[Centraal] Metal Gear Substance

Discussie in 'Algemeen' gestart door jghosty, 23 feb 2003.

1. Xearo Li

Xearo Li Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Toen ik het spel uitspeelde , had ik in totaal maar 1 tag 8)
    Maar in het boekje staat .. hoe meer dogtags hoe meer bonussen ...
    1 dogtag is denk ik niet genoeg he?
    Wat voor bonussen zijn het eigenlijk?

2. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Bandana (onlimited ammo), stealth (onzichtbaarheid), unlimited 02 en unlimited grip level. De laatste 2 zijn alleen te verdienen in de plant. Bandana is een band voor Snake, bandana en de laatste 2 zijn voor Raiden een pruik (verschillende kleuren).

Als je MGS 2: Substance 2 keer uitspeelt krijgen Snake en Raiden een zonnebril (Snake en Pliskin een blauwe en Raiden een oranje). En staan alle marines die in de kamer bij Metal Gear Ray staan (in de tanker missie) in hun ondergoed. Ik heb nog niet verder gespeelt maar dit waren de eigennaardigheden tot nu toe.

3. De Maki

De Maki Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gisteravond ook weer ff een paar uurtjes MGS gespeeld en ik moet zeggen dat ik nu eindelijk een beetje begin te wennen aan die besturing, maar dat ik de besturing van SC toch echt een stuk relaxter vind... Zal wel net zijn wat je gewend bent natuurlijk.

Heb het eerste level eindelijk uitgespeeld en nu heb ik toch ff een vraag:
    Wat is nu een goede manier van spelen? Zorgen dat helemaal niemand je ziet en dus geen enkel mannetje de nek omdraaien? Of gewoon alle mannetjes die je tegenkomt de nek omdraaien?

Ik speel zelf vooral de op die laatste methode... als ik een poppetje zie, zal ik eerder proberen om hem de nek om te draaien om vervolgens verder te gaan ipv zo snel mogelijk erlangs glippen zonder gezien te worden.

Krijg je ook een soort van "strafpunten" als je gezien wordt en dus de alert-status een level omhoog gaat? Of is het zo dat als je vervolgens succesvol weet te schuilen er niks aan de hand is?

4. Stijn

Stijn the flying Dutchman

Leuk Bevonden:
    0
    Zo dus. Dit moet je doen voor een top ranking. En ik denk ook bij dat stuk dat je Emma moet beschermen met je snipergun dat je de hulp van Snake niet moet inroepen. En je kunt het hele spel dus uitspelen zonder ook maar één persoon te killen hé. Ik weet alleen niet meer hoe je je katana op "verdoven" moet zetten, dat kan nl ook.

@ the bomb: Er zit ook een sensor boven je hoofd op de muur. En er zit er eentje achter die vlag, een achter die meeuwen rechts onder aan de overkant en eentje bovenop die Cypher die daar ergens rondvliegt. Heb je die allemaal ?

5. De Maki

De Maki Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm... dan zal het eerste level mij niet echt veel punten opleveren vrees ik ;)

Heb wel zo'n dogtag gevonden, maarjah das dan ook het enigste positieve volgens mij. Heb heel veel mannetje de nek omgedraaid en zelfs een paar afgeknald met die 9mm gun (kon ook niet anders volgens mij). Saven heb ik niet vaak gedaan, maarjah alarm is dan wel weer een aantal keren afgegaan, dus tja... misschien maar eens opnieuw proberen dan.

Vind het wel vreemd dat het van negatieve invloed op je score is als je een mannetje ongezien de nek omdraait. Als je het lijk vervolgens toch netjes in een kast ofzo opbergt zou dat imho geen strafpunten moeten opleveren :?

6. Stijn

Stijn the flying Dutchman

Leuk Bevonden:
    0
    Tja, Snake en Raiden zijn nou eenmaal de "good guys" hé. Die vermoorden geen mensen. Maar het is helemaal niet leuk om de eerste keer dat je het uitspeelt het meteen zo netjes te proberen. Ga nou eerst maar es lekker rellen en alles uitproberen en probeer het de 2e keer zou ik zeggen.....

Oh en, wat bedoel je met "kon ook niet anders volgens mij"? Je kunt ze toch ook verdoven of knock out slaan ?

7. Xearo Li

Xearo Li Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Moet je die Dogtags eraf schieten ofzo? Weet niet hoe je ze kunt pakken.
    Heb alleen de Dogtag van Olga. Zag nog een terrorist met een dogtag .. maar ik wurgde hem ... toen was de dogtag opeens weg.

8. Spartan117

Spartan117 New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als je die gasten besliupt en vervolgens je wapen trekt zal je ze aanhouden ("Freeze" zegt 'ie dan) en dan moet me het wapen in aanslag voor hem gaan staan en richten op zijn hersens of edele delen :D en dan schudden ze hun items, dus ook dogtag, uit.

9. De Maki

De Maki Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nou op een bepaald punt in dat eerste level moet je door die hele lange gangen lopen. Dan krijg je een tussenfilmpje dat er drie terroristen die gang inlopen, jou zien en dan kun je niet anders dan ze neerschieten.

Ennuh Spartan117, dat aanhouden is me ook nog echt niet gelukt :? Vind het ook een beetje vreemd dat er geen tutorial in dit spel zit... heb in het begin gewoon met de handleiding erbij gezeten om de moves een beetje onder controle te krijgen... slechte zaak

10. mastapiece

mastapiece Guest

/edit

kut..foutje

11. Matrix

Leuk Bevonden:
    1.471
    Ik ga denk ik een faq maken met hoe je al die extra's verdient, hoe je extra krakters verdient, eastereggs etc. Dan heb ik lekker alles bij elkaar dan verschillende tijdschriften en uitgeprinte internetpagina's.

12. Spartan117

Spartan117 New Member

Leuk Bevonden:
    0
    @ The Matrix: don't bother, kijk gewoon op www.gamefaqs.com onder metal gear solid 2, daar staan al in heel veel faqs alle geheimen etc. beschreven. Zou je toch de moed en tijd ehebben om zo'n FAQ te schrijven, dan moet je hem daar juist ook posten, komt 'ie erbij te staan! :D

@ De Maki: dat aanhouden doe je door dus in third person view naar zo'n ventje toe te rennen met de Y knop ingedrukt, als je dan vlak achter hem staat en je X knop indrukt en ingedrukt houdt trek je je ge-equipte wapen en houd je hem aan, vervolgens loop je, met die twee knoppen ingedrukt voor hem, switch je naar 1st person view, richt op z'n zaakie en get the tags!

13. De Maki

De Maki Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oef, dat is wel een verdomd lastige move zeg... al die knoppen ingedrukt houden en dan ook nog die controller niet uit je handen laten vallen :+

Ben dit trouwens nergens in de handleiding tegen gekomen, maar misschien dat dit wel ergens bij de advanced moves ofzo staat...

14. Matrix

Leuk Bevonden:
    1.471
    Daar heb ik gezocht maar daar staat niet alles. Of niet alles bij elkaar. Ik heb em af, maar het is niet echt een gigantisch geweldige faq. Meer alle eastereggs etc., geheimen als stealth.
    Het is bovendien een Word bestand dus ik kan em niet inzenden.

15. Xearo Li

Xearo Li Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop een keer dat we savegames op Internet kunnen downloaden ofzo :p Xbox heeft toch een netwerk kaart ...
    Heb net MGS 2 2 keer uitgespeeld ... neem ff een break ...

16. Spartan117

Spartan117 New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij staat het ook onder Special in het hoofdmenu en dan onder moves ofzo. Zoek naar Hold Up, dat kun je trouwens ook trainen bij de VR-missies. Suc6!

17. systemerror14

systemerror14 Sonic Deaf Monkey

Leuk Bevonden:
    0
    um waarom zo moeilijk uitleggen?? je gaat gewoon achter of naast een guard staan, klikt de linker analoog stick in (hoeft niet ingedrukt te houden) pakt je gun erbij met X, en dan op zijjn hoofd of kruis richten

18. Bullet

Bullet What the hell...

Leuk Bevonden:
    0
    Xearo Li, hoe vind je hem nou omdat je hem al 2x hebt uitgespeeld? Is het een beter verhaal enzo dan deel 1? Ik krijg hem waarschijnlijk donderdag/vrijdag.

19. Judge

Judge The Judge

Leuk Bevonden:
    0
    wanneer ik ff geld heb, race ik gelijk naar winkel :) MGS2 moet ik gewoon hebben op Xbox!

20. Spartan117

Spartan117 New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kwam niet echt goed uit me woorden nee, maar zo kan het dus ook inderdaad. :D

Deel Deze Pagina