Ja, zeker irritant! Maar jah.. dit doe je zelf onopgemerkt denk ik ook, iedereen heeft daar gewoon last van als je het met veel spelers doet vooral.
Zulke kerels moet je gewoon een kick onder huin reet geven, echt irritant is dat. Bij mij doen ze dat ook weleens, heb ipv 20 kills dan 6 kills ofzo. Ik stijg met de dag op de ranglijst. Vandaag gestegen tot 2938
W00t, daarnet m'n eerste potje Mechassault gedaan tegen Shriko, en ik ben er al helemaal aan verslaafd. Echt gaaf spel is dat zeg! Maar ik zit met een probleempje. Ik heb zowel de full version als de demo. Nu kan ik met de demo zonder problemen op Live, alleen met de full version niet. Hij geeft elke keer aan dat m'n dashboard geupdate moet worden (wat allang gebeurt is, maar goed), vervolgens gaat ie ook daadwerkelijk updaten, maar daarna geeft ie de melding: Could not connect to Xbox Live. Please try later of iets dergelijks. Dit gebeurt dus alleen met de volledige versie. Hoe kan dit???
Dan moet je de Uziel nemen. Schiet je eerst een paar electrische lading en dan repeterende raketten. Vooral met die repeterende raketten is de kans groot dat het net jouw raket is die de score maakt. Ik was zojuist tijdens een potje 'not it' maar liefst vier keer achter elkaar "it".
Gefeliciteerd. Ik kom daar ook nog wel een keer. Iedereen nodigt mij uit om MotoGP te spelen terwijl ik bijna alleen maar MA speelt. Maar nodig me maar een keer uit om Meachassault te spelen. Gaan we ff DarkwingDuck's ass kicken
Ik wil een nieuw spel kopen, compatible met xbox live , Is Mechassault een aanrader??? Zo alles te zien lijkt hij me wel stoer.
mechassault is supervet is ga zeker de full - version binnenkort kopen. Heb de demo al zo vaak gespeeld.
Ehm, uit een Xbox Live Starterskitje misschien??? Nee serieus, je krijgt de MA Live demo bij het Live kitje.
Zitie daar bij??? ik d8 alleen motogp & whacked... Ga ik maar meteen morgen zoeken naar een starters kit ipv overmorgen
Das wel beter, kan ik meteen me broertje overtuigen om hem te kopen nou is t een keer zijn beurt om een ame te kopen
Terwijl op de verpakking gewoon staat dat alleen Wacked en moto gp erin zit, maar toch ook nog een plaatje van mechassault.. weird
bij mij zit de demo van mechassault er gewoon bij hoor... (zal wel weer niet goed gelezen hebben) Bel anders ff de helpdesk
Zkers, ik wil iedere mod die MA heeft zijn ass kicken Maar wil oko gewoon ff kijken hoe goed de mods nou zijn.
Hij zit er gewoon bij, maar op de verpakking staat van niet. Moet je de tekst maar is lezen, ze noemen alleen de demo's Moto GP en Wacked