1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] Klaagbaak voor modereer-actie's!

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Fardo, 13 mrt 2003.

1. scarluuk

scarluuk Hail me!

Leuk Bevonden:
    7
    @masat:

Grappen kunnen soms nou eenmaal kwetsend over komen terwijl dat niet bedoeld is.
    grappen zijn er om iemand even uit de realiteit te laten ontsnappen en daarom moeten grappen NOOIT serieus genomen worden omdat er dan alle lol van af is.

2. WOUW5

WOUW5 Cpt. Censorshades!

Leuk Bevonden:
    13
    Gaat het hier nou 3 pagina's over mijn mop? 8) Ik dacht dat het afgehandeld was? Orcist gaf een waarschuwing en maakte naar mij duidelijk dat die mop niet kon, ik maakte niet nog zo'n mop. Waarom moet daar dan 3 pagina's over gediscussieerd worden? Het is een Xbox forum mensen, geen klachtenforum! Volgens mij maken sommige mensen zich veel te druk over dingen waarbij dat totaaal niet nodig is.

3. Sognare

Sognare Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Niet eens 1 pagina :):

4. Lequero

Lequero Let It Rain

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zie dat er nu links en rechts topics in de bazaar gesloten worden omdat hetzelfde word aangeboden in zowel het "Te ruil/Te koop" als in het "Te koop" topic.

In de regelementen staat echter:
    Wat is nou precies de bedoeling?

5. FFWD

FFWD XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    //Edit: The Matrix legt het al uit.

6. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Je mag niet dezelfde game aanbieden in zowel TK/TR als in TK of TR. Want wat is anders het nu van het TK/TR forum? Je mag echter wel verschillende games aanbieden.
    Dus stel je wilt Gears of War ruilen of verkopen, dan biedt je hem alleen aan in TK/TR.
    Stel dat je daarnaast ook nog Halo wilt ruilen, dan post je die in TR.

7. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik zeg een nieuw deel. Het gaat de laatste tijd zo hard. :+

8. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    In 6 jaar tijd dit aantal posts is eigenlijk best netjes, toch? :+

9. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Haha. Dat is nog redelijk normaal. ;)

10. Kaneda

Kaneda Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben weer terug mja who cares!:) Ik heb even deze thread doorgelezen, en ik ben uiteraard blij met de mensen die mijn mening delen. Maar ik ben het ook eens met een aantal mensen die duidelijk tegen mijn actie waren. Respect is zeker belangrijk, en posts van 1 of 2 woorden zijn ook niet mijn favo(maar alsnog, geen ban of waarschuwing waardig opzichzelfstaand) Wat ik iig duidelijk wil hebben is dat het niet mijn bedoeling was simpelweg WHO CARES!? te plaatsen. En zelfs als dit wel mijn bedoeling was geweest, dan ben ik alsnog van mening dat ik de aanpak van de desbetreffende mod zeer overdreven vind. Ik was mijn bericht namelijk nog aan het editten met een redelijk uitgebreid verhaal over dat ik het niet eens ben met alle aandacht die dit nieuws kreeg. Maar blijkbaar ontving ik de onherroepelijke ban al tijdens dit ge/edit(wat echt maar een minuutje duurde). Met de ban kwam ook nog eens de persoonlijk beledigende opmerking dat mensen mij ook niet zouden missen deze week. Ik kon niet terug pm´en omdat ik gebanned was, ik kon mezelf totaal niet verdedigen. Ik had het gevoel dat een spaanse inquisitie bestaande uit 15 jarige machtbeluste pubers opeens de macht had gegrepen op het xbw forum, en had besloten dat ik een ketter was. Want dit soort gedrag was ik echt niet gewend van de mods in alle jaren die ik al op dit forum struin. Maar ik besef ook dat dit slechts 1 enkele chagrijnige mod was, dus ik ga me er niet teveel van aantrekken en weer lekker rondstruinen hier.

11. FFWD

FFWD XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Welkom terug!:thumbs:

12. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    Je kunt altijd nog een PM sturen mocht je dat willen, dat weet je :)

en wb ^^

13. Kaneda

Kaneda Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hehe, nee joh dan moet ik straks weer een week lang suffe wannabe forums gaan bezoeke 8)

14. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    =(
    Dat gaat dan weer nergens over, beetje jammer...

15. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Original Post:
    Misschien niet heel netjes, maar het was een zinspeling op je "who cares".

16. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    ik had die opmerking niet gelezen.. maar dat is niet mod waardig.. ik neem aan dat een admin er wat van zegt :+

Welcome back Kaneda

Ik ben blij dat The Matrix het ook niet netjes vond en de betreffende mod hier op aanspreekt

Mods/Admins zijn neutraal als iemand een ow heeft gehad volgt er een week ban.. zo hoort het ook

Laatst bewerkt: 4 jul 2009
  17. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Ik weet niet hoor, maar Conquistador is een admin..

18. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    En een Spanjaard.
    En klein.
    De rakker!

19. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    En toch ook cool met zijn baardje. :cool: