topic? de url van het bestaande topic staat toch ook in de thread?

we verwijderen geen threads, maar doen deze op slot ... dat is duidelijker voor members en ik heb geen slot kick hoor

3. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=109346 <- dit topic volgde ik met best wel grote belangstelling, het was in mijn ogen een goede discussie.. en dan wordt die gesloten? Het gaat niet over het verschil tussen Wii/PS3 internet en Xbox live maar over iemand die niet tevreden is met Xbox Live, ik zou graag willen dat die weer open gaat, want ik zie geen gegronde reden om hem te sluiten.

4. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    We hebben de laatste tijd erg veel last van Xbox, PS3 en Wii fanboy discussies. Vandaar dat we het even in 1 thread willen stroomlijnen. Vandaar het strenge optreden.

De Openings Post lokt ook uit tot fanboyism, vandaar dat de reacties nu zo heftig zijn. Dat is ook geen goede bodem voor een goede discussie. Op zich is het namelijk wel erg leuk om over de nadelen en voordelen van Live, PSN en het Wii netwerk (eventueel ook EA's netwerk staat er ook los van), PC, LAN gaming te praten.

Daarom hebben we besloten de discussie eerst te laten voeren in PS3 vs Wii vs PS3 thread. Alvorens we een aparte thread openen.

Als iemand een goede neutrale startpost kan maken. Welke alle netwerken op een rij zet (Xbox 360, Wii, PS3, EA, PC) dan kunnen we een aparte thread voor deze discussie openen.

De discussie die nu gaande is gaat inderdaad over "Niet tevreden over Xbox Live", maar andere platformen worden er bij gehaald en met elkaar vergeleken. Ik deel je mening niet dat de discussie niet over een vergelijking gaat of daar niet op gaat uitmonden.

NB als er een goede Openings Post gemaakt kan worden voor een stand alone "Niet te vreden over Live" Thread, waar duidelijke randvoorwaarde staan, dan kunnen we een aparte thread openen.

Ik zie graag je pm in mijn pmbox verschijnen

De thread gaat dus voorlopig niet open.

5. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Mee eens. Vind het meer een vorm van censuur, iets wat ik wel vaker van je zie Fardo. Negatieve threads over Xbox of Xbox aanverwante producten gooi je vrij snel dicht en verwijs je door naar een centrale thread, op deze manier valt het minder op. Mensen moeten hun kritiek kunnen uiten. Ik vind in principe dat de discussie Xbox Live vs PSN genoeg draagkracht heeft om er een aparte discussie over te houden. Ok, het was geen goede startpost, maar had anders de threadstarter even via PM gevraagd om deze aan te passen of had zelf een startpost gemaakt (je weet genoeg over Xbox Live) en had een van de PS3 bezitters met kennis over PSN even gevraagd een bijdrage te leveren over PSN (en de threadtitel even aangepast ;) ). Dit zou namelijk een hele leuke boeiende dicussie kunnen zijn! :)

Laatst bewerkt: 25 jan 2008
  6. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Nee dit is niet alleen een beslissing geweest van mij. Er is de laatste tijd een discussie ontstaan over het modereren van PS3 vs Xbox 360 vs Wii waar jij ook onderdeel vanuit maakte Kameo. We willen inderdaad zo'n discussie openen, maar er moet wel een goede openings post zijn wat de basis is voor een goede discussie. Modereren betekend ook kaders stellen. Ik probeer van de week voldoende info te vinden van de verschillende netwerken, zodat de discussie ook gevoerd kan worden. Nu had ik en andere (zie ook Hordo's reactie) dat het meer een klaag thread was dan een discussie thread. Dan is het inderdaad een mening en kan er niet echt een discussie gevoerd worden.

Klopt maar het kwaad was al geschied als je de reacties hebt gezien die volgde. Dan is het verstandiger om een nieuwe thread te openen en deze dus goed op te zetten.

Wat betreft het sluiten van de threads. Ik sluit alle threads die gesteld kunnen worden in een andere thread (algemene vragen/etc) daar loopt trouwens nu ook een discussie over. Maar concrete voorbeelden worden niet genoemd. Ik ben van mening dat ook andere threads gesloten worden op dezelfde gronden?

7. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Check je PM Fardo.

8. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Ik heb nog geen pm, maar discussies mogen hier open en bloot gevoerd worden :) dus post hier je op en aanmerkingen maar. Daar is het een forum voor en deze thread gaat immers over modereer acties.

Graag zou ik van de experts van de Wii en PS3 een beschrijving willen hebben van hun on-line netwerk

9. Mr Xen0

Mr Xen0 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Weet niet of dit met modereer heeft te maken, maar kon geen topic vinden, en het heeft wel "iets" ermee te maken aangezien iemand het er op zet. (A)

Maar, what the hell doet die advertisement er rechts? Sinds vandaag ofzo? Nog nooit eerder gezien.

10. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Die staan hier soms. Xboxworld.nl moet ook geld in het laatje brengen om de servers te kunnen betalen. Dus staat er zo nu en dan reclame op het forum :) De site admin gnome heeft deze geplaatst :+

11. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Het stoort mij niet, heb een best wel grote monitor en ik zie die banner ook amper.

12. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Je kon het dacht ik weghalen met Firefox, iemand die weet hoe je dat ook al weer moest doen ? :)

13. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
  14. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
    Maar als ik met m'n rechtermuisknop erop klik staat er nergens adblock image 8)

15. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Dat wat bij mij groen is moet dus rood zijn. Klik dus op het geselecteerde gedeelte.

16. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Heb hier geen last van de banner, de lay-out is zelfs nog gewoon de zelfde :confused: (dus geen extra ruimte rechts voor een banner, zowel in IE als in FF). Had van de vorige banner trouwens ook geen last :+.

17. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
    Gelukt, bedankt Dulle! Ben je weer m'n held vandaag :+

18. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Zullen we het een dagelijkse routine maken? :+

19. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Dudes, er loopt hier al een uitgebreid topic over die ads, lijkt me niet dat deze thread daarvoor bedoeld is.

Ik geloof dat er een interessante discussie gaande was over de modereeracties van Fardo - die ik altijd al krampachtig heb gevonden, maar dat terzijde -, ik ben het dus volkomen eens met Volkoren en Kameo over dat betreffende topic. Ik zou dus graag die discussie weer op gang willen brengen :)

20. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    De discussie kan hier verder gevoerd worden: Problemen xbox live thread bestond al een tijdje maar was ik vergeten. Hij is iets neutraler, maar daar kunnen ook de niet tevreden klanten terecht

Deel Deze Pagina