het basisidee: je moet jezelf een weg vechten door allerlei evoluerende filmsets en mini games die vol humor zitten. en dat is imho erg goed en leuk uitgewerkt bij KFC, het is echt een heel genietbare titel, en tegen de goedkope prijs waarvoor je hem kan kopen mag je em eigenlijk niet laten liggen. en wil je echt alles unlocken dan heb je er ook je bezigheid mee i can tell!
lijkt me echt een vet spel zeker de multyplayer en hij is overal redelijk goedkoop..kopen die had dus.
maar is het echt vechten of is het meer pak een stuk hout en sla de ander op ze kop met vechten bedoel ik combo,s
Je kunt verschillende combo`s uitvoeren en ook een aantal counter combo`s. Maar het is niet zo uitgebreid als in bv DOA3. Ook kan je met verschillende decorstukken gooien.
Eej, Vraagt niemand zich waarom dit spel zo goedkoop(-er) is ???? Hoe kan dat ??? En waarom zijn alle andere games niet deze prijs???
Ik wil dit spel misschien ook hebben. Maar iemand zei net iets over combo's. Het is toch niet zo dat je allemaal knoppencombinaties moet onthouden om goede moves uit te halen, want dan weet ik al dat de game helemaal niks voor mij is. Opzich heb ik niks tegen de combo's, maar een partygame moet simpel zijn en makkelijk voor iedereen. Fuzion frenzy had ook veel van de wazige minigames ertussen zitten zonder enige aantrekkingswaarde..... Echt ik heb helemaal niks meer met nintendo maar o o o wat had ik een paar jaar geleden veel mario party gespeeld met vrienden... Wise guy says (met die vlaggencombinaties) en touwtrekken (zo hard mogelijk de controller stick aan gort draaien) dat is pas lachen! Ik hoop dat Kung-fu chaos dat ook kan brengen.
hahah heb em sinds gisteren en hij is zoooo tof, ik wist dat hij wel kick zou worden maar dit had ik niet verwacht. Vooral de diepe gameplay had ik niet verwacht van deze spel, in het begin denk je dat je alleen 3 verschillende atacks heb maar als je knoppen combineer heb je hele wouze moves en je lach je dood er zit zoveel humor in het spel je lacht terwijl je speelt . Maar waarin het spel blinkt is de multiplayer die is super kick vooral hoe je elkaar moet naaien we speelde het spel met zijn drieen en 1 computer mannetje en dat ging heel goed. Dus heb je vrienden en meerdere conrollers? KKKOOOOPPPPPEEE
De combo`s die je uit kan voeren zijn allemaal vrij simpel. De lengte van een combo is maximaal 4 knoppen, en de meeste combo`s beginnen met 2 Xen (bv X-X-B of X-X-Y). De X knop is om een klap/schop uit te delen. De A knop is om te springen. De Y knop is om een counter uit te voeren. De B knop is om iemand omver te gooien. De R knop is om te blocken. De L knop is om iemand uit te schelden nadat je hem hebt neergeslagen, nadat je 3 keer iemand succesvol hebt neergeslagen, kun je door de R+L knoppen tegelijk in de drukken, een speciale move uitvoeren.
Ik vind het een topspel, vooral dankzij de multiplayer. Maar de singleplayer is best goed uitgewerkt, hier heb ik ook al een uur of 6 aanbesteed en die is ook nog leuk om te doen. Ik heb de ninja-challenge (meer dan 20 levels) nu uitgespeeld met alles op 4 of 5 sterren. Daarna kun je ook nog de miniseries spelen van de verschillende karakters, dit is per karakter nog 3 verschillende levels. Ik heb nu 74% procent unlocked.
heb hem nu net gehaald... dus moet hem nog gaan spelen... zit nu nog op school... kan niet wachten tot ik thuis ben! Mazzel DaNoS
Ik heb hem vanmiddag ook gehaald maar nog niet kunnen spelen.... Zitten er ook van die minigames in waarbij je bijv. net als bij marioparty zo hard mogelijk aan de stick moet draaien om met touwtrekken te winnen (fun gegarandeerd met 3 vrienden!!). Ik bedoel met deze vraag dus: minigames met hele simpele besturing maar toch erg verslavend? I hope so!
Er zitten enkele minigames in waar je bv: elkaar van een paal moet gooien. een kraan rond moet slaan, zodat die kraan de andere omver stoot. elkaar van een eiland moet stoten.
oke en nu ff kritisch allemaal...wat zijn de minpunten ? wat is de reden dat dit spel niet alleen maar 10en scoort?
Idd, ik lees toch ook best veel reviews waar men er niet meer dan een 6je voor geeft, vooral vanwege de juist tegenvallende multiplayer.. Ik twijfel vooral omdat ie niet Live enabled is, en dan ben ik bang dat ie snel stof gaat happen in de kast.. Ah what the hell, ik ga hem gewoon halen.. Die €39,95 minder overleef ik ook wel weer..