1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] MechAssault

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Pejannl, 13 mrt 2003.

1. robberto

robberto !!!!!!Halo 2!!!!!!!

Leuk Bevonden:
    0
    haha, raven is de ene die kan "cloaken" onzichtbaar worden, das iets anders dan null signature, war inhoud dat je geen warmte meer hebt en dus niet meer kan locken, maar dan nog kan je hem raken, maar wel zeer moeilijk als je mad cat bent ja(eej ppc), die kan zelf trouwens ook null signature doen, maar beste is prome en belial, mad cat is te kut, geen gaus, en omdat midtown mayhem zo compact(lees veel bomen, bergjes oftwel obstacels enz) heeft/is, is ppc te langzaam om een ventje goed te raken, dan is gaus sneller en makkelijker en in combinatie met een belial die dan chased, kan de prome de rocket pickups pakken en de flagpakker beschadigen of doden en kan de belial het af maken en ondersteunen en ga zo maar door, iemand nog vragen over strategien vraag het me ik heb meestal wel een logisch antwoord :)

2. K-SaN

K-SaN Can't tell me nothin

Leuk Bevonden:
    0
    Sorry, dan was t niet de Raven maar de andere Mech die hetzelfde uitziet. Corvus was t dacht ik.

3. Paauwtje

Paauwtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Als het goed gaat heb ik hem morgen lol kan ik ook playen

4. Rodger Young

Rodger Young Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    dan zal je volgens mij de enige zijn:)

5. Paauwtje

Paauwtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Wat dan

6. robberto

Leuk Bevonden:
    0
    ik denk dat rodger Young, denkt dat het rustig zal zijn op de servers, wat niet zo is, misschien op bepaalde tijden, maar na 6en zijn er meestal genoeg online, heb meestal bij capture the flag wel een stuk of 10 servers, anders zouden er ook geen 50 clans kunnen zijn eej :) . voor de rest overdag wel rustig,ligt eraan welke dag.

7. Paauwtje

Paauwtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    We shall see, but thanx anyway

8. K-SaN

K-SaN Can't tell me nothin

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb dit ook al op de mainpage als commentaar gepost bij het artikel over de Premium DLC voor Mech Assault, maar ik doe het ook maar hier zodat misschien wat mensen er over willen discussiƫren.

Zoals op de site te lezen is, Mech Assault heeft als een van de eerste spelen voor Live betaalde downloadable content gekregen. Kosten 5.20 Euro..voor ons..maar voor de Amerikanen, 4.99 Dollar.

Nu is de Euro meer waard dan de Dollar, en toch betalen wij 5.20 en de Amerikanen 4.99..

Omgerekend betalen wij dus 6.19 Dollar!!! (GWK.nl)

Worden wij Europeanen hier genaaid?

9. MasterChief_007

MasterChief_007 Hellas Power ^_^

Leuk Bevonden:
    6
    Is met alles dat wij duurder met de Euro uit zijn dan de Dollar. Maar de koers is nu 1,19 van de Euro dacht ik... Inderdaad voelt het een beetje 'als genaaid' :{

10. robberto

Leuk Bevonden:
    0
    JA lijkt mij, dat wij goedkoper uit moeten zijn, misschien zijn die amerikanen een beetje makkelijk daarover en maken ze de prijs hier hoger omdat in amerika misschien meer mensen mechassault nog spelen, dit is volgens mij wel redelijk relevant(ik speel het zelf nog wel, samen met een boel vrienden), maar ik zie voor de rest alleen maar amerikanen en engelsen(pond!!), we moeten maar kijken.
    iemand trouwens al gedownd?

11. Outlander

Outlander Join the Mages

Leuk Bevonden:
    0
    Ik lees net dat MechAssault de eerste game in Europa is die een content tegen betaling aanbied.

De nieuwe multiplayer content is vanaf nu te downloaden voor MechAssault tegen betaling van $ 5,-

zie verder:http://xbox.insidegamer.nl/ShowContent.asp?ContentID=15959

Is dit een acceptabele prijs?. Het kan nogal gaan oplopen als je regelmatig Live speelt, met diverse games.

12. General Chaos

General Chaos I'm Back!

Leuk Bevonden:
    0
    Ziet er wel leuk uit enzo... maar ik mag nix kopuh met de xbox... :mad:

13. Amigo NL

Amigo NL Macho NL

Leuk Bevonden:
    5
    *kickt thread omhoog*

is er iemand die die die btaalde DLC al heeft?
    en kan iemand me vertellen of dat de moeite waard is en wodt het ook vaak op LIVE gespeeld?

Deel Deze Pagina