1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] Klaagbaak voor modereer-actie's!

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Fardo, 13 mrt 2003.

  1. Blaauw

    Blaauw Nobody likes us.....

    Berichten:
    913
    Leuk Bevonden:
    1

    I love you!! Smack... hahahaha :)
     
  2. northernlight

    northernlight PSV!

    Berichten:
    104
    Leuk Bevonden:
    0
    http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?s=&threadid=11825
    Wat is dat voor klote argument
    geen oude threads omhoog schoppen.
    DAN MOETEN JULLIE DE ZOEKFUNCTIE MAAR VERWIJDEREN, die is zinloos als je toch niks mag posten in een oude thread.

    Als je in plaats van de thread sluiten nou gewoon antwoord geeft.

    Ik vind dat hij geopend moet worden, en pas gesloten moet worden als er antwoord is op mijn vraag.

    Er zijn verder ook geen threads die open zijn over dit onderwerp.


    /edit Zie ik net dat Gerbo nog een reactie heeft geplaatst in die thread --> HULDE AAN GERBO
     
    Laatst bewerkt: 20 apr 2003
  3. HE-man

    HE-man Guest

    please help me,ik wilde een paar vragen stellen over x-box live en ik heb dus op nieuw thread geklikt aangezien ik nergens anders een antwoord op mijn vragen kon vinden.
    Waar moet ik dan heen als ik een vraag heb,ik heb al 2 keer een waarschuwing gekregen en ik weet niet wat ik fout doe.
     
  4. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik zou dit en dit artikeltje eerst eens lezen.
     
  5. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Haha je heb geen waarschuwing gekregen, we proberen je alleen maar te helpen en het forum zo schoon mogelijk te houden.

    Het antwoord op jouw vraag is al meerdere keren gegeven op het forum, als suggestie waar je ze kunt vinden hebben Fardo en ik je een aantal links gegeven, kijk en lees die eens door, daar zullen ze ongetwijfeld instaan.

    Zoniet, gebruik dan de zoekfunctie (rechtsbovenin bij zoeken), of post het alsnog in de centrale thread van je provider (link heb ik je geven in je eerste thread).
     
  6. ikah

    ikah Guest

    wtf waarom heb je mijn topic gesloten er werd beargumenteerd dus het is geen opsomtopic!!!
     
  7. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Je moet lezen apo
     
  8. ikah

    ikah Guest

    als ik nie tkon lezen zal ik niet op dit forum rond hangen! apo.
    en het was geen opsomtopic want er werd degelijk beargumenteert
     
  9. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
  10. Blaauw

    Blaauw Nobody likes us.....

    Berichten:
    913
    Leuk Bevonden:
    1
    Het betreft deze thread:
    http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?s=&threadid=23087&perpage=15&pagenumber=3


    Is het beleid zo dat als 1 van de mods het niet leuk vindt dat ie dan gesloten wordt? Terwijl andere mods gewoon normaal mee reageren??
    Beetje raar vind ik dat wel, ik heb in die thread toch een aantal interessante tips/suggesties gezien. En daar is het forum toch voor bedoeld lijkt mij?
    Hij hoeft van mij niet heropend te worden vond het alleen nogal een vage redenering van de desbetreffende mod.
     
  11. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    We hadden dat topic al intern besproken en het leek ons beter dat die dicht ging aangezien het uit zou lopen op bashing etc.
     
  12. Biscuitje

    Biscuitje Chili Peppers!

    Berichten:
    1.971
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik vond het ook al heel erg raar. Alle admins reageren normaal en dan komt ineens iemand die er een slot op gooit.

    Ik vond het juist een geweldige threat. Uit dat soort commentaar kun je opmaken wat er niet goed is op het forum, wat jullie moeten verbeteren.
    Onzin stond er niet in...

    Dit is echt zware onzin. Sluit het dan als er 'bashing' optreedt. Dat was nog niet het geval hoor!
    Willen jullie geen perfect forum hebben ofzo? Dan moet je wel naar de klant luisteren.

    P.S: Ik wilde nog in die threat posten dat het irritant was dat Jos en Arthus van XBM nooit/nouwelijks op de XBM threats reageren (wedden dat Wouter deze ps binnen 5 minuten heeft weggehaald;) )
     
  13. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Waarom de put pas dempen als het kalf al verdronken is..
     
  14. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Daarnaast kunnen specifieke dingen apart worden aangeduid dmv een nieuw topic en is het niet de bedoeling dat we een soort forum-bash plaats creeeren want ik geloof nie tdat de sfeer daardoor echt verbeteren zal of kan.
     
  15. Biscuitje

    Biscuitje Chili Peppers!

    Berichten:
    1.971
    Leuk Bevonden:
    5
    Waarom niet klaarstaan om de kalf uit het water te halen en dan pas de put dempen? Dwz, close de threat pas als het fout gaat en delete de foute post. Niet zo'n grote moeite ofwel?
     
  16. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    *ervanuitgaand dat je mijn laatst post nog niet gelezen hebt daar die in dezelfde minuut gepost was
     
  17. Biscuitje

    Biscuitje Chili Peppers!

    Berichten:
    1.971
    Leuk Bevonden:
    5
    ....:{ ....

    Don't get your point:confused:
     
  18. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    "Daarnaast kunnen specifieke dingen apart worden aangeduid dmv een nieuw topic"- Echter irritatie's kan je een apart topic voor openen.

    "en is het niet de bedoeling dat we een soort forum-bash plaats creeeren want ik geloof nie tdat de sfeer daardoor echt verbeteren zal of kan."- Spreekt voor zich :cool:
     
  19. Biscuitje

    Biscuitje Chili Peppers!

    Berichten:
    1.971
    Leuk Bevonden:
    5
    Pffff Wouter, komop joh apo. Het is gezonde kritiek dat daar gegeven wordt. Geen "forum-bash plaats". Gewoon gezonde kritiek; dus info voor jullie zodat jullie weten wat beter kan! En vinden jullie ons commentaar niet terecht? Bevecht het dan, en probeer de volgende keer aan ons commentaar te denken.

    Niet zo zielig die threat sluiten.
     
  20. Biscuitje

    Biscuitje Chili Peppers!

    Berichten:
    1.971
    Leuk Bevonden:
    5
    Lol, nu ik toch bezig ben. Check dit eens.
    Hmm, meneer vraagt om een slot. Mag dat volgens de FAQ. Neen! Wat doet WouteR? Z'n functie niet goed door niks ertegen te doen.

    En wat zegt ie in de threat (waar hij toen overigens nog vol aan deelnam) waar we het hierboven over hebben? Dit, check de onderste post van WouteR.

    ....Amen...
     

Deel Deze Pagina