[Centraal] Klaagbaak voor modereer-actie's!

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Fardo, 13 mrt 2003.

1. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Jongen, ik zeg nu al 3x; Specifieke kritiekpunten passen precies in een los topic zodat de desbetreffende personen daar direct op kunnen reageren.

2. Daanos

Daanos Achievementhoer

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad. We hadden het in het moderator hokkie allang besloten omdat die thread niks toevoegt en alleen maar de sfeer verpest en idd op bashing uitloopt. Waarom niet gewoon een mod PM'en of een nieuwe thread maken als iets je écht irriteert of dwarszit? Simpel toch?

3. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8

Die jongen heeft zijn antwoord gehad en vraagt om een slotje. Dat is toch normaal? In de FAQ wordt bedoeld dat andere users zeuren om een slotje als er iets mis is. Damn :{

So? Je hebt een probleem met lezen jongen; We hebben het topic intern besproken en besloten dat het dicht gaat. Dat betekent dat we na bespreking (we hebben er dus over gepraat en voor en tegens uitgewisseld) tot de conclusie zijn gekomen dat het topic beter dicht kan.

Ik snap sowieso je hele probleem niet?

4. Biscuitje

Biscuitje Chili Peppers!

Leuk Bevonden:
    5
    Ach laat ook maar joh. Ga jij lekker je hele leven denken alsof je een fantastisch leven hebt met dit forum, en dat iedereen 100% tevreden is met het forum.

Succes, groetjes..

5. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Hypocriet

6. Biscuitje

Biscuitje Chili Peppers!

Leuk Bevonden:
    5
    Ik ben 15, heb een klas overgeslagen, heb Gymnasium-advies gehad, doe nu VWO4 maar weet niet wat "Hypocriet" betekend:{

Bah....

7. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Dat is nou jammer.

8. Blaauw

Blaauw Nobody likes us.....

Leuk Bevonden:
    1
    Whahahaha wat een kneus joh die biscuitje waar bemoeit ie zich mee ik vrag om ophelderen en krijg gewoon normaal antwoord waar ik mee kan leven, begint hij zich ermee te bemoeien.

Oh ja je hoeft me geen meneer te noemen hoor knulletje...

9. Biscuitje

Biscuitje Chili Peppers!

Leuk Bevonden:
    5
    Daar gaat het helemaal niet over apo (Wouterwoord:p). Het ging erover dat je om een slot vroeg....

Volgende keer ff goed lezen kneus #2

10. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Landgenoten,

Hier geen discussies of opmerkingen naar andere toe spelen ... hier alleen vragen voor heropening. Als de desbetreffende mod zijn argument geeft waarom deze gesloten blijft, heeft hij/zij het laatste woord...

Fardo

---------------------------------

NB bovenstaande discussie is hiermee afgelopen!

11. Nicotjeh.

Nicotjeh. Guest

Hoi,
    ik heb een vraagje,
    aan de mensen die hier een Credit Card hebben....
    ik zelf ben 13. en kan dus geen Credit Card verorloven.
    niemand van mijn Famillie heeft er 1 en ook niemand van Vrienden ofzo... Daarom bedacht ik dit plan.

Als ik jou Credit Card Mag gebruiken (dit is een groot woord ik bedoel het alleen maar voor xbox live )

Het gaat als volgt:
    Jij houd gewoon je Credit Card
    ik hoef er niks mee te doen ik wil enkel het nummer weten.
    ik Stort elke maand 20 euro op jou bank of wat dan ook
    als je 20 euro te weinig vind verhoog jij het maar. en ik stap over naar dat bedrag, ik zei net ik betaal elke maand 20 euro aan jou.
    ik betaal OOK het eerste jaar!

oke dit is meschien nogal wat persoonlijk enzo maar
    alsjeblieft vertrouw me.... Als JIJ denk als ik Misbruik van je Credit Card maak SCHAKEL je gelijk de Politie in! als je dat wil ik heb daar geen enkel bezwaar tegen hiermee bedoel ik te zeggen dat ik absolute helemaal te vertrouwen ben...

Ik geef mijn Adres,Woonplaats, Telefoon nummer, alles wat je nodig heb ! om contact te houden....

Laat deze Thread Aub Staan
    alvast bedankt voor de Reakties

(oja je maak dus vette winst he! met dat geld wat ik je geef kan jij zelfs gratis op xbox live,, na dit jaar ook

12. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Naast dat het een uber-slecht plan is dit topic niet de juiste plek voor dat soort praktijken.

13. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Dat is ook de rede dat ik deze thread gesloten heb

zie Link

14. matje

matje Soco Socoo!!!

Leuk Bevonden:
    0
    Op de thread:"mooiste vrouwen van de wereld" in a,s,e & lifestyle.
    mod is dioga
    link

Hij heeft hem gesloten omdat hij vond dat het een opsom topic was.
    Dit was mischien wel zo, maar niemand vond het erg en hij zei dat we verder mochten op het green mile forum.
    Ik heb daar geen acces toe en ik denk vele andere ook niet.
    Waarom mag hij dan niet open blijven????

15. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Omdat het een topic voor The Green Mile is, en daar is al zo'n topic..

"Het post hier maar pics van vrouwen topic" hoort gewoon in de Mijl thuis.

16. matje

matje Soco Socoo!!!

Leuk Bevonden:
    0
    Dus als je nog weinig posts hebt, mag je dit soort threads niet plaatsen.
    En geen lol topics hebben.

En mag ik anders gewoon de eerste post editen en er bij zetten dat je ook moet zeggen waarom je die vrouw "knap" vind.

17. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Zo iets ja.. iig, het ASEL forum is niet geschikt voor "post-maar-pics-raak" topics. De bedoeling is dat er gediscussieerd word...

Je kan b.v. wel een thread openen met de vraag waarom vrouwen mooi zijn.. antwoord is niet moeilijk, maar je kan b.v. discussieren over waarom de 1 grotere borsten mooier vind als de ander, enz enz. Er zijn niet eens plaatjes voor nodig ;)

18. Pablow

Pablow -

Leuk Bevonden:
    0
    Hm ik wijk even af van het idee thread heropenen. Ik wil niet zeuren en dat wil natuurlijk niemand hier (hoop ik). Maar ik vind het een beetje oneerlijkdat deze thread wel open blijft, en dat bijvoorbeeld: deze wel gesloten wordt lijkt me wel een beetje hetzelfde principe.

Ps: Let maar niet op mij ik had een humeurtje en niet gekeken of hij een newbie was|:- .

19. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Het maakt toch niet uit als ie open blijft? Op een gegeven moment zakt ie vanzelf wel een keer naar beneden. Pas als er loos gepost gaat worden nadat de vraag beantwoord is, is het zinvol er een slotje op te zetten.

Ik denk dat we af moeten van het idee dat threads perse gesloten moeten worden als de vraag beantwoord is, of de kwestie besproken. Waarom zou een thread dan dicht moeten? Een thread kan in zo'n geval best open blijven (als de thread daarna niet verneukt wordt that is). Maar nee, meestal zijn er dan luitjes die menen dat ie dicht moet, en om slotjes gaan lopen schreeuwen. Nergens voor nodig. Laat in zo'n geval de thread gewoon met rust, dan zakt ie vanzelf naar beneden en heeft niemand er meer last van, en hoeft er ook geen mod aan te pas komen om in te grijpen.

20. Pablow

Pablow -

Leuk Bevonden:
    0
    Ja is ook ik ben ook niet zo'n voorstander van een thread een slotje te geven. Maar is het dan niet in sommige gevallen wat oneerlijk tegenover de thread starter ? Mwha zal wel aan mij liggen.

Deel Deze Pagina