[Centraal] Klaagbaak voor modereer-actie's!

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Fardo, 13 mrt 2003.

1. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    Ik vind het echt nergens over gaan. Heb ook nergens op het forum regels kunnen vinden waarin staat dat respectloosheid bestraft wordt met een ban

2. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Lekker de boel opfokken ja. Iets waar je al diverse pm wisselingen over hebt gehad met diverse mods n.a.v. eerdere discussies. Maar zoals altijd ben je je weer van geen kwaad bewust en ga je rustig weer verder en ga je gelijk weer over tot benamingen. Erg volwassen.

Gedragregels:
    - Heb respect voor iedereen op het forum.
    Nieuwe members, oude members, moderators of administrators, behandel ze te allen tijde met respect. Dit houdt dus ook in dat discriminatie, racisme en uitschelden van anderen hier bestraft zal worden.

Regel 1.

3. Emma

Emma Guest

Val je nu over het woord pipo? :emo: Sorry als ik je kwets hoor :): Was niet zo bedoeld...

4. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Nee. Ik bedoelde je postgedrag en die benaming was één van de voorbeelden, zoals het er dus staat.

5. Emma

Emma Guest

Respect is een nogal breed begrip :) Als iemand zegt: who cares!, dan is dat niet per definitie respectloos, het is een mening. Zo is het ook een mening om er aanstoot aan te nemen, dus ik vind het nogal wat om er meteen een ban voor te geven als iemand zijn mening geeft, niemand uitscheld of beledigt.

Waar fok ik hier de boel op dan? Ik geef heel redelijk mijn mening in dit topic hoor :) \o/

Laatst bewerkt door een moderator: 27 jun 2009
  6. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    Emma is nu dus ook weinig respectvol, met het woord pipo. Ze heeft diverse waarschuwingen gehad, waar blijft de 2 weken ban? :+

7. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Mods gaan zwaaien met de banhammer 8)

8. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Het gaat er gewoon om dat je normaal moet doen. Er zijn mensen die het heel erg vinden dat MJ is overleden. Dan past het gewoon niet als iemand langs komt met 'Who cares'. Als bijvoorbeeld een familielid van jou overlijd en jij post het in een topic en er komt iemand met 'Who cares' dan vind jij dat ook niet leuk. True, een familie lid met MJ vergelijken kan je niet maar het gaat er gewoon om dat het niet gepast is om dat te plaatsen. Sure, er zullen vast genoeg mensen zijn die het niks boeien, maar die posten het dan ook niet.

9. Emma

Emma Guest

Dit is een heel andere discussie, die hier niet gevoerd mag worden gok ik zo :) Daarbuiten heb ik mijn excuses ervoor aangeboden :) (ik reageerde op Lenny en Orange :))

10. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    Ik bedoelde het eerder in de zin van met twee maten meten. Niets tegen jou verder (although het natuurlijk ook negatief kan uitpakken). ;)

11. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    nee, als je zou roepen Ik vindt: dat apple's voor homo's zijn. dan is het uiten van je mening.

12. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    EN dan zou je nog nodeloos aan het provoceren zijn ;)

13. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    De opmerking Who cares valt echt niet onder bovenstaande.Er is niet gediscrimineerd, uitgescholden of rascistisch geweest.

Dit is het laatste wat ik kwijt wil. Vind het jammer dat de mods het niet met me eens zijn, maar ik leg me er maar bij neer. Je kan het niet altijd eens zijn met elkaar

14. Sognare

Sognare Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee maar het valt wel onder Respect. Iets wat je op straat ook moet hebben daar staan toch ook geen borden met RESPECT? Het is meer dan logisch dat je respect voor zo iets hebt dat is niet forum gebonden ofzo,.

Laatst bewerkt: 27 jun 2009
  15. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
  16. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Wie zegt dat we daar niets aan hebben gedaan ;) Er zijn daar ook een paar OW's gevallen en een ban. Daarnaast wordt er op het clanforum (want je geeft daar wel een voorbeeld ook...) ook heel anders gemoddereert. Dit soort threads zijn daar helaas niets nieuws en er zijn daar ook heel wat members zonder schone lei.

17. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Een paar?? 8)

18. falcon NL

falcon NL Creatief mens

Leuk Bevonden:
    53
    Ik snap niet dat iedereen loop te zeuren:

Je moet gewoon kunnen zeggen wat je wil, en als je daar op een paar tenen gaat staan.... so be it. Maar als je daarvoor kiest moet je ook de consequentie onder ogen zien.

Voor alle mensen die lopen te huilen dat de mods te streng zijn zou ik willen zeggen: Who cares. Ik ken de gast niet, jij kent hem ook niet, dus waar lullen we over...

@Volkoren:
    Wat jij doet vind ik helemaal belachelijk, je bent een VIP gedraag je dan ook als eentje. En over hypocriet gesproken, als iemand uit de geschiedenis van xbw een hypocriete, niet nadenken, inconsequente, bevooroordeelde mod/admin is geweest dan ben jij het wel. Dus ik snap niet dat je nu ineens de moraal ridder durft uit te hangen.

19. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik zat er net aan te denken. Vind het gewoon respectloos als iemand Who cares! zegt als iemand dood is.

Stel je voor iemand plaats in het Momenten topic

--- Tante vanmorgen overleden

En dat dan iemand "Who cares!" zegt. Dan is het toch ook 100% terecht dat iemand gebanned wordt. Nu wordt er natuurlijk gezegd "ja maar nu (met MJ) is het niet persoonlijk". Dat doet het er niet vanaf dat het gewoon respectloos is, en hij daar door voor mij terecht gebanned is.

20. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Hij is niet geband omdat hij het er niet mee eens was he, dat zou lullig zijn. Hij is geband omdat hij het op zo'n manier bracht waardoor andere hier alleen maar aanstoot aan konden geven. In dit soort gevallen is een onderbouwing misschien wel makkelijk dan.

Deel Deze Pagina