1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] Kung Fu Chaos

Discussie in 'Algemeen' gestart door mischa, 10 apr 2003.

1. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Master Sho-yu rulez gewoon, ook z'n special attack... en aan wie ik een hekel heb is denk ik Lucy Cannon.
    Shao Ting iz dus de secret character ??
    ik ben BTW nu op zo'n 50 % unlocked, ik ben nu bij dat stuk dat je bij alle levels 4 of meer sterren moet halen om verder te komen ( ik moet alleen bij Enter The Dino nog 4 sterren halen)
    over de MultiPlayer , dan izzie echt hilarisch! Vooral Waterwhirl Pool (die ronddraaiende kraan) waarbij het nog meer fun is om de hele tijd over die kraan heen te jumpen want dan gaat ie steeds sneller, dus hoe sneller, hoe droger :p

2. inflatable

inflatable Who's your daddy?

Leuk Bevonden:
    0
    Op de vraag of de game het waard is om te kopen.. Ik heb deze game in 1e instantie gekocht omdat de sfeer die neergezet werd in reviews mee erg beviel in combinatie met de lagere prijs, want ik twijfelde omdat het niet Live enabled is.. Dus als het de volle prijs was geweest had ik het waarschijnlijk nog niet gekocht.. Nu ik de game heb en 2 dagen gespeeld heb kan ik je vertellen dat het ook wel de volle prijs van €59,95 waard was geweest, het is gewoon een erg cewle game die je lang bezig houdt omdat het best moeilijk is wil je alles unlocken.. De levels & alle details in het spel zijn gigantisch mooi opgebouwd, dat vind ik nog het mooiste aan deze game naast de sfeer.. Dus voor €39,95 zou ik het zeker kopen als je van mooie maffe fighting partygames houdt..

3. huubmeilink

huubmeilink Guest

dan begin je toch te denken...

Laatst bewerkt door een moderator: 18 apr 2003
  4. masterofthegame

masterofthegame the best saiyen

Leuk Bevonden:
    0
    kan je eigelijk de actie allemaal goed volgen en kan je ook dingen van de grond oprapen en er mee gaan vechten

5. WiXX

WiXX Kijk uit maloot...

Leuk Bevonden:
    5
    ik heb hem 100% unlocked

6. Ruben

Ruben GreenLizzard NL

Leuk Bevonden:
    0
    Antwoord 1: Ja het is af en toe een beetje "chaotisch", maar daar wen je snel genoeg aan. Het is overigens niet iets waar je je aan zal ergeren, het is juist leuk!

Antwoord 2: JA!

7. rolorob

rolorob Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb hem ook 100% unloacked nu, maar er is geen altenate costume voor Shao Ting die ik kon unlocken, er staat toch echt 100%, jammer, maar toch vet :)

8. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    Ik heb 'm ook gekocht...

Hoeveel uur ben je er mee bezig geweest om het uit te spelen?

9. ascoldaseis

ascoldaseis Apple-X-Pro member

Leuk Bevonden:
    0
    ik ben er totaal nu ong 1uur bezig geweest (iets langer enk ik) ik heb al 17 level geunlockt en nu zijn er nog iets van 11 over ik heb nog niet met andere mensen gespeeld helaas maar voor de single player zou ik em niet kopen ik denk erom om em misschien terug te brengen omdat het zo snel uit te spelen is maar et is wel een vet spel

10. BFalcon

BFalcon Cupra power

Leuk Bevonden:
    4
    Hoe kom je erbij dat je geen coop kan doen? Dat kan dus echt wel! Gewoon met zijn 4'en multiplayer en dan team 1 tegen 2! Dat is echt heel vet bijv. bij ijsberg minigame! Teamspel is echt leuke toevoeging!

11. BFalcon

BFalcon Cupra power

Leuk Bevonden:
    4
    Hahahaha! Dat had ik dus ook ja (dat ik na 1 uur al iets van 15% unlocked had) MAAR het spel wordt absoluut veel moeilijker! vooral ook omdat je op gegeven moment 4 of 5 sterren MOET halen om verder te komen......

En multiplayer is echt zo vet!! Echt 1 hele goede tip, absoluut NIET inruilen!! :cool:

12. ascoldaseis

ascoldaseis Apple-X-Pro member

Leuk Bevonden:
    0
    okeej okeej ik zal em niet in gaan ruilen (denk ik)

13. inflatable

inflatable Who's your daddy?

Leuk Bevonden:
    0
    De levels opzich zijn vrij snel te unlocken (al ben ik er nu al zo'n 5 uur in totaal mee bezig en nog niet klaar), maar de rest unlocken duurt echt wel langer, zeker als je 4-5 sterren op elke level moet gaan halen en de miniseries gaat spelen.. Ik speel het nu in totaal toch al zo'n 7 uur denk ik (over 3 dagen) en zit pas op zo'n 27% unlockt, met het moeilijke nog te gaan dus...

Diegenen die dit spel in korte tijd uitspelen zijn echt uber-l33t en/of spelen 24/7 per dag, anders kan het echt niet zo snel..

Vanavond trouwens met 2 vrienden MP gedaan de hele avond en we hebben ons prima vermaakt, zeker de minigames zoals bumping on the iceberg etc zijn erg lachen.. Ik blijf me ook verbazen hoe enorm cewl sommige levels in elkaar zitten, de hele boel stort soms in elkaar om je heen, zinkende schepen, vliegende shotels, je kan het zo raar niet bedenken of het zit erin.. :)

Laatst bewerkt: 19 apr 2003
  14. rolorob

rolorob Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb het best wel veel gespeeld ja :p Maar ik heb niet met een stopwatch zitten tijdwaarnemen :p. Als je eenmaal doorhebt hoe het spel gaat is het echt niet zo moeilijk hoor, gewoon uitvogelen welke combo je op welke ninja moet doen, en je bent zo klaar :)

Verder: Weet iemand hoe ik het extra kostuum van Shoa Ting toch nog unlock? Ik vind het echt nep dat er 100% staat terwijl hij nog geen 2e kostuum heeft, waarom heb ik die niet gekregen :'-(

/opmerking aan de mods, waarom is deze topic nog niet centraal geworden :p?

15. danus

danus ...

Leuk Bevonden:
    0
    Hij's wel leuk, alleen een beetje chaotisch soms

16. xboxwizz

xboxwizz ........

Leuk Bevonden:
    0
    bescheiden :D :p

17. rolorob

rolorob Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Zo ben ik he :)

18. king of XBOX

king of XBOX active user agian

Leuk Bevonden:
    1
    haha ik vind dit spel meer en meer lol worden. (kan ook door het bier komen. zie tijd) maar ik ga hem zeker halen als ik volgende week terug kom van schoolreisje (normandie}:] )

19. mischa

mischa Guest

hij is echt ubervet. maar BFalcon, de multiplayer is natuurlijk geen coop. je speelt wel in de levels van de singleplayer maar je moet niet tegen de ninja clan.
    ik ben nu zo rond 40% unlockt en moet alleen nog die enter the dino en die met die vliegende schotel (1na laatste - xtra levels) op 4 sterren en daarn moeten ze op 5 8)

20. Blade

Blade What?Is it a spider?

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb um vrijdag ook gehaald. Heb nu iets van 44% denk ik. Ik moet zeggen dat het spel veel leuker is dan ik verwachte. Vooral veel te doen (miniseries, single en leuke multi player, handige training) ik zit soms echt een half uur een level op 5 sterren proberen te halen. Gewoon een heel leuk spel:)

Deel Deze Pagina