1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] Kung Fu Chaos

Discussie in 'Algemeen' gestart door mischa, 10 apr 2003.

1. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    gaat het niet vervelen? ik zit er nl ook aan te denken om hem te halen, maar volgens mij ben ik het na 2 weken beu

2. ikah

ikah Guest

ja ik zit ook te twijfelen ik heb hem op gammo gezien zag er wel grappig uit maar of ik het niet snel beu word?

3. ID&T Rulez

ID&T Rulez DVD's ruilen? PM me!

Leuk Bevonden:
    0
    ik zag 'm gister ook op gammo.. lijkt me eigenlijk best een vette game.. zal 'm cker in de gaten houden op xbazar

4. inflatable

inflatable Who's your daddy?

Leuk Bevonden:
    0
    Anderen kunnen niet voor jou gaan bepalen of een game gaat vervelen, dat zul je zelf moeten bepalen.. Ik word het sowieso niet beu want het blijft een leuke partygame die je blijft spelen als er vrienden langskomen om te spelen, en ik wissel mijn games ook af, ik speel niet 2 weken lang maar 1 game..

5. XForce1

XForce1 Guest

als ik met zijn 4-en speel dan lijkt wel of het veld een tikkie naar rechts moet, je ziet niet alle spelers vol in beeld.
    Hebben jullie daar ook last van

6. Blade

Blade What?Is it a spider?

Leuk Bevonden:
    0
    Vervelen? Weet ik niet. Veel te doen? Zeker, je hebt van iedere character 3 eige levels + vette single en multi player.

7. BFalcon

BFalcon Cupra power

Leuk Bevonden:
    4
    Als je met z'n 4'en speelt is het spel heel erg vaak niet meer te volgen, zo chaotisch word het dan in beeld..... JE ziet vaak niet meer precies waar je bent en wat er precies gebeurd. Maar goed.... Dat is dus wel een minpunt aan het spel..

8. The Dark Prince

The Dark Prince xboxworld.nl

Leuk Bevonden:
    0
    tsja maar verder is het een super party game.....

9. mischa

mischa Guest

dat niet zien wie je bent valt wel mee want in een game als bijvoorbeel fusion frenzy is dat veeeeel erger

10. VTec

VTec Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Afgelopen zaterdag dit spel gekocht en it rocks !!! Vooral wanneer je MP gaat spelen. Leuke actie incombinatie met leuk humor :)

11. Blade

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb net het laatste level gehaalt... Ik heb nu alles op 4 en 5 sterren maar ik heb pas 60% geunlockt ongeveer. Ik vind het echt moeilijk om de 'main features' te halen, ik heb er nog geen een daarvan op 5 sterren:'-(. De minigames wel allemaal maar die zijn ook echt makkelijk.

12. Bossplaya

Bossplaya 1Man1ForceTrueskill

Leuk Bevonden:
    0
    Sinds zaterdag aan t blasten met deze game. Ik heb alles al 5 sterren, alleen nog een paar miniseries ,zit n op 83 % unlocked, vannacht bijna alleen maar bumpere op ijs en paalspringen met zn 4en, shit ,dat is echt verslavend, mega game !!!!

13. Bombermania

Bombermania New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Okee ik heb een paar vraagjes:
    -Komt alles goed in beeld als je met 2(of 3 ) spelers speelt?
    -Als je met 2 spelers speelt zijn er dan ook computers bij?
    -Is het echt zo onoverzichtelijk zoals de PU beweert?

Laatst bewerkt: 22 apr 2003
  14. Blade

Leuk Bevonden:
    0
    1. Meestal komt alles goed inbeeld maar er zijn een paar vage momenten
    2. Je kan met 2 spelers alleen spellen maar ook met 2 computers erbij (of 1 computer erbij, wat jij wil) wat ik zelf een groot voordeel vind want dat kon niet in mario party
    3. Nee, velt erg mee vind ik

15. Bombermania

Bombermania New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Okee, ik gaat hem dan wel halen. Nog effe 5 euro sparen:p.

16. Pim Pandoer

Pim Pandoer Classic Gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem ook gehaald. best leuk spel..
    Heb alleen het probleem dat het beeld niet in het midden staat.
    Dus ik kan vaak de letters aan de rechterkant niet lezen.
    Het ligt niet aan m'n TV want andere spellen zijn wel goed. Iemand anders dit probleem?

17. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    * Omgedoopt tot Centrale thread :cool: *

18. inflatable

inflatable Who's your daddy?

Leuk Bevonden:
    0
    Pim, daar heb ik geen last van..

19. rolorob

rolorob Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Yaym een centrale thread :) Maarre, ik denk dat het aan je TV ligt Pimmetje, bij sommige spelletjes kan je het beeld veranderen, maar bij KFC niet, ik heb er alleen geen last van verder :)

20. Bossplaya

Bossplaya 1Man1ForceTrueskill

Leuk Bevonden:
    0
    even een andere vraag: ik zit nu op 82 %, waar kun je de extra costumes van Candi roll, Captain WonTon en Shao ting unlocken? En kun je ook ergens die Hooligan uitvoering van Wonton vinden? Die miniserie was cool / kick tha Hooligan, hehehe

Deel Deze Pagina