1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] Kung Fu Chaos

Discussie in 'Algemeen' gestart door mischa, 10 apr 2003.

1. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    Ik vind m ook top, met zijn 4en gamen is hilarisch, en de singleplayer is beter al verwacht !

De final cuts zijn trouwens erg cool om te zien..!

2. rolorob

rolorob Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Hij is echt enorm vet, heb nu bijna alles geunlocked! Alleen enter the dino moet ik nog op 5 stars zetten en de minichallenges ofzow ff uitspelen (is niet zo moeilijk) en ik heb 100%, het is echt een aanrader, je blijft spelen, ook heeeeel leuk in multiplayer, enige minpunt is dat er niet zoveel levels zijn, maar de levels die er zijn zijn van superhoge kwaliteit, kopen die handel!

3. Ruben

Ruben GreenLizzard NL

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat ik ondertussen wel overtuigd ben, ga hem komende week wel effies halen, moet eerst nog effe op shenmue 2 wachten tot ik die binnen heb, volgende maand krijg ik toch lekker mijn vakantie geld bij mijn salaris geloof ik, dus...

4. TheFlood

TheFlood Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    kheb 'm net gekregen.

tis wel lache game, maar ik heb na een half uurtje al 10% uitgespeeld. beetje makkelijk tot nu toe maar tis zkr leuk om te doen

5. de luie hond

de luie hond XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    11
    Ik moet nog 2 levels op 5 sterren halen, Fish of fury en Close en counters of the worst kind, maar zijn echt kl*te om op 5 sterren te halen. Ik haal ze de hele tijd met 41/2 ster, maar 5 sterren halen lukt niet. Ook is er 1 miniserie die ik (nog) niet kan halen. Zit nu op 89% procent unlocked.

@rolorob, heb jij het ook al met iedereen uitgespeeld? en hoe heb je die fish of fury gehaald?

Laatst bewerkt: 16 apr 2003
  6. Bossplaya

Bossplaya 1Man1ForceTrueskill

Leuk Bevonden:
    0
    Wat ik tot nu toe hoor is positief genoeg om m toch in huis te halen, 40 euro is wel een goede prijs ,zeker voor dit soort games, waar t toch voor mij hoofdzakelijk gaat om de multiplayer.
    Is t een beetje als Mario Party , of zijn er toch veel verschillen?
    Mario party was gewoon da bomb met zn vieren, contstant lol ,aktie en humor , met veel variatie, dus ik hoop dat deze game mij daarin niet teleur zal stellen!!

7. TheFlood

TheFlood Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    nou ja...ik heb nog geen multiplayer gedaan en nog niet alles geunlocked. Maar volgens mij is het heel anders. Het is namelijk niet zo gericht om verschillende mini games volgens mij

8. inflatable

inflatable Who's your daddy?

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem nu ook.. De MP bevat juist wel veel verschillende gamemodes volgens mij.. Maargoed ik heb hem pas 1 dag, dus veel is nog locked en ik heb er nog niet echt goed naar kunnen kijken.. Maar ik heb het heel even gespeeld (Ninja Challenge) en ik vind het wel erg lachen.. Ook erg veel unlockable dingen zo te zien..

Toch jammer dat ie niet Live is, maarja..

Laatst bewerkt: 16 apr 2003
  9. Tiny

Tiny Member

Leuk Bevonden:
    0
    Deze game whooped ass!!
    Helemaal te gek met een paar vrienden. Heb zo'n beetje alles unlockt(91% ofzo) en die extra opties bij de battle games en championships zijn echt vet.
    Vooral mojo en wooden man...echt super

Sommige moves (+ kreten) zijn echt cool!!

*My special kick!!* :cool:

Laatst bewerkt: 17 apr 2003
  10. BFalcon

BFalcon Cupra power

Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb het spel nu ook een tijdje gespeeld en hij is inderdaad top!! Echt lachen zelfs in singleplayer. Levelopbouw is echt fantastisch en zeer goed en mooi uitgewerkt...

Vooral bijv. stukjes van zinkende titanic vond ik erg humor! JE bent gewoon aan het vechten op de titanic die aan het zinken is terwijl er allemaal poppetjes en alles naar beneden glijden die je weer kan oppakken om naar iemands hoofd te smijten! Echt tof.... Eigenlijk te veel pluspunten om op te noemen. En echte minpunten heb ik nog niet echt kunnen vinden. Nou ja als ik er een paar MOET noemen dan toch maar deze:
    - Genoeg levels maar het hadden er altijd meer kunnen zijn
    - Er hadden nog ietsjes meer van die minigames in mogen zitten waar je gewoon verstand op nul lol mee kan beleven (vergelijkbaar met bijv. bumperballs bij marioparty, waar je elkaar van een berg af moet 'bumpen')
    - En er had een functie in moeten zitten waardoor je met 2 spelers je eigen game kunt spelen... Ik bedoel daarmee dat het spel geen eigen persoonlijk profiel bijhoud. Dus als ik speel en levels haal en unlock, heeft mijn broer bijv. als hij gaat spelen ook die levels en al gehaald. Dit had we lapart mogen zijn....

11. inflatable

Leuk Bevonden:
    0
    Man, ik zit pas op 12% unlockt, dus ben nog wel ff bezig.. 8)

12. masterofthegame

masterofthegame the best saiyen

Leuk Bevonden:
    0
    hoelang ben je met de single player bezig

13. Ruben

Ruben GreenLizzard NL

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vroeg me af of het spel niet te onoverzichtelijk was?
    Want door die screens die her en der staan wordt je ook niet echt veel wijzer.

14. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    Het kan soms wel een ''Chaos'' zijn in beeld ja, maar je went er snel genoeg aan hoor...

15. inflatable

Leuk Bevonden:
    0
    Lang dus.. Er zijn heel erg veel levels, en veel andere dingen die je kunt unlocken.. Ik heb gisteren ff 2-3 uurtjes gespeeld en ik zit nu pas op 16% unlockt, dus dat duurt nog wel ff..

Het heet niet voor niks Kung Fu 'Chaos' he.. ;)
    In de SP heb je er niet zoveel last van, maar in de MP kun je afentoe het overzicht wel kwijtraken.. Achja, hoort erbij, en je went er idd aan na een tijdje..

16. mischa

mischa Guest

ik heb hem nu ook hij is echt cool

zit die gast in die final cut erdoorheen te lullen zo van
    evrybody was kong fu fighting tutututu tutu tutu :)

17. inflatable

Leuk Bevonden:
    0
  18. Freddy Xbox

Freddy Xbox It's Pink!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem vandaag ook gekocht voor 36 euro!! Eerst nog ff een paar reviews gelezen, en daarna meteen gekocht. Tot nu toe is die echt supercool!! Sommige dingen zijn echt grappig en ik heb totaal geen spijt van m´n aankoop! Het is z´n geld dubbel en dwars waard!! Vanavond maar ff de multiplayer gaan testen dan :D

19. boomer

boomer Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Ik denk dat ik hem binnenkort ook maar ga bestellen bij gcshop.nl. Lijkt me wel dikke pret met een paar vrienden (moet ik nog wel vrienden zoeken ;)).

20. mischa

mischa Guest

multi is lachen gewoon de sigle player levels met zijn 2e zonder nijas :)
    ik heb net een alternate pakje voor een caracter gewonnen 8)

Deel Deze Pagina