1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] MechAssault

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Pejannl, 13 mrt 2003.

  1. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Wattafak, ik heb exact hetzelfde probleem!

    Vraagje, heb je ADSL, en zo ja: welk modem heb je?
     
  2. Shriko

    Shriko Gamebites.nl

    Berichten:
    2.264
    Leuk Bevonden:
    4
    Ja, heb ook ADSL. Wat voorn modem? Zou het niet weten, geen USB modem iig..
     
  3. The Hammerman

    The Hammerman The Hammerman

    Berichten:
    1.342
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij doet hij het gewoon, ik heb kabel btw. Dalijk ligt het daaraan. Maar bij mij deed die update het gewoon.
     
  4. Shriko

    Shriko Gamebites.nl

    Berichten:
    2.264
    Leuk Bevonden:
    4
    DD heeft zelfde modem als mij, en schijnt dat er veel mensen dit probleem hebben met de ADSL modem.. Ik baal nu echt.
     
  5. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    * Baalt mee met Shriko...

    Waardeloos is dat, heb je het volledige spel, zit je nog met de demo opgescheept.... :mad:
     
  6. The Hammerman

    The Hammerman The Hammerman

    Berichten:
    1.342
    Leuk Bevonden:
    0
    Geeft niets, kom ik wel een keer via de demo je ass kicken:D
     
  7. Shriko

    Shriko Gamebites.nl

    Berichten:
    2.264
    Leuk Bevonden:
    4
    Heb ik de volledige versie gekocht voor de extra mechs.wapens en maps.. naja.. ik start de demo maar weer op..
     
  8. Han de Man

    Han de Man Provocant

    Berichten:
    158
    Leuk Bevonden:
    1
    1 keer de demo online gespeeld, ik vind het een beetje overdreven. Het is maar schieten en blijven schieten en tegenover elkaar staan en schieten en dan duurt het nog een tijd voor zo'n ding kapot is ook. Tja ik was er toen natuurlijk nog niet aan gewend ook, ik zou het zo een leuke game kunnen vinden als ik het een beetje zou leren. Dan is het online best wel vet :) Maar ik zou het hele spel niet snel kopen.
     
  9. Shriko

    Shriko Gamebites.nl

    Berichten:
    2.264
    Leuk Bevonden:
    4
    Help me! Ik moest content downloaden, eerste map is gelukt, maar daarna zegt ie telkens:

    Installation of a content package failed..

    [edit]Hij blijft die melding geven, en ik blijf gewoon op A rammen, en op gegeven moment download ie wel.. :{ [/edit]
     
  10. Riker

    Riker 1337 Gamer

    Berichten:
    27
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de volledige versie van MechAssault gekocht en ik ben tot nu toe alleen nog maar buitenlanders tegengekomen en ik wil eigenlijk wel is tegen nederlanders spelen, dusse als je lekker potje wil mechassaulten add me dan ff.
     
  11. The Hammerman

    The Hammerman The Hammerman

    Berichten:
    1.342
    Leuk Bevonden:
    0
    Voeg me maar toe, The Hammerman
     
  12. Shriko

    Shriko Gamebites.nl

    Berichten:
    2.264
    Leuk Bevonden:
    4
    1 potje gespeeld: rank 1941
    2de potje gespeeld: rank 1041

    Gaat zo lekker..

    [edit]wattafak, waarom sta ik na nog een potje (kwas 2de met klein verschil) opeens 8568?![/edit]
     
  13. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Is het je dan gelukt met connecten? Hoe hoe hoe? We hadden toch hetzelfde probleem?
     
  14. Shriko

    Shriko Gamebites.nl

    Berichten:
    2.264
    Leuk Bevonden:
    4
    Lees in die thread in het andere Xbox Live forum, over Planet en Xbox Live, staat het uitgelegt :cool:
     
  15. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Cool, ga het gelijk ff checken. thx!
     
  16. Shriko

    Shriko Gamebites.nl

    Berichten:
    2.264
    Leuk Bevonden:
    4
    np, ik zie je wel weer online! :cool:
     
  17. flybyfibre

    flybyfibre rookie

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor hen bij wie de update van MA niet wil lukken. Ik heb dat probleem ook gehad. Ik heb de oplossing op het xbox-forum gepost, maar dit is een copy:

    http://forums.xbox.com/ShowPost.aspx?PostID=1947335

    I found it! It had nothing to do with the demo version being used first or the fact that the full version was Australian. I've got a small home network with 5 PC's attached to one server that's attached to the Internet. I installed Sygate's Home networking software on this server so that I can share the internet connection between the PC's and, of course, my XBox.

    It turns out that the default MTU size is set to a value of around 1300 ( I forgot the exact setting), while in fact this MTU size needs to be set to 1500 in order to have the update installed properly. This MTU size value is set by the (advanced) configuration panel in Sygate Home Network.

    Misschien helpt het ook bij jullie.
     
  18. Tompoes99

    Tompoes99 okidoki.....

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand waar je een overzicht heb van alle Mechs die je kunt gebruiken? En wat de voordelen / nadelen zijn van die Mech.....

    En waar spelen jullie het meeste mee? Ik ben nu een aantal Mechs aan het uit proberen, maar ik speel zelf het liefste met Mad Cat.

    Grtz

    Tompoes

    *Voeg me toe aan de Friends list*
     
  19. toaster

    toaster Active Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel zelf ook het liefste met de Mad Cat of met de Atlas....wel handig als er nog een paar een Mad Cat of een Atlas gebruiken en de rest van het team een kleinere en snellere Mech.

    Tot nu toe slechts 1 nederlander gesproken tijdens het gamen. Zou mij erug leuk lijken om een met meer Nederlanders te spelen....dus voeg me gerust toe als friend :cool:
     
  20. masterape

    masterape Guest

    Hmmm ik krijg overmorgen MA, en ik krijg hopelijk binnenkort eindelijk live. MAar het is zo te horen wel een cool spel om live te spelen?IS het niet moeilijk?
     

Deel Deze Pagina