[Centraal] Klaagbaak voor modereer-actie's!

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Fardo, 13 mrt 2003.

  1. Mastat

    Mastat Active Member

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    10
    Feit blijft dat iedereen dezelde avatar kan nemen, maar niet dezzelfde username. Mogelijk kan je inderdaad mensen herkennen aan hun avatar, maar daar is geen garantie voor, bij een username wel.
    Ik kan bijvoorbeeld dezelfde avatar als Tyrant instellen, dan zou men kunnen denken dat ik hem ben, maar als men verder kijkt zien ze een andere username en komen ze tot de conclusie dat het een andere member is.
    Daarbij ging het er om dat er werd gesuggereerd dat een avatar noodzakelijk zou zijn, maar het is een leuke toevoeging, niet meer en niet minder.
     
  2. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik vind het zeker meer dan een toevoeging, want als ik bijvoorbeeld 3 dagen niet in een topic heb gekeken. Dan lees ik het even snel door. En bij sommige avatar's blijf ik wat langer steken, omdat die naar mij mening er veel over weten. Anders moet ik de hele tijd naar zo'n naampje kijken. In plaats van een groot overzichtelijke plaatje.
     
  3. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Neem jij maar is dezelfde avatar, moet jij is zien wat er dan gebeurd. :+
     
  4. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    nutteloze discussie, tis niet alsof we avatars gaan afschaffen oid.

    Komt bij avatars zijn een leuke toevoeging op je internetpersoonlijkheid :)
     
  5. Mastat

    Mastat Active Member

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    10
    Ga jij maar een ander bang proberen te maken. _0/
    [​IMG]

    Daar heb je gelijk in, I rest my case.
     
    Laatst bewerkt: 15 okt 2010
  6. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    :lol:

    Ik bedoel het heel anders 8)
     
  7. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.038
    Leuk Bevonden:
    9.591
    Oftewel, dan ben je toch herkenbaar aan je avatar? 8).
    Je geeft het hier zelf al toe met het voorbeeld van mijn avatar :p.
    Ik kan mijzelf ook Mastat. noemen, avatar verwijderen.. Dan lijk ik ook op jou :p.
     
  8. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Ehm:

    :thumbs:
     
  9. wtfisdit

    wtfisdit Guest

    Ik zou graag willen weten waarom ik ben gebanned, ik heb van mensen gehoord dat het ging omdat ik heroicdrogba of meoth zou zijn maar ik heb geen onbenul van wie hij/zij mocht zijn?

    Oh ja, degene die gebanned is dus Hespere, ik heb een nieuwe account gemaakt om graag mijn account terug te krijgen op dit forum.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 21 okt 2010
  10. wtfisdit

    wtfisdit Guest

    Graag reactie?
     
  11. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Tussen 23:00 en 8:00 zijn er niet zoveel mensen in staat om te reageren, dus even geduld is ook niet verkeerd. Al snap ik dat, mocht je onterecht gebanned zijn, graag je account terug wilt.
     
  12. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Serieus, met ongeduld jaag je mensen alleen maar tegen je. Wat Lenny zegt, wij slapen ook...

    Maar, hoe zit het dan?
    http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?p=3989611#post3989611
    Iemand spreekt Sportiveness aan als Meowth, die reageert erop en vervolgens komt hij nooit meer online en gaat Hespere onder hetzelfde ip-adres verder.
     
  13. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.038
    Leuk Bevonden:
    9.591
    [yt]g4uxIo4t7xM[/yt]
     
  14. wtfisdit

    wtfisdit Guest

    Ik gebruik een proxy server, namelijk surfert.nl, misschien deed hij dat ook? Dit gebruik ik omdat ik ge-ipbanned ben op een ander forum. (sleepywood, kennen jullie wsl niet)
     
  15. wtfisdit

    wtfisdit Guest

    Neem aan dat jullie nu niet slapen, sorry als ik erg ongeduldig ben.
     
  16. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Ja slimmerd, daar gaan we je veel liever om vinden.



    Zogauw je antwoord hebt gegeven op de vraag van Matrix gaan we verder kijken.
     
  17. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt me zonde van je geld om steeds nieuwe accounts te maken, tenzij hij een berg 48-uur kaartjes heeft. Gezien de inhoud van de posts lijkt het toch weer een kloonaccount te zijn.

    Daarnaast moet je bij Surfert.nl de URL invoeren waar je heenwilt, als hij op een ander forum gebanned is, waarom zou hij het dan ook gebruiken voor dit forum? Of heb je dan meteen een ban voor alle forums? 8)
     
  18. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Dit ben je ook zeker?
     
  19. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Dit vind ik altijd van die bullshit reacties:

    Als er wat gepraat wordt over iets, moet er altijd meteen zo'n stomme reactie komen vanuit de crew. Dat er even gepraat wordt, betekent dus blijkbaar dat er even 10 minuten niets gekocht wordt. Als iemand iets heeft om mee te patsen, dan doet ie dat vanzelf wel. ;)
     
  20. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Dusky! _O_

    Ik las de reactie van Graveheart en ik dacht precies hetzelfde, de manier waarop; "En genoeg geluld." ergert me trouwens nog het meest.

    Ik snap ook wel dat het niet de bedoeling is dat we 4/5 pagina's vol krijgen met off-topic berichten maar ik zie dit soort crew-berichten de laatste tijd steeds sneller in topics. We zitten toch op een forum om te discussiëren?
     

Deel Deze Pagina