Ehh het gaat me dus absoluut niet om MIJN ban he
Dat boeit me weinig, kan moeilijk een 6 maanden ban die er al op zit terugdraaien
Gaat er meer om dat een 3 maanden ban van Daan (of was het 2 ofzo) opeens uit het niets wordt teruggedraait naar 8 dagen. Persoonlijk vind ik Daan best een irritant ventje, en als hij het complete forum voor de gek zet (en ook het mod team met alle eerlijkheid), wordt hij volkomen terecht gebant IMHO. Ik bedoel, zelf een account aan gaan maken en dan nog met JEZELF gaan praten. Kan het triester?
Alleen waarom wordt dan nu opeens die lijn niet meer doorgetrokken en die ban ongedaan gemaakt? Dat is een beetje vreemd voor iedereen, en dan misschien een beetje vreemder voor iedereen die wel een forse ban gehad heeft (incluis ik dus
)... Terwijl ik met geen mogelijkheid contact met jullie kon opnemen. Maar blijkbaar heeft Daan dus een beetje zitten whinen dat hij het niet zo bedoelt heeft blablabla en jullie zijn gelijk overstag.
Oftewel, gaat mij er niet om dat hij dikke straf moet krijgen ofzo, alleen het is gewoon zó hypocriet, echt bizar gewoon. Vooral omdat jullie nu dus beweren dat je OW geschiedenis een deel bepaald en omdat het blijkbaar niet serieus bedoelt was.
Just my 2 cents (en nog een keer voor de duidelijkheid, dit is niet bedoelt om mijn eigen ban goed te praten ofzo, dat doet er helemaal niet toe).
Klik om te vergroten...