1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] Kung Fu Chaos

Discussie in 'Algemeen' gestart door mischa, 10 apr 2003.

1. Ruben

Ruben GreenLizzard NL

Leuk Bevonden:
    0
    Ja die is zeker humor, of dat nieuwe clownspak van monkey! :)

2. Keeper

Keeper Obi-Jan

Leuk Bevonden:
    0
    heb je tijd als je multiplayer tegen elkaar doet?, of heb je levens?

3. bl0kkie

bl0kkie pwn4tsj p0rk !

Leuk Bevonden:
    6
    pfff...hoe hebben jullie enter the dino gehaald? ik ga altijd dood als je bij die kikkers bent...en dan moet ik naar ze toe springen maar dan zitten er van die klote witte ninja's om je heen. Oké er liggen wel levens in het level, maar die gaan altijd net weg!! Wat is jullie beste tactiek om die witte/rode ninja's te verslaan want die blokken bijna alles , ik doe dan meestal X,X,X,Y

4. Sphinx

Sphinx Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    JE moet er voor zorgen dat je een hoop "taunts" heb...
    Dus die gloeiende balletjes boven je hoofd en dat een stuk of 3 keer doet in een level.

En !"versla"! de Eind baas van het level(elke level).
    Met de X,X,X-A dus dat je karakter een trucje doet dat er rood in voorkomt...dat was toch X,X,X-A.....Volgens mij wel....
    Dan schiet je sterren level omhoog als de baas van het level zo het loodje legt.

Zo heb ik bij een paar levels 3.9 sterren...
    En ik legde de eind baas van het level ?"Revenge day"? om met
    X,X,X-A en ik had ineens 5 Sterren 8)

5. houdoeken

houdoeken Houdoe Ken!!!

Leuk Bevonden:
    0
    dus volgens iedereen is het een aanrader. Hij is trouwens het goedkoopste bij www.gcshop.nl namelijk 34,50 in totaal 36,50 wegens verzendk.
    Misschien dat ik hem ga halen als ik zo die reacties lees:)
    mario party was trouwens echt the bomb (shy guy says:9 )

6. houdoeken

houdoeken Houdoe Ken!!!

Leuk Bevonden:
    0
    hoe loop je trouwens met de characters? met de linker analoge stick of de vierpuntsdruktoets of kan het allebei? dit ivm mijn stomme !#@%# Thrustmaster programmable controller waarbij de linker analoge zijn eigen willetje heeft, dus ik liever met de vierpuntdruktoets speel.

7. BFalcon

BFalcon Cupra power

Leuk Bevonden:
    4
    Graag gedaan! Ik had het probleem met het wegvallende beeld aan de rechterkant inderdaad ook. Vond het erg wazig en dacht eerst dat het aan mijn tv lag. Maar na wat geklooi kwam ik er dus achter dat het aan de pal-60 instelling lag.

Het spel is trouwens nog steeds vet, en heb eindelijk bij 'enter the dino' 4 (4,8 dus net geen 5! |:- ) sterren gehaald... Heb nu ook shao ting unlocked, is echt melig. Ik vind captain won-ton nog steeds het leukste :cool:

8. houdoeken

houdoeken Houdoe Ken!!!

Leuk Bevonden:
    0
    kan ik please antw op me vraag krijgen :'-(

9. Clawviper

Clawviper New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het eigenlijk nog vrij moeilijk.. Ik zit nu op rond de 40% unlocked en om verder te komen is echt lastig! Goede speelduur, al hoewel het soms wat frustrerend kan zijn.

10. TheRealMcenzy

TheRealMcenzy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dit spel is echt moeilijk inderdaad als je bij die laatste levels zit. tis vervelend dat je niet halverwege kan safen. want meestal heb ik geen zin om helemaal opnieuw door het level te gaan.

11. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355
    Net de demo gespeeld....humor man dit spel. Ik ga hem zeker niet aanschafen. Af en toe die demo erin (kan ook met z'n 2 spelen dan).

Orgineel grappig spel.

12. Ephax20

Ephax20 Xbox User

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem ook sinds vandaag ben alleen nog helemaal niet ver maar ik vind het super overmorgen maar ff uitproberen met vrienden dat word lachen elkaar naaien met die minigames :D

13. sgaapy

sgaapy Professioneel Grazer

Leuk Bevonden:
    0
    ff een schopje omhoog.

Ik zit nu vast het op 2 na laatste level vast, die met de UFO's. Het lukt mij steeds niet Lucy te verslaan, ik heb steeds 2 of 3 sterren maar op het eind kan ik haar maar 2 of 3 keer killen, en das niet genoeg. :confused:
    Iemand enig idee hoe je haar moet killen?

Laatst bewerkt: 18 jun 2003
  14. PeaCock

PeaCock Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kon dat level ook pas na 20 x proberen uitspelen! Je moet gewoon proberen 3 taunts te hebben voordat je in de heli gaat. En ze snel mogelijk de pijlen volgen. Dat zijn de enige tips die ik je kan geven, het is bij mij met geluk gelukt!:p

Deel Deze Pagina