Ik begrijp je post denk ik niet helemaal? Ja, ik ben er vaak alleen wanneer Ajax voetbalt. Soms wat meer in de weekenden omdat ik Nederlandse competitie probeer te volgen.
In de thread: De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, Uitslagen, Discussie] [Deel xx]
Als je het dan "vervelend vindt" dat je daar tussenstanden gepost ziet worden, al dan niet met een emotie erbij, dan kan ik je alleen maar aanraden om daar niet te komen. Die draad loopt daar immers voor.
En als het 5 dubbelposts o.i.d op rij zouden zijn zou ik je deels begrijpen. Maar dat is gewoon nooit het geval.
Echter, de discussie gaat niet om het feit dat ik daar tussenstanden post. Het gaat erom dat er gezegd wordt dat ik daar loopt te provoceren, wat de groots mogelijke onzin is
Dan zou ik alleen aanwezig zijn wanneer Twente / PSV / andere concurrent verliest. Sterker nog, ik zou er even de pc voor opstarten om daar Twente supporters te komen bashen (ik vermoed dat Aernhem daartoe in staat is / dat daadwerkelijk doet wanneer Ajax verliest) en ik ga me echt niet tot dat niveau verlagen.
Laatst bewerkt: 9 okt 2010