1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] Klaagbaak voor modereer-actie's!

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Fardo, 13 mrt 2003.

1. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Je hebt altijd wel wat te doen in de les. Huiswerk maken, studeren, je mappen herorganiseren. Nee, dat is geen goed argument!

;)

2. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Ja, pokeren \o/

Trouwens, unban Alizor gewoon weer, als hij zegt dat hij dat niet heeft gedaan heeft hij het niet gedaan. Of ben ik nu te naïef? :+

3. 39ace39

39ace39 Guest

Ja inderdaad. Twee jaar geleden was ik ook geband. Ik heb daar op een normale manier om uitleg gevraagd (enkele malen) en nooit antwoord gekregen.

Werkte toen in ieder geval top:thumbs:

4. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Aah, nanne tolsma,

Over welk kloonaccount ging het destijds? :)

5. Diikoeneke

Diikoeneke B-A-N-A-N-A-'S

Leuk Bevonden:
    12
    als ik op school zit check ik altijd XBW van 10 voor 10 tot half 11 dan is het kwt uur ( keuze werk tijd xD )

en als ik vaker op computer kan check ik ook altijd

dus er hoeft zich maar 1 gast bij ons op school dan aan te melden en dan word ik meteen geband>??

@edit als die aan het klote is

6. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Niet alleen de kloonaccounts, ook een zwaar irritant spamkanon, schelden tegen anderen etc. En het dan nog raar vinden dat er een ban komt.. 8)

7. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Als die persoon alleen maar op school aan het klooien is en dat ip wordt gebanned, kan je niet meer vanaf school op XBW. 8) Maar die kans is niet zo groot denk ik :p

8. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    Dat kloonaccount Big Pim NL moet wel van Alizor geweest zijn, hij postte namelijk tussen 0.00 en 1.00. Denk je dat er dan nog iemand op zijn school met een account op XBW zit te klooien?

9. Appel&Peer

Appel&Peer Guest

En tussen 0.00 en 1.00 ging ik naar bed. Je moet geen conclusies trekken als je er niks van af weet. Als ik had gespamt zou ik mans genoeg zijn om m'n ban te accepteren en zou ik over een week terugkomen maar aangezien ik niks heb gedaan had ik ook dit account aangemaakt om te informeren naar m'n ban. En waarom zou ik in hemelsnaam 'Big Pim NL' nemen als kloonaccount. Als ik het al zou doen zou ik iets Turks dat met mij te maken heeft nemen. En waarom zou ik in hemelsnaam om middernacht spammen, ik zou het doen op een tijdstip dat er meer mensen actief zijn zodat ik meer mensen zou kunnen irriteren.

Laatst bewerkt door een moderator: 27 feb 2009
  10. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn punt is dat het nooit je school geweest kan zijn, dus moet het je thuiscomputer zijn. Of ergens anders waar je eerder ingelogd ben geweest. Misschien zou een IP-check op je huidige account wat meer duidelijk maken, maar dat hebben ze vast al gedaan. ;)

11. Emma

Emma Guest

Het ligt er iets te dik bovenop dat je je 'onschuldig' probeert te praten, dit maakt voor mij het tegendeel meer geloofwaardig.. Feit is ook dat je nu al, doordat je dit gedaan hebt, al een paar dagen om je ban heen hier op het forum kan posten?:+

12. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Volgens mij heeft die alleen maar in dit topic gepost. ;)

13. Emma

Emma Guest

Ja, maar hij kan toch verder wel alles bekijken? Of kan dat ook als je een ban hebt?

14. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Kan ook als je een ban hebt. Volgens mij.

Laatst bewerkt: 27 feb 2009
  15. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    Je account wordt geband, dus je kan gewoon een nieuw account aanmaken. Wanneer je een IP-ban krijgt, kan je op de computer met het IP-adres dat geband is geen account meer aanmaken.

16. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Hangt van de ban af toch. Ik had zelf maar een kleine ban, als ik uitgelogd was kon ik alles zien behalve The Geen Mile. Als ik ingelogd was kon ik alleen mijn eigen topics zien. Wanneer je een IP Ban krijgt kan je volgens mij helemaal niet meer op het forum, ook als je niet ingelogd bent, in ieder geval dat was vroeger bij mij zo op een ander forum. :+

17. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Als je uitgelogd bent.... slechte grap Fiasco? :+

18. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Zeg mensen, zullen we het beoordelen van bans en het veroordelen van mensen even aan de crew overlaten? Bedankt.

19. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Alizor, ik heb je even een pm gestuurd! Het lijkt mij beter als we dit vanaf nu via pm bespreken. :)

20. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Ja, je hebt er altijd van die mensen zoals jou tussen zitten die alles-op-alles zetten om mensen daadwerkelijk gebanned te krijgen. Beetje jammer, je hebt het Nutteloze al verpest, ga dan niet verder :+

Je kan NIET met een ban blijven posten op het forum tenzij een moderator/admin je de toegang ontzegd heeft op een stuk van het forum. Dit kan The Green Mile zijn of het Games forum.

Je KAN natuurlijk een ban ALTIJD omzeilen, maar hierdoor ga je lopen kloten met de structuur van het forum. Ook al zijn er Admins, er is altijd een account wat open staat als het echt fout gaat :)

Maargoed, situatie is gelukkig opgelost denk ik. Het is wel rustig zo zonder Alizor :)

Deel Deze Pagina