1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] [centraal] KPN ADSL (Mxstream) & Xbox Live

Discussie in 'Games' gestart door xboxuser, 12 mrt 2003.

1. giorgio

giorgio dizzy en dexter

Leuk Bevonden:
    0
    snap er nix van gister nog gespeeld nu kan ei ineens niet connecten alles gaat goed kabels ok ip ok dns ok maar dan cant connect to xboxlive pffffff jammer weet iemand hier waar het aan ligt

2. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    ehm nee ... heb je al je modem uit en aangezet .. eventueel router uit en aanzetten ... enz...

misschien wat meer info plaatsen

3. giorgio

giorgio dizzy en dexter

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb een allied data copperjet 800 usb modem (demon internet)
    maak gebruik van internet sharing snap er nix van gister deed alles het nog prima het gaat ook gewoon goed tot het connecten met live ik gebruik geen firewall

4. xboxwizz

xboxwizz ........

Leuk Bevonden:
    0
    wat is ook weer precies USB?? (ik weet niet zeker of ik een ethernet of USB modem heb) ja ik heb dus mxstream met een speed touch home modem

5. xboxwizz

xboxwizz ........

Leuk Bevonden:
    0
    hey weet iemand het andwoord op me vraag??

6. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    zie link

alles over kabels ;)

7. Xante

Xante Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Effe een topic kick. Ik heb sinds eergisteren een nieuwe modem (Speedtouch 510) die ook een router is. Internet werkt prima op beide computers, maar zodra Xbox Live aangaat 'stopt' het internet. Geen enkele pagina laadt dan meer in. Als ik een site ping lukt dat wel, dus ik heb het idee dat de bandbreedte door Xbox Live 'opgeslokt' wordt. Iemand een idee hoe ik dit kan stoppen :mad:?

8. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Ja niet met je xbox spelen als je wilt internetten ... is ook veel beter ... maar ik heb genidee hoe je dat kan uitzetten ...

9. xboxwizz

xboxwizz ........

Leuk Bevonden:
    0
    ja bij mij is het ook een heel gepruts , als ik op xbox live wil lukt het me eerst niet (troubleshoot) en daarna probeert hij het nog een keer maar dan bij network setup en dan wil hij wel vebinden en dan ga ik terug naar me spel en dan kan ik spelen , en voor internetten moet ik als hij opstart ook niks aanraken anders wil hij geen 1 pagina vinden en als ik me computer laat uitladen dan wil hij wel het internet op :)

Deel Deze Pagina