1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] Klaagbaak voor modereer-actie's!

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Fardo, 13 mrt 2003.

1. mister-aars

mister-aars Guest

2. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Het topic is van 2 weken geleden, waarom zou je daar in godsnaam nog over gaan zeuren? Beetje zoeken naar fouten is triest.

Sowieso begrijp ik DwD's standpunt; Echt een leuke discussie zou het niet worden en simpelweg zeggen dat je lvl 3 het moeilijkst vond omdat je zoveel moest sneaken en kruipen is beetje bullshit, niet?

3. mister-aars

mister-aars Guest

ja het is een 2 weken oude topic en daar kan ik heel goed over zeuren want het is gewoon overdreven ,en vooral dat die jongen gebanned is, wat ik dan heb gehoord.
    ik wil niet bashen maar ik begrijp het gewoon niet.

4. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Die jongen is gebant om andere redenen.

Anyways, argumentatie staat hierboven nogmaals :eek:

5. Pablow

Pablow -

Leuk Bevonden:
    0
    Wouter dat is niet zoeken naar fouten, in mijn ogen is dat kritisch zijn (of hoe je het schrijft ik ben het dus niet). Of hij verdedigt zijn vriend dat kan ook.}:]

6. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Hoe naief kon ik zijn. Ik had gewoonmeer dan 30 seconde nodig om te bedenken dat mister-aars dezelfde persoon is als ikah :{ Damn.

Als jij je punishment niet wil accepteren dan hoef je hier niet meer terug te komen op het forum. Hoe triest :{

7. Pablow

Pablow -

Leuk Bevonden:
    0
    Uhm tegen wie heb je het nou (je maakt me onzeker:{ ).

8. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ik had het tegen die aarsmeneer of hoe die ook heet :)

9. Blaauw

Blaauw Nobody likes us.....

Leuk Bevonden:
    1
    Sorry hoor dat ik hier iets post, maar ik vraag me echt af waarom deze thread gelijk gesloten is.

Het was in het goede forum (non xbox) en er ontstond een leuke discussie waar ik zeker van weet dat een hoop mensen hier ermee te maken hebben want dat heb ik al gehoord in de wandelgangen.....

Dus zeer flauw om dan gelijk te sluiten vind ik.

10. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Deze thread heeft niets te maken met Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle ... deze mag wel gepost worden in the green mile maar de xboxworld is geen chatbox ;)

11. TheFlood

TheFlood Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    Ik wil die centrale thread terug!! over alle E3 games enz. Die eerst nog Fardo en Letsbee mayhem heette.

die thread is gewoon verdwenen...

12. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
  13. Saaur

Saaur Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, we willen die met de Screens, Vids, etc....

Edit: ok, dat was duidelijk...(NOT)....ehm...er waren 2 E3 draadjes...1tje discussie en 1tje voor info, plaatjes, movies....enzo....die 2e is dus weg :mad::mad::mad:

Edit: DEZE DUS: [Centraal] E3-2003 Info Movies screenshots

Laatst bewerkt: 13 mei 2003
  14. Flamingo

Flamingo ********************

Leuk Bevonden:
    1
    Saaur die link doet 't niet....

15. Saaur

Saaur Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Anders was er geen probleem geweest :+ Daar stond die post dus

16. Flamingo

Flamingo ********************

Leuk Bevonden:
    1
  17. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    [Centraal] E3 (deel 2)

Nieuwe E3 thread, sorry dat oude niet meer terug kan komen... Daarom leek dit ons de beste oplossing..

18. masterape

masterape Guest

19. Saaur

Saaur Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom maken mensen (vooral sommige O-)) zich zo druk over wat "hun" topic is....dat topic van jou was al een week dood masterape, en d'r is een nieuwe centrale gemaakt...als jij dan stug je oude topic omhoog gaat halen...|:-

(no offence :p)

20. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    idd, Saaur heeft gelijk. Masterape, jouw thread was als het ware een voorbeschouwing op de E3. Je had kunnen zien dat er een centrale thread was aangemaakt, dan moet je niet eigenwijs doen en alsnog je eigen thread omhoog schoppen. Mja, eigenlijk wat Saaur zegt. Couldn't agree with you more! :)

Deel Deze Pagina