1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] MechAssault

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Pejannl, 13 mrt 2003.

  1. Pejannl

    Pejannl Lan Guru

    Berichten:
    2.535
    Leuk Bevonden:
    14
    Als je op de team knop drukt tijdens een game dan verschijnt een symbooltje midden op je scherm. Met wie je dan praat? Met je team, dus. :)
     
  2. Saaur

    Saaur Active Member

    Berichten:
    1.429
    Leuk Bevonden:
    0
    achhhh...symbooltje, thx....ik ga erop letten :D
     
  3. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Ik vind het jammer dat je team communicatie niet continue aan kan zetten ... en het is me dan ook niet duidelijk wie bij welk team hoort ... maar ach over alles kan je klagen .. Ik vind de nieuwe opties echt vet!
     
  4. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja, wie wil een keer afspreken om een vette CTF te spelen tegen elkaar? gewoon lekker Nederlanders onderelkaar :)
     
  5. Snakie

    Snakie Active Member

    Berichten:
    498
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ffies hulp nodig, ik ben nu bezig met de campaign en moet nu met een Toth een vijandelijke basis ingaan, maar doen alsof ik bij hun hoor. Dan moet ik na een tijdje ontsnappen maar het is me nog nooit gelukt! Wie heeft hier tips voor, zo'n rot level.. gr....
     
  6. Snakie

    Snakie Active Member

    Berichten:
    498
    Leuk Bevonden:
    0
  7. Pejannl

    Pejannl Lan Guru

    Berichten:
    2.535
    Leuk Bevonden:
    14
    'Tis een Thor. Je loopt tot naast die zender. Dan zegt ie "wachten wachten wachten...". Dat moet je dus niet doen. Je loopt voorzichtig naar de electriciteitscentrale en daar loop je alvast een paar keer tegenaan. Niet stukmaken en niet schieten!

    Als dan eindelijk de codes ontdekt zijn dan wacht je tot de tegenstander in de buurt van de centrale komt en dan schiet je de boel aan flarden. Is die tegenstander ook meteen kassiewijle. Vervolgens gaat de deur open zodat je kunt beginnen met de reis terug. Nu heb je 2 mogelijkheden. Oftewel je pleit hem en probeert rennend en schietend de weg terug te vinden, oftewel je gaat een beetje in die grote ruimte rondwandelen en die 2 Atlassen vernielen. Dat is kinder moeilijk dan het lijkt. Je lokt een van die twee tussen de gebouwen die er staan en vervolgens schiet je het gebouw kapot. Dan gaat die Atlas vanzelf ook stuk. Grijp her en der de power-ups en dan mag die 2e Atlas eigenlijk geen probleem meer zijn.
     
  8. Snakie

    Snakie Active Member

    Berichten:
    498
    Leuk Bevonden:
    0
    Dankje ;) Ik ga het meteen proberen! je hoort het wel van me!
    Mare die tegenstander is tog die light-mech? bij mij zijn die 2 atlassen er dan ookal... en met welke wapens gaat het het beste van de Thor?
     
  9. Snakie

    Snakie Active Member

    Berichten:
    498
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is gelukt, maar hoeveel levels zijn er met mechassault?
     
  10. Guppedokter

    Guppedokter Son of Enki

    Berichten:
    28
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit soort dingen moet je allemaal zelf uitvinden!! In het begin ging ik ook alles vragen en dan heb je het snel uitgespeeld en is er niet veel meer aan... O-)

    Dus speel het zelf uit en kom er zelf achter hoeveel levels er zijn!!
     
  11. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    ehm ... over de singleplayer modus moet je ook niet in dit toppic praten ... dit gaat meer over je ervaringen met live ...

    Je ei over de singleplayer modus kan je het beste kwijt in cheats/tips ... en hier kan je gewoon flamen over de Capture the Flag en dergelijke

    Wat is dat trouwens een toffe optie .. het spel is weer uit mijn stoffige kast verbannen .... ;)
     
  12. Odin

    Odin Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb net een abonnement op xbox magazine besteld en wat krijg je erbij Volledig MechAssualt spel en een live kitje voor maar 70 euro. Dus dat wordt lekker live spelen. Maar veel mensen hebben foutjes met dashboard ofzo? of niet?
     
  13. schijterwt

    schijterwt *-*

    Berichten:
    1.189
    Leuk Bevonden:
    617
    :confused: heb gister topic over de game in het algemeen gemaakt en die is gelijk geclosed omdat ik daarvoor hier moest zijn.
     
  14. Tycho

    Tycho Guest

    w00t de nieuwe CTF download rulez
     
  15. Nicotjeh.

    Nicotjeh. Guest

    Moet je er voor betalen?
     
  16. General Chaos

    General Chaos I'm Back!

    Berichten:
    217
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij niet.
     
  17. Rodger Young

    Rodger Young Active Member

    Berichten:
    1.536
    Leuk Bevonden:
    5
    lol er zijn weer nieuwe downloads
     
  18. kierewietje

    kierewietje Diehard

    Berichten:
    282
    Leuk Bevonden:
    1
    voor wij af en toe een potje wil ctfen of team wil spelen.... voeg me toe! alien on acid
     
  19. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Als iemand een keer CTF wil spelen ofzow...
    voeg me (nogmaals) maar toe:

    Gamertag 1 FreaX
    Gamertag 2 ErroX New, voeg toe!!
     
  20. M_Master

    M_Master Active Member

    Berichten:
    659
    Leuk Bevonden:
    3
    Als ik Mechassault speel zijn er sommige mechs die echt hele sterke wapens hebben zoals 3 vuurballen tegelijk en die ontploffen. Ik zou niet weten welke mech dit is. Of is dit een geheime mech die je in singlepayer moet unlocken of zo? Ik heb trouwens alle content gedownload.
     

Deel Deze Pagina