De meeste mini series zijn wel makkelijk maar sommige ook weer héél moeilijk vind ik. Bijv. met die chick op die skates, dan moet je 85 stuntmannen opvangen in een minuut, behoorlijk moeilijk vind ik zelf. (al kwam ik wle bij de 83)
Heb KFC sinds gisteren... mp is echt super en heb hem met een paar vrienden gespeeld. Vooral dat met die ronddraaide paal en die ijsberg is lachen... alleen vind ik de sp nu echt supermoeilijk. Heb hem nu 33% unlocked, maar zit nu op een punt dat ik overal 4 of 5 sterren op moet halen om verder te komen. Heb vooral moeite met die ninja's die steeds blocken.... heeft iemand tips om die snel te verslaan? Het wordt zo langzamerhand frusterend.
Euh... Ik had dit probleem in het begin ook, ik had toen voor de gein de instelling van de Xbox op pal60 gezet en toen was het verdwenen.
Een PAAR vage momenten? Ok ik geef toe dat hte bij de minigames erg overzichtelijk is enzo maar als je die scenes gaat spelen met z'n 4'en dan raak je echt vaak de draad kwijt... Maar goed ik vind het spel nog steeds ok! Echt die minigames zijn lachuh!
Je kunt bijvoorbeeld zelf ook blokken, wachten tot hij slaat en dan op y drukken... zo counter je. Een andere manier is door als je iets verder van de ninja af staat op "wit" te drukken. Deze aanval gaat vaak door de blok heen of op dat moment blokt de ninja nog niet, omdat je te ver weg voor hem staat. Ik zit nu geloof ik rond de 50 % en vind het nog steeds een leuke game!!
het kan ook nog anders. Je kiest gewoon het personage waar je het extra kostuum voor wil unlocken, en je speelt met dat mannetje de level waar hij ook de eindbaas is, die zal automatsch het andere kostuum dragen, dus eens je de baas verslagen hebt heb je ook automatisch 't kostuum, zo heb ik het toch gedaan bij iedereen. vorige week btw 100% gehaald
Ik snap wat je bedoelt, maar dat heb ik dus al gedaan , het gaat om die 2 gelockte Characters Candidroll en Capt, Won ton, die krijg je niet als eindbaas. Die moet je bij de miniseries unlocken, hoor ik sinds gister!
die hebben elks een level waar ze in voorkomen hoor in de story mode...het kan mss op de 2 manieren he
w000t...ik ga deze game vrijdag halen (volgende week) en ik kijk er echt naar uit van wat ik hier hoor!
Ik heb de game ook gekocht gister. Echt lachuh....zeker... En die omg. die is leuk gedaan...vooral in dat moeras met die Dino.
ik heb hem sinds gisteren nu, en ik moet zeggen dat het behoorlijk pittig is om de gevechten te winnen en dat de minigames echt SUPERB zijn!!!! Maar saved ie automatisch want je kan het nergens instellen.
En ik vond dat level met die dino al moeilijk en nu met dat revegeance day level is het echt onmogelijk geworden. Ik heb al bij een stuk of 4 levels 5 sterren en bij een stuk of 10 levels 4 sterren maar bij de rest 3 en die krijg ik echt niet hoger dan de 3 hoor. PS: Geweldig spel!
AAN BFALCON: Hey man! nog bedankt voor de tip m.b.t. het scheve beeld wat ik had in Kung Fu Chaos. Het omzetten naar PAL60 was idd de oplossing!!!!! Heel erg bedankt! toch wel vreemd dat deze instelling kennelijk geen invloed heeft op andere spellen..
jah Enter the Dino is een wreed moeilijk level daar haal ik ook altijd net geen 4 sterren maar ik heb net die xtra pakken die zijn wreed....Fu Yia met zijn konijntjes pak...