1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] MechAssault

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Pejannl, 13 mrt 2003.

  1. The Hammerman

    The Hammerman The Hammerman

    Berichten:
    1.342
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat is jullie ranking??? Ik doe alleen team destruction en daarbij is mijn hoogste ranking 11196:)
     
    Laatst bewerkt: 16 mrt 2003
  2. FlaMeR

    FlaMeR Elite poster

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    Gamertagg voor Mechassault: Zanathos X add me, ik vind nergens Nederlanders :confused:
     
  3. nighttime

    nighttime Active Member

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    afgezien van de interessante dingen die je met schapen kunt doen heb ik nog niet gehoord hoe je aan een Ragnarok kunt komen... die schijnt zwaar te rulen... Iemand een idee? :9
     
  4. crashride

    crashride live rules

    Berichten:
    28
    Leuk Bevonden:
    0
    dan moet je de singelplayer uitspelen_ ik hbe die op normal uitgespeelt en dan krijg je ragnarok en Ymir
     
  5. toiletboy

    toiletboy Giggity, giggity!

    Berichten:
    190
    Leuk Bevonden:
    0
    Is het met mechassault zo dat er 1 mech is die sterker is dan alles? Dat vind ik niet cool, dan is iedereen ragnarok...
    Of is het wel een beetje beter gebalanceerd?
     
  6. crashride

    crashride live rules

    Berichten:
    28
    Leuk Bevonden:
    0
    een ragnarok is erg sloom dus als je een erg snelle mech bent is het mogelijk om een "rag" te verslaan, dit gebeurt trouwens ook erg veel, en veel mensen hebben de single player nog niet uitgespeeld (is mij gister ook pas gelukt omdat, k wilde de rag heel erg graag),maar over het algemeen ben je met een rag wel iets beter.
     
  7. The Hammerman

    The Hammerman The Hammerman

    Berichten:
    1.342
    Leuk Bevonden:
    0
    w00t, daarnet ff tegen amerikanen gespeeld. Je merkte wel dat die al langer Live hadden. Kansloos verloren
     
  8. realxboxgamer

    realxboxgamer Speedfight II X-Race

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    0
    hammer ik had je wel lekker te pakken vanmidaag he....! ik sta nu op 225 kills en 180 x dood ik sta ergens in de 1800 met destuction
     
  9. LaZZ

    LaZZ Lord of the Rings

    Berichten:
    1.450
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat hadden we gemerkt :p Paar keer in teamsverband gespeelt (wij) maar echt dik verloren :p... Jammer dat ik mijn headsetje mas dinsdag krijg, kan niet praten :mad:
     
  10. crashride

    crashride live rules

    Berichten:
    28
    Leuk Bevonden:
    0
    vraagje:hoe nodig je een friend uit als je een game host in mechassault?
    moet je dan gewoon de plaatsen voor friends openen en stuurt ie dan naar al je friend's een uitnodiging?
    dit vind k erg onduidelijk van de friends mode in mechassault want je kan ook geen friend's joinen in mechassault.
     
  11. The Hammerman

    The Hammerman The Hammerman

    Berichten:
    1.342
    Leuk Bevonden:
    0
    w00t, zkers wel... maar volgens mij klopt de ranking niet helemaal, ik zei dat ik 1196 stond maar even later stond ik 9448 dus iets klopt er niet
     
  12. HanTheMan

    HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.536
    Leuk Bevonden:
    74
    Je kunt een vriend gewoon uitnodigen als je zelf een game start.. wel jammer dat je idd niet snel iemand uit je lijst kunt joinen.. das in MotoGP beter gedaan vindt ik
     
  13. Locke

    Locke Organic intellectual

    Berichten:
    184
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik sta ergens in de 1100 met Team Destruction. Ik ben er nog niet uit welke Mech ik het beste vind. Ik rommel voornamelijk met de Mad Cat wat aan.

    - Locke
     
  14. realxboxgamer

    realxboxgamer Speedfight II X-Race

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    0
    dan had je weer te weinig kills! als iemand meer kills dan jij hebt vlieg je weer naar achter........

    sta nu bij Destruction op plaats 1493
     
  15. LaZZ

    LaZZ Lord of the Rings

    Berichten:
    1.450
    Leuk Bevonden:
    0
    Ikke op 1299 :) Heb net 3 potjes gespeeld ofzo :confused:

    BTW, ik heb JanKost dik ingemaakt joh, die kon er echt helemaal niks van..

    P.S. psstt.. heb maar met 1 puntje verschil gewonnen, niet doorvertellen he ;)
     
  16. toiletboy

    toiletboy Giggity, giggity!

    Berichten:
    190
    Leuk Bevonden:
    0
    spelen jullie die demo? Iedereen die die demo speelt, voeg mij toe! Ik kan er ook niets van! Makkelijke kills toch!
     
  17. Rodger Young

    Rodger Young Active Member

    Berichten:
    1.536
    Leuk Bevonden:
    5
    nouw volgens mij speelt iedereen hier de volledige:)
     
  18. The Hammerman

    The Hammerman The Hammerman

    Berichten:
    1.342
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat bedoel ik, ik stond na 3 potjes op 1184 en na 7 potjes op 8000 zoveel.

    Sta nu met team destruction op de 6500 plek ofzo ben vandaag ff 3000 plaatsen vooruit gesprongen. Je moet met Angels of Death spelen, hijs best goed. Hebben ongeveer 3 uur gespeeld met elkaar.
     
  19. LaZZ

    LaZZ Lord of the Rings

    Berichten:
    1.450
    Leuk Bevonden:
    0
    Hehe... Ik moet idd ook de snigle-player nog maar eens voltooien, ik heb die Ragnarok ook nog niet.. Maar JanKost speelde wel met die Mech terwijl ik een Mad Cat had en ik heb wel van hem gewonnen.
     
  20. JanKost

    JanKost Console Freak!

    Berichten:
    632
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja, maar ik zuig in Mech Assault!, en jij niet!
    maarja, je hebt wel gewonnen, maar het was geen flikker aan, met z'n 2-en, jij zonder microfoon, dus daarom was ik ook na 1 potje weggegaan.

    p.s.: had je nog last van lag? ik met m'n comfort een game hosten, ik weet niet of dat ging
     

Deel Deze Pagina