hey xboxuser ik heb denk ik precies hetzelfde als jou (mxstream adsl basic en zo`n alchatel modem)ik wil ff weten of er geen problemen zijn als ik gewoon een kabeltje in me xbox doe naar me modem (directe verbinding) want ik heb geen zin om ook nog eens een dure router te kopen
Wat is de UPLINK port achter in mijn router???????? Is dat poort P1? Gamespy werkt ook niet als ik die wil laten draaien dan krijg ik een error in mijn pc te zien: Unable to detect a network adaptor! This program will now terminate. Dan klik ik OK: No network Adaptor Selected. Als ik poorten open moet zetten hoe werkt dit dan en wat voor IP adres moet ik invullen?
Ja heeft iemand antwoord op die vraag??? Ik heb namelijk een USB alchatel modem en een netwerk kaart in mijn computer zitten maar kan ik dus gewoon mijn overcrosskabel in de netwerkkaart doen en dan in de xbox of moet het anders???
mxstream Hey! Ik heb het oude mxstream via een USB aansluiting. Echter met de komst van XBL hebbik de boel flink omgegooid. De USB modem heb ik ceromonieel begraven in de achtertuin en daarvoor in de plaats, de relatief goedkope, E-Tech modem/router gekocht. Weliswaar staat ie niet op de list van werkende routers bij de xbox.com routersite maar het werkt wel! Gisteren Unreal Tournament gespeeld om 11 uur s'avonds met z'n 8'en. En totaal nix geen lag! Werkt dus!
En bij Moto GP leek het ook goed te werken, ofniet nycity?? Mijn planet account werkt goed, speedtouch 510. Multi-pc modem. geen probleem, alles automatisch, geen gezeik, plug and play
Zelfde vraag alleen wil ik ook nog weten hoe ik het dan voor elkaar ga krijgen het internet te delen . Welk programma?
Werkt PERFECT hierzo! BTW: Khad je gisteren een Friendrequest gestuurd (heb je al geaccepteerd zie ik )
Als je windows XP gebruikt kun je ICS (internet connection sharring) gebruiken. Zie anders de FAQ over xbox live!
Ik krijg elke keer als ik mijn xbox wil connecten te zien dat mijn kabels niet goed zitten. Ik gewone RJ-45 kabels vanaf mijn xbox naar mijn router dit is toch goed?
Mxstream "Ik zit ook op Xbox Live, met KPN ADSL (zo heet Mxstream tegenwoordig ), zonder problemo's. Ik zit ook zonder router oid... Netwerk kaartje, kabeltje van PC naar Xbox, en whoppa, gamen maar ." Welke UTP kabel heb ik hiervoor nodig? een Patch or een CrossOver? Help! En maakt het ook nog uit wat voor netwerk kaart ik erin zet? Alleen seriueze antw aub.
Hey gasten, ik wil iedereen met een Speed TOuch modem er ff op wijzen dat deze ook als router functioneert door een simpele [ahem] upgrade aan de firmware. Scheelt weer een paar (euro) knaken.
He ik heb ook adsl van kpn, en speel al een paar dagen live! maar nu wil ie ineens niet meer connecten hoe kan dat ineens>>??
Yessssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!