1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] MechAssault

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Pejannl, 13 mrt 2003.

  1. LaZZ

    LaZZ Lord of the Rings

    Berichten:
    1.450
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik werd alleen net heel vaag niet meer terug in de lobby gezet maar moest weer doodleuk opnieuw een servertje opzetten :mad:

    Wel dik gewonnen. Vette fun. De rest allemaal vuren en ik rende er (als enigste van beide partijen) steeds met mijn raven tussendoor om die vlag op de goede plaats af te leveren :)
     
  2. Pejannl

    Pejannl Lan Guru

    Berichten:
    2.535
    Leuk Bevonden:
    14
    Oh, mijn god... (Nou, en ook een beetje die van jullie...)

    Ze hebben de kwaliteitscheck veranderd omdat er zoveel klachten over drop-outs waren (bij het starten van een game).

    Nou, ik kan het nu wel shaken. Ik speel altijd savonds laat, zo vanaf 11 uur en later, en dan natuurlijk bijna altijd tegen Amerikanen. We hebben een heel groepje lui die altijd "Not It" spelen (mijn favoriete spel).

    Dat is nu wel afgelopen. Dankzij de "verbetering" (niet!) kan ik de games met de Amerikanen niet eens meer zien, laat staan dat ik ze kan joinen. Ik heb gewoon een leeg scherm met "No games available"!

    Ja, de nieuwe levels zijn leuk. Ja, de nieuwe mechs zijn ook wel leuk. Maar de lobby is verneukt en het is nu voor mij in elk geval niet meer mogelijk om nog een spel te joinen... :'-(
     
  3. Saaur

    Saaur Active Member

    Berichten:
    1.429
    Leuk Bevonden:
    0
    hmmm....wel vaag dat je nu niet meer kan joinen....(ook niet via friends list??? :confused:)

    Maaruh _O_ Loki _O_
     
  4. VySio

    VySio DJ Bowie!!!

    Berichten:
    497
    Leuk Bevonden:
    0
    CTF is echt geen ruk aan vind ik. Je moet ongeveer 30 keer schieten voordat je iemand dood hebt. je hebt ook geen sniper ofzo. dus als je in je eentje achter iemand aan zit hoef je neit te verw8en dat die nog komen. en 1 Mech is niet genoeg vuurkracht.

    Wel jammer dit was voor mij het enige wat het spel nog kon opkrikken.

    Ik vond het al kut dat je zolang moest schieten.
     
  5. Saaur

    Saaur Active Member

    Berichten:
    1.429
    Leuk Bevonden:
    0
    Het duurd idd een b'tje te lang voordat je een mech 1 vs 1 dood hebt, als je tegenover een slecht georganiseerde verdediging staat hoef je alleen maar de vlag te pakken en terug te rennen....maar die loki is wel super vet, met cloak iemand opwachten en dan boemboemboem...:eek:....of de base in sneaken en dan terug razen....ja...ik mag dat CTF op zich wel....alleen je moet minstens 2 mensen op defense hebben (liefst ook nog 1 die freelanced, en 1 op attack)
     
  6. toaster

    toaster Active Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    Critical update

    Na cd van MA geinserted te hebben, en koos voor multiplayer kreeg ik de mld: Dat er eerst een update gedownload moest worden. Dat heb ik braaf gedaan, alleen vraag ik me af waarvoor die update nou precies was.
     
  7. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    nja voor de gene die CTF wel leuk vinden kunnen we misschien iets regelen?

    een keer 3 tegen 3 of 4 tegen 4 spelen?

    post maar ff!
     
  8. Pejannl

    Pejannl Lan Guru

    Berichten:
    2.535
    Leuk Bevonden:
    14
    Re: Critical update

    Dat is een update van de lobby. Met deze update is het probleem opgelost dat je player drops krijgt als de game start. Zit je eerst 10 minuten te wachten tot je twee gelijke teams hebt en als je dan eindelijk start valt er eentje weg. Dat zuigt en daar is flink over geklaagd.

    De wensen van de spelers zijn gehoord en men heeft dus de lobby verbeterd. Zo zijn er nog wat (fikse) verbeteringen.

    - Tijdens de opbouw van de game kun je zien wie er spreekt, want dan verandert zijn status op het scherm.
    - Tijdens de game kun je het ook zien want dan verschijnt de naam van de spreker rechtsboven.
    - Als je op de zwarte knop drukt (praat alleen tegen je team) dan krijg je ook een symbooltje op je scherm zodat je zeker weet dat de rest je niet hoort.
    - De host van de game kan een individuele speler kicken.
    - Na afloop van een spel kun je er voor kiezen om met de zelfde groep weer bijeen te komen om een nieuw spel te starten.

    Tenslotte zijn er nu ook wekelijkse scoreborden en niet alleen maandelijkse.

    Oh ja... Capture The Flag roelt. Heavy! _O_ _O_
     
  9. Pejannl

    Pejannl Lan Guru

    Berichten:
    2.535
    Leuk Bevonden:
    14
    Dacht het niet...

    Ik gebruik bij voorkeur een snelle mech naast een grote jongen voor de verdediging. Als jij onze vlag pakt krijg je eerst wat klappen van de grote. Vervolgens ren ik seffekes achter je aan om het karwei af te maken. Werkt bijna elke keer.

    Ik heb vandaag nog niet verloren met CTF.

    Nadeel van CTF: Je krijgt als verdediger geen punten (dat is dus stom). Je scoort alleen in de scoreboards als je de vlag binnenbrengt... |:-
     
  10. Hexepeth

    Hexepeth No wind no waves

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    Naam van de spreker

    Onlangs de update gedownload en ik vraag mij af waarom ik mijn naam rechtsboven niet zie verschijnen "als" ik iets zeg. Zie van alle andere spelers de naam wel verschijnen.
     
  11. Pejannl

    Pejannl Lan Guru

    Berichten:
    2.535
    Leuk Bevonden:
    14
    Re: Naam van de spreker

    Hahaha... Ja, errug belangrijk. Stel dat jij iets zegt en je wilt weten wie je bent... Dan moet je toch echt even je naam zien... 8)

    Sorry, ik kon het even niet laten...
     
  12. Hexepeth

    Hexepeth No wind no waves

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    Ha, Ha, ik wist dat ik deze reactie zou krijgen :+

    Daarom ook "als". Zeg al niet teveel omdat die Amerikanen je direct van alle kanten "fucken" en je moeder verwenzen als je ze is een keer neerschiet .:D

    Ging mij meer om het feit dat ik eerst dacht dat mijn headset kapot was....

    Dus als er een "truuk" is om je naam wel/niet te laten zien dat hoor ik die graag.....
     
  13. Pejannl

    Pejannl Lan Guru

    Berichten:
    2.535
    Leuk Bevonden:
    14
    Nee, die optie is mij niet bekend. Ik heb overigens niet zo'n last met Amerikanen die onfatsoenlijk beginnen te doen. Mijn ervaring is juist dat Engelse tieners het makkelijkst beginnen te schelden (maar ik speel dan ook nooit tegen Duitsers). Die beginnen meteen met "dumb-ass" en "idiots" te smijten.

    Als ik tegen Amerikanen speel zorg ik dat ik zsm level 3's heb en dan krijgen ze mijn temerige "Eat my purple lasers!" te horen. Wedden dat ik dan binnen de kortste keren drie man op mijn nek heb? Geweldig! Of je pakt de Hellraiser met vlammenwerper en je roept "I'm gonna make ya red-hot, boy!" met een stevig Texaans accent. Dat helpt ook vaak... Mijn favoriete kreet is als iemand's Mech omvalt... "I just love picking on epileptics!"

    Ik test mijn verbinding altijd even als ik in de lobby (game-setup)kom. Gewoon even "hello all" of "Hey guys, what's up?" roepen als je in de lobby komt. Als je antwoord krijgt dan weet je dat je mike het doet. En je ontdekt vanzelf of het gezelschap een beetje gezellig is.
     
  14. Hexepeth

    Hexepeth No wind no waves

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    Thanx! Zal is kijken wat ik voor reactie krijg :p

    Blijft de vraag waarom mijn naam niet verschijnt. Zou het kunnen zijn dat dit sneuvelt omdat mijn verbinding eventueel slecht is?
     
  15. Pejannl

    Pejannl Lan Guru

    Berichten:
    2.535
    Leuk Bevonden:
    14
    Omdat het geen enkele zin heeft.

    Zo zitten er wel meer slimmigheden in MechAssault.

    Als je met 2 accounts speelt op één Xbox dan hoor je de stem van je vriendje ook niet in je oortelefoon. Is ook helemaal niet zinvol want hij zit immers naast je! En je eigen stem hoor je ook niet in je koptelefoon. Logisch, toch?
     
  16. Saaur

    Saaur Active Member

    Berichten:
    1.429
    Leuk Bevonden:
    0
    de enige 'zin' die 't zou hebben is zodat je weet dat je communicator op dat moment het gewoon goed doet en dat de andere je (waarschijnlijk) gewoon kunnen horen....

    Maaruh...hoe zit dat nou met say en teamsay in mechassault.....waar kan je zien met wie je praat?? :confused:
     
  17. Hexepeth

    Hexepeth No wind no waves

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    Dus als ik het goed begrijp is het niet tonen van je eigen gamertag als je zelf praat correct (omdat dit programma technisch zo geregeld is)?

    Nog een vraag: Wat is de functie van voice masking ON/OFF in het optie scherm middels de zwarte knop.
     
  18. Saaur

    Saaur Active Member

    Berichten:
    1.429
    Leuk Bevonden:
    0
    Daarmee kan je je voicemasking aan en uit zetten :confused:
     
  19. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Jeb had gister last van een Engels Meisje (en ik maar denken dat nederlandse vrouwen lastig zijn :D ... maar ach dan mute ik ze gelijk .. ik heb mijn tweede gamertag nu ook openbaar gemaakt ;)
     
  20. Saaur

    Saaur Active Member

    Berichten:
    1.429
    Leuk Bevonden:
    0
    Maaruh wanneer praat je nou met je team, en wanneer met iedereen??? :confused:

    ik kreeg nl het gevoel dat er iets in het "praat gedoe" veranderd was toen ik gister CTF speelde :confused:
     

Deel Deze Pagina