1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] Klaagbaak voor modereer-actie's!

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Fardo, 13 mrt 2003.

  1. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    In de wetgeving staat iets anders.

    Volgens onze wetgeving het je het recht om een kopie te maken , daar valt downloaden ook onder.
    MAAR , je moet wel in bezit zijn van de originele cd , dvd , boek of foto !!
    De kopie moet ook voor eigen gebruik zijn.

    Voor Software en Games ligt het heel anders !!
    Daar is het en blijft het illegaal.
     
  2. Vallandu

    Vallandu ***

    Berichten:
    968
    Leuk Bevonden:
    0
    In de wet staat duidelijk dat je niet in het bezit hoeft te zijn van de originele bron bij thuiskopie :)
     
  3. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Tijdje geleden weer, deze discussie -_-

    Is het nou zo moeilijk om je gewoon hieraan te houden:

    Simpel toch? :)
     
  4. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    in de wet staat dat je voor jezelf een exemplaar mag downloaden maar niet uploadebn. Dit geldt alleen voor films en muziek en niet voor software. Je hoeft hiervoor geen origineel exemplaar te hebben.

    Echter verder idd wat Goiz zegt. We hebben geen zin om hier te gaan modden op downloadlinks etc.
    Dus de inhoud kan besproken worden.

    Dit gaat echter niet op voor games, gewoon wachten tot de releasedate.
     
  5. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Yes.
     
  6. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Wist niet dat dat het probleem was. Simpel :)
     
  7. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Op mijn in het voetbaltopic geposte bericht:

    Wat er mee speelt is volgens mij dat Cookie een "ajax supporter" is en aangezien ajax die wedstrijd verloren heeft wil hij zijn frustratie kwijt door middel van een zogenaamde waarschuwing. Alles behalve objectief moderaten dus.

    Ik heb genoten van Ajax ja. Spannende pot, veel kansen, bal op de lat, paal. Strijd van Utrecht kant. 2-1. Prachtige pot. En dan krijg ik een waarschuwing? Mag niet eens genieten van voetbal op de zondagmiddag blijkbaar omdat een moderator gefrustreerd is?

    Als ik gepost had dat ik van Feyenoord had genoten was er niks aan de hand geweest, dat weet ik zeker. Daarnaast hoeft NIEMAND te weten hoeveel OW's ik dan wel niet heb dus ik weet niet wat voor toegevoegde waarde dit is aan de post? Dus vandaar dat ik hier het hier even meld.

    Daarnaast zou ik alleen posten als Ajax heeft verloren. Aangezien dat maar een aantal keer gebeurt is zou ik er dus maar een aantal keer gepost moeten hebben maar ik post er vaak zat dus ook dat is een onwaarheid van de moderator.
     
  8. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    //edit, ik gooi het in de groep.
     
  9. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Je probeert het in ieder geval.

    Ik laat het wel aan de rest van de crew over, misschien kunnen zij er met een neutrale bril naar kijken, ik heb hier ook helemaal geen zin in. Maar alleen de vaste voetbalbezoekers zullen zien dat 90% van je posts anti-ajax zijn en regelmatig aanleiding zijn tot voer voor de wat verhitte discussies waar jij op jouw beurt ongetwijfeld graag naar zit te kijken. Als jouw ploeg heeft gespeeld zien we je namelijk nooit maar als Ajax tegen real verliest of vandaag ook weer dan is het opeens een leuke voetbaldag.
     
  10. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Mocht dat zo zijn, wat ik overigens ontken dan is er nog geen enkele reden om mij een waarschuwing te geven en om mijn OW's openbaar te maken. Immers de post van vanmiddag, dat ik genoten heb van Ajax is NIETS, maar dan ook NIETS mis mee. Ik heb niks uitgelokt niks raars gezegd gewoon dat ik heb genoten van een pot voetbal. Dat jij als Ajax fan er gedachtes achter zoekt is dan jou zaak, niet iets om mij te waarschuwen. Ik zie dan ook graag de zogenaamde waarschuwing teruggedraait.

    Wat jij zegt is "je fietst 5 keer door rood en nu stop je voor rood, maar omdat je 5 keer door rood hebt gefietst krijg je nu ook een boete, ook al doe je op zich niks verkeerd". :{
     
  11. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Jij weet net zo goed als ik en ieder ander hier dat dit gewoon complete onzin was toen je postte dat je had genoten van Ajax.
     
  12. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    En waaruit maak jij dat op? Wie ben jij om te bepalen wat mijn gedachte achter mijn post is? Wat ik post dat post ik, de combinatie van woorden niets meer niets minder. Je moet nooit zomaar gedachtes achter andermans posts gaan zoeken, dan is de objectiviteit zoek. Ik post dat ik van Ajax genoten heb, niet meer niet minder.
     
  13. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Omdat het een geen goede pot was, er werd geen mooi voetbal gespeeld en er waren niet enorm veel kansen. Als je nou zo'n reactie zet bij weer een galawedstrijd van Barcelona snap ik het, maar niet bij deze slechte pot.

    En als je genoten hebt van de wedstrijd zou je het wel anders formuleren dan 'heb genoten van Ajax'.
     
  14. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Dat ':D' deed het hem!
     
  15. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Wat ik zeg is meer "je schopt iemand 5 keer tegen zijn schenen, spuugt nog eens in zijn gezicht maar doet niet eens de moeite om hem overeind te helpen". Je hebt namelijk nog nooit ook maar één keer iets positiefs gezegd over Ajax (tenzij het cynisch was), je laat je zelden zien na een verliespartij van jouw ploeg maar elke keer na een verliespartij van Ajax ben je aanwezig, 70-80% van je posts gaan dan ook over Ajax (lees ze maar zelf terug zou ik zeggen). Daarnaast, als je mooi voetbal wilt zien dan is Ajax ook niet de juiste club op het moment. Het is overduidelijk dat je ervan geniet en dat je niets geeft om een mooie pot, daarom is het ook jammer dat je het zo gaat spelen.
     
  16. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Ah oke genieten is dus ook tegenwoordig iets wat een ander voor mij bepaald. Goed dat ik dat weet.
     
  17. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Dus jij geniet van een rommelige pot met niet veel kansen , veel kleine overtredingen en weinig goals?
     
  18. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Ik heb echt een hekel aan schijnheilig gedrag, bah.
     
  19. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    En waarom precies zou ik moeten uitleggen waarom ik van een pot geniet? Dan kan je 90% van de hele voetbaltopic wel uitwissen. Mocht een moderator of admin hier toch interesse in hebben kan ik hem dat zonder moeite uitleggen.

    En wat voegt dit toe aan dit topic? Laten we aub een normale discussie houden. Anders wordt het ook onoverzichtelijk.
     
    Laatst bewerkt: 3 okt 2010
  20. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Nouja overtuig mij dan is wat jou precies aantrok in Ajax- Utrecht behalve het feit dat Ajax onderuit ging?
     

Deel Deze Pagina