[Centraal] Kung Fu Chaos

Discussie in 'Algemeen' gestart door mischa, 10 apr 2003.

1. king of XBOX

king of XBOX active user agian

Leuk Bevonden:
    1
    ik hoor dat jullie wel erg positief zijn. hmm dus ik kan kiezen, doax of kung fu chaos
    wat denken jullie?

2. Tiny

Tiny Member

Leuk Bevonden:
    0
    Deze game is niet te vergelijken met DOAX.

Maar ik zou voor KFC gaan is echt lachen. Zowel in multiplayer als solo.

Doax is slechts mooie vrouwen in bikini's. (Nooit gedacht dat ik dit in negatieve zin zou zeggen ;) )

Maar het is maar waar je van houdt.

3. x-prophet

x-prophet You will know fear

Leuk Bevonden:
    0
    ik zou kfc nemen doax is niet al te super, behalve voor de rukkers natuurlijk

4. mischa

mischa Guest

ik heb nu 30% unlockt het is echt moelijk...
    pluspunten
    + de prijs!!!
    + de graphics zijn cool
    + geinig commentaar
    + het voelt super aan de gameplay
    + eigen soudtracks
    + vette multiplayer

- misschien een beetje zonde dat ie niet live! is
    - afentoe een tikkel (hard van buiten zacht van binnen ) frustrerend

5. Spartan117

Spartan117 New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag heel ff gespeeld. Maar ik durf nog niet zo snel mijn oordeel te geven. Het zag er namelijk best leuk uit hoor, maar kan het kloppen dat de besturing in het begin vrij ingewikkld is? In kon er namelijk geen taart van bakken. :{ Ik was vroeger helemaal zot op de Mario Party/Smash Bros serie, maar ik heb het gevoel dat deze game het daar toch niet helemaal bij haalt. Of is het door de zure appel heenbijten voordat het echt vermakelijk is?

6. inflatable

inflatable Who's your daddy?

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet gewoon ff 'rehearsal' doen, daar kun je alle moves oefenen.. Ik zit nu op de 'Enter The Dino' scene, en die is best lastig.. Met die ene Ninja Fu Hiya miniserie (easy??) word ik helemaal in de pan gehakt.. En ik zit pas op 23% unlocked.. Het spel is niet echt super makkelijk, dat mag wel gezegd worden.. Zeker waar voor je geld alleen al als SP game.. De MP is helemaal lachen, zeker dat ijsschotsspel met die reddingboeien LOL! En daarna je gevechten gewoon terugkijken als film en kunnen opslaan op de HD.. :D

7. BFalcon

BFalcon Cupra power

Leuk Bevonden:
    4
    Ik had precies hetzelfde als jij... Ook ik (en vrienden) waren gek op mario party, mede door de simpele besturing en de lache mini games (touwtrekken was echt vet!!)

Kung-fu chaos is met besturing inderdaad wel wat ingewikkelder, maar het is inderdaad een kwestie van door de zure appel heen bijten.. Combo's zijn niet al te moeilijk. Overigens zitten er net als bij mario party ook een aantal hele simpele mini games in, zoals een soort bumberballs...

Ik moet zeggen dat ik de multiplayer nog steeds niet heb geprobeerd (komt dit weekeind) maar ik be nervan overtuigt dat die ook vet is! Tot nu toe nog absoluut geen spijt gehad van de aankoop!

8. BFalcon

BFalcon Cupra power

Leuk Bevonden:
    4
    Die ijsberg is lachen he! Heb ik ook dubbel bij gelegen en dat kan alleen maar nog leuker worden met multiplayer..... Er zit nog zo'n leuke mini game in, namelijk met die kraan die continu ronddraaid, echt lachen!! :)

Enter the dino is inderdaad erg lastig! Ik moet bij ninja challenges nog de 2 laatste levels unlocken, maar dat zal nog wel ff duren. Voor de 1 na laatste baan moet je namelijk bij alle sets 4 sterren hebben gehaald. OEF.. Dat is pittig! Ik zit nu op zo'n 30% unlocked

Ik kwam er net trouwens pas achter dat je inderdaad de film kan bekijken als je een level hebt gehaald (ook in multiplayer!!!) en dat is best leuk. EN je kan ze inderdaad saven op de HD. Heeft zeker wel toegevoegde waarde

Laatst bewerkt: 17 apr 2003
  9. rolorob

rolorob Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    OMG, ik ruleer echt, ik heb nu 98% unlocked! Nog 2 miniseries deeltjes van shao ting, die zijn echte verrotte moeilijk... Dan krijg ik dus nog het 2e kostuum en een bio van shoa ting, en dan heb ik gewoon alles! Ben bijna een week bezig, maarja, ik ben de 0wnage :p

10. rolorob

rolorob Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Owja, dan heb ik nog een vraag, wie vinden jullie de vetste character :p? Ik Ninja! Met zn bunny costume, hij is echt de vetste, alleen zijn supermove is niet zo goed... Monkey's supermove is echt relaxt :| En de character aan wie ik een hekel heb is Xui Tan Sauer(?) ofzoiets, wat een slet :p En die wrede worstelaar en Shao ting zijn ook wel ownage :)

11. inflatable

inflatable Who's your daddy?

Leuk Bevonden:
    0
    Jij bent zeker de ownage.. Ik kom niet eens door de 1e miniserie scene van Ninja.. |:-

Ik word helemaal gek van die trut.. Elke keer dat ik denk dat ik haar heb dan ragt ze me weer terug en ben ik mijn sterren kwijt.. Ik kom steeds tijd te kort op het einde of ze killt me gewoon.. 'Easy' staat er dan ook nog bij in het begin.. |:-

12. mischa

mischa Guest

die ninja in roze bunny pak is lachen ja
    multiplayer is echt wreed, je moet gewoon de scenes aflopen met zijn 4en zonder ninja clan.

13. masterofthegame

masterofthegame the best saiyen

Leuk Bevonden:
    0
    kan je deze eigelijk co-op doen

14. VTec

VTec Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mmmm, klinkt toch wel ergggg leuk dit spel :)

15. mischa

mischa Guest

nope geen coop maar multiplayer zijn de sogleplayer levels maar an tegen elkaar zonder cpu ventjes :)
    echt lachen
    vanmiddag ff metr zijn 4en spelen :)

16. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    Ik twijfel nog over dit spel.

Ik vraag me 1 ding af; Jullie zijn over het algemeen erg positief over deze game. Komt dat omdat ie gewoon goed is of omdat het spel een stuk goedkoper is dan normaal?

Anders gezegd: "Als dit spel € 60,- had geweest, hadden jullie het dan ook gekocht (en even leuk gevonden)?"

17. VTec

VTec Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Id, een goeie vraag :)

18. masterofthegame

masterofthegame the best saiyen

Leuk Bevonden:
    0
    ohh ff een vraag als jullie zouden kiezen wat zou het dan worden kfc max payn amped of spiderman

19. rolorob

rolorob Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    @masterofgthegame: KFC natuurlijk, dat is echt de ownage :)
    Maar ik ben er niet enthiausiast over vanwege de lage prijs, ik zou hem nu nog gekocht hebben, al kostte die 70 euro :)
    Alleen nu zit ik echt diep vast :| De 2 miniserie levels van shao ting zijn echt gewoon te moeilijk... Zeer evil, want ik wil 2e kostuum van shao ting hebbeeheeen!

20. roytool

roytool Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    is een cool spel kopen die hap8) }:]

Deel Deze Pagina