Ik was zelf ook weggegaan.. Maar ik zui ook keihard in Mechassault Echt lang geleden dat ik dat gedaan had. Maar Whacked net was wel grappig.
Had je beter moeten lezen, ik had namelijk nog geen communicator. Die heb ik vandaag gekregen en praat nu wel gewoon volluit hoor, vraag maar aan Jantje na
je kan met je mad cat makkelijk een ragnarok killen alleen je moet weten hoe dus zo goed ben je ook weer niet :
Hehe, weet ik, ik ben er ook gewoon slecht in Ik ken totaal geen tactieken enzo, alleen dat ik 3 wapens heb waarvan ik er maar 2 gebruik
Weer ff 4 uur gespeeld. Ben in 2 dagen 4500 plaatsen opgeschoven en sta nu iets van 4200. Speel ook vaak met Amerikanen die echt goed zijn. 1 daarvan staat ergens tussen de 200 en 100. Daarmee oefen je echt wel. Gaat steeds beter met mij. Nog ff en ik kom onder de 1000 Ik voeg trouwens ff iedereen toe die hier gepost heeft
Dat heb ik dus ook Ik snap alleen dat je ze moet killen enzo..maar wat nou de beste manier is weet ik niet
mmm kan je met de mechassault demo ook in de ranglijst komen??? ghehe kheb live 2 dagen en ik heb al 16 ''vrienden''
Ik ben nu erg verslaafd geraakt aan de demo, dus ik ga denk de volledige versie wel aanschaffen! Is het denk ik wel waard
even een andere vraag! kan je de missies ook in co-op doen ala HALO? dit heeft ff niks met XBOX-LIVE te maken! p.s is het wel verstandig om het volledige spel te halen of moet ik eerst wachten wat ik van de demo vind..heb xbox-live misschien denk over 2 maanden,kan ook VEEEEl eerder zijn hoor!
Tja.. moet je zelf weten, als je niet zeker weet of je de game leuk vind, kan je natuurlijk beter eerst de demo spelen. Alleen als je gewoon zeker weet dat je de game leuk zal vinden, koop je em gewoon, en kan je alvast oefenen en dan iedereen afmaken met je geoefende mech handjes online
rechter thumbstick indrukken. Succes verzekerd Maar wat doet die Thor nou precies dan? Gaat beetje gloeien
Thor kan je niet locken met missiles/ppc's, is veeel irritanter dan die puma ability imo WWat ik een beetje erg klote vind ik de hoge mate aan killstealing. Het net doodmaken heeft gewoon alleen maar met geluk te maken. Net een potje achter de rug. Een gast had 11 kills waarvan er 6 voor 90% van mij waren, alleen hij schoot de laatste PPC... erg jammer. Met CTF word het pas echt feest, lekker rennen met je corvus